A tak w ogóle to znalazłem na tym forum parę screenów, których jeszcze nie widziałem. Cyrylicy nie znam to nie zaglądałem na stronę projektu. Spróbuje tego google-translate jeszcze.
God doesn't know me
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-11, 09:00
Siemka Dagon
Tu nie ma co rozumieć ani z GT się męczyć. Ja zawsze tylko oglądam obrazki i klikam wszystko, co przypomina linka
Właśnie chciałem tak zrobić ale stronka mi nie działa.
Zamiast forum wyskakuje mi jakiś tekst po angielsku, że muszę umrzeć bo jestem hakerem
Trochę mnie to dziwi, bo jeszcze parę dni temu wszystko było okej.
Też to macie
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 6
Wysłany: 2008-08-27, 12:52
Witam, to mój pierwszy post na forum.
Myślę, że jednak dadzą radę, koniec końców mają już przecież większość grafik itd. Mi osobiście bardzo się podoba nowe miasto cathedral, ponieważ prezentuje mroczny klimat inkwizycji, lochów oraz tortur w imię wiary. Cove też jest niczego sobie- piraci, najazdy z błahego lecz jakże oczywistego powodu (pieniądze), bezcelowa tułaczka po morzu itp. Nie bardzo natomiast podoba mi się miasto krasnoludów. Powód jest prosty- jeżeli krasnoludy mogą mieć własne miasto, to dlaczego nie mogą tak owego mieć elfy, orki, czy gobliny?
Ogólnie jednak oceniam pomysł jako bardzo pozytywny i naprawdę trzymam kciuki aby "wypalił".
Pozdrawiam.
Jeżeli posłuchasz chwilę prawdziwego czarnego rapu z ulic, to może ci się co najwyżej spodobać, ale jeżeli rozumiesz nawijającego rapera, jego uczucia, sytuacje o których mówi, to wtedy tym żyjesz...
Ta bestia w wydaniu nie ul kozacko wyglada taki latajacy behemocik ten sam kolor heh ewentualnie ten demonik ze skrzydlami co jest naprzeciw aniolowi. Ale nawet jak te jed. nie beda wygladaly znakomicie to i tak milo bedzie sie gralo nowymi zamkami poznawac ich taktyki itp. Moze cos bedzie lepsze od Bastionu i Cytki.
Ale jak to stwierdzil Balck Moses po co nowe miasta pierw nauczmy sie grac tymi. Pisal ze koledzy ze wschodzniej granicy Ruski nie graja Rampem i Cytka tylko innymi zamkami i to jest dobre
[ Dodano: 2008-08-27, 14:54 ]
Ta bestia w kolorze beha to jednak jest ulepszona a czerwona nieulepszona i ma lvl gryfa to ich troche bedzie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Zgadzam się z Tobą, Majer. Również co do dobrego wyglądu tego latającego stwora. I wreszcie zrobili włąsne jednostki, a nie kolorowali, albo sklejali stare.
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 6
Wysłany: 2008-08-27, 17:17
Jak dla mnie genialnie wygląda jednostka poziomu 2 (taki najemnik, coś w stylu Van Hellsinga), Chimera (3 poziom) też wygląda ciekawie. Jednakże na największą uwagę zasługuje poziom 6 i 7- MASTERPIECE...
Jeżeli posłuchasz chwilę prawdziwego czarnego rapu z ulic, to może ci się co najwyżej spodobać, ale jeżeli rozumiesz nawijającego rapera, jego uczucia, sytuacje o których mówi, to wtedy tym żyjesz...
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-13, 10:30
Paczka nowych screenów (a właściwie starych, które dopiero teraz znalazłem):
Bitwa Covem
Nowe obiekty wodne
Maritime Tavern - ma się w nim rekrutować bohaterów razem ze statkiem
Upgrade zaklinaczki
Bohater z nowym stworkiem w armii i portretem wyciętym z Artworka do Warhammera Online
Portrety kilku nowych jednostek
Animacja ataku ulepszonej zaklinaczki
Kolejne animacje (ale już innej jednostki)
Martwy Aspid. Ta jednostka miała być jako upgrade 7 lvl, ale ją wycofali
1. Belt High Niksa
2. White Pearl
3. Ring Morey
4. Trident
5. Golden Goose
6. Horn Depth
7. Armor of the fish scales
Jeszcze kilka rtefaktów
Pierwsza wersja nimfy (1lvl)
Nowe rodzaje statków
I na deser projekt menu z czasów, gdy Cove się nazywało Moorage i było oddzielnym projektem:
Dagon Gość
Wysłany: 2008-10-01, 20:20
[quote="Tarnoob"]
(...)
5. Golden Goose
(...)
[/quote]
Polski akcent? :P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum