Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najlepsza jednostka neutralna

Jakia jednostke neutralne uważasz za najpraktyczniejszą?
Chłop
8%
 8%  [ 7 ]
Niziołek
0%
 0%  [ 0 ]
Dzik
0%
 0%  [ 0 ]
Rozbójnik
4%
 4%  [ 4 ]
Mumia
0%
 0%  [ 0 ]
Nomad
0%
 0%  [ 0 ]
Strzelec
19%
 19%  [ 16 ]
Złoty golem
1%
 1%  [ 1 ]
Troll
2%
 2%  [ 2 ]
diamentowy golem
1%
 1%  [ 1 ]
Czarodziej
10%
 10%  [ 9 ]
Czarodziejski smok
7%
 7%  [ 6 ]
Rdzawy smok
2%
 2%  [ 2 ]
Kryształowy smok
3%
 3%  [ 3 ]
Błękitny smok
38%
 38%  [ 32 ]
Nie mam zdania
1%
 1%  [ 1 ]
Głosowań: 84
Wszystkich Głosów: 84

Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-09-14, 14:49   

o tym samym pomyslalem. Nie mozna jednej jed dac + a drugiemu nie Heroes dziala w 2 strony

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Daniel1230 

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-09-14, 19:21   

No dobrze,ale nawet jak inny boh jest doswiadczony,to przeciez zada większe obrazenia i nic więcej.Najlepiej jest miec u siebie archanioła albo dzina bo te swory mają pierszenswto kolejki,a pozniej jak się ma magie ziemi albo powietrza albo wody na mistrzu mozna zrobic spowolnienie/przyspieszenie/psalm mocy(modlitwa) i to da naszym jednostkom szybszą ture co mozna wykorzystac do natychmiastowego ataku :)

ocb Wam z tym Daniel1230 jestes mistrzem i takie tam różne ??? ;) Jest to miłe,ale nie wiem ocb.
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-09-14, 19:35   

Dla twojej wiadomosci rdzawy smok ma 17 speeda i fakt archaniol bedzie sie ruszal przednim ale dzin skąd te przypuszczenia ?
Daniel1230 napisał/a:
to przeciez zada większe obrazenia i nic więcej
i bedzie mial wiekszy def itp. tak samo strzelec jak bedzie mial dobrego boha. Rownie dobrze u nas w armii tez mozemy miec feniksa ktory sie bedzie pierwszy ruszal i tez mozna puscic jakis czar.

A z tym jestes mistrzem to nie chodzi o ciebie tylko on tam ma napisane [ you ] i kazdy widzi swoj nick

[ Dodano: 2008-09-14, 19:36 ]
a skrót ocb. to ma być o co biega ? pierwszy raz sie z takim czyms spotykam

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2008-12-19, 19:32   

W WoG-u Koszmary, a w SoD strzelcy i smoczki

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Devil 
Dziki gracz :)



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 77
Skąd: Nie pamiętam!
Wysłany: 2008-12-29, 13:43   

Błękitny smok zdmuchnie ich wszystkich :-D

[ Dodano: 2008-12-29, 13:44 ]
A chłopa to też ze smokiem najbardziej lubię za to że jest najsłabszy i bezopisowo łatwo można z nim wygrać ;-)

Ładne ząbki, no nie?
 
Złoty Smok 

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Bastion
Wysłany: 2009-01-02, 10:12   

jast najlepszy ze smoków

Kiedy walczysz nie zginiesz.
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-06-28, 09:33   

najpraktyczniejsza jednostka to Strzelec wyborowy oraz rozbojnik , a najlepsza do walki to oczywiscie blekitny smok ale nie pogardzilbym tez krysztalowym czy rdzawym bo czarodziejski jest cienki zadaje malo obrazen (duze na odleglosc czarami) .
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-06-28, 11:49   

Najlepszymi jednostkami neutralnymi są wszystkie smoki,a ponadto rozbójnicy,strzelcy oczywiście i neutralne golemy.
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-04, 20:52   

Ogólnie to ja wole stworzenia z zamków, normalnie podczas randomów to tylko z neutralnych staram się zbierać Strzelcow (no chyba, że mam złoty łuk) i czarodzieji.

Kiedy już mnie stać na smoki, to często jest po zawodach.
Rozbójnik może się przydać na początku i podczas szybkich scenariuszy (np. w Eliksirze Życia), reszta jest niepraktyczna (golemy jak mam to zwykle w zamkach zostawiam).

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Sandro 
Precursor



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 19
Wysłany: 2009-07-05, 08:14   

Czarodzieje zawsze są przydatni ich zaklęcia zawsze oszczędzały mi tury ;) A co do chłopów to jedynym jego atutem jest jego przyrost ;)
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4006
Skąd: 6752
Wysłany: 2009-07-05, 08:22   

Atutem chłopa jest to, że jak gramy Nekro możemy skazywać ich na egzystencje jako Szkielet, po przez budynek zwany szkieletornią.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-07-05, 10:39   

Jeżeli chodzi o czarodziejów to trudno ich rekrutować.Przydaje się tu Dracon.Chłopy to jedynie dobry materiał do szkieletorni.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2009-07-05, 11:01   

Ja grałem w mapkę,która jest na AW i na takiej wyspie były 3 doliny czarodziejów,której strzegło 940 czarodziejów i miałem takiego fuksa,że przyłączyli się do mnie i miałem do dyspozycji 960 czarodziejów.Grałem necro i Sandrem.

A tu ten screen.
http://www.fotosik.pl/sho...ad7dfe65ff962b9
Ostatnio zmieniony przez Xeno 2009-07-05, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-07-05, 11:02   

Ale ogólnie doliny czarodziejów są mało spotykane w przeciwieństwie np.do wież strzelców.
 
Sandro 
Precursor



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 19
Wysłany: 2009-07-05, 13:14   

Wszystko zależy od szczęścia.Mi np. często się trafiają Zamrożone Klify. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group