Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Ukryte umiejętności i bonusy jednostek
Autor Wiadomość
restling 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 381
Wysłany: 2010-11-02, 20:24   

Nie wiem czy ktoś to już zauważył, ale jeżeli rzucisz na jednostkę czar "Antyżywioł ognia" to jeżeli rzeczoną jednostkę zaatakują Królewskie Ifryty, to obrażenia od tarczy ognia jest odpowiednio do znajomości Magii Ognia mniejsze ;-) .
 
Player 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 299
Wysłany: 2010-11-03, 15:05   

A Feniksy i Ifryty w ogóle nie obrywają od tarczy ognia. Wygląda na to, że tarcza u Ifryta ma charakter magiczny. Zatem jednostki odporne na stosowną magię powinny być na nią odporne, a żywiołaki wody/lodu obrywać od niej podwójnie.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-12-09, 12:24   

wazki sciagaja angtymagie nawet na exp

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-12-09, 13:57   

Boss18 napisał/a:
wazki sciagaja angtymagie nawet na exp

Bo antymagię działa tylko odwrócenie zaklęć, wiec korzystająca z niego ważka ja ściągnie. Nic nadzwyczajnego:)
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-12-09, 14:48   

dla Ciebie tak ale dla nowych nie koniecznieco

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-12-13, 17:18   

Pewnie to gdzieś już tu było ale powiem, że troglodyci są odporni na oślepienie.


 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-12-13, 21:43   

Internal napisał/a:
Pewnie to gdzieś już tu było ale powiem, że troglodyci są odporni na oślepienie.

Było, np. w opisie jednostki =.='
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2012-06-04, 16:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2011-11-07, 13:17   

ja zaznacze cos o czym prawdopodobnie kazdy wie ze up kosciane smoki maja minus jeden do morali dla przeciwnika , i opisze ostatnio robie subie utopie z up koscianymi w swojej armii i gdy przychodzi kolej na zielone smoczki one dostaja minusowe morale traca ruch tak samo w kolenej turze maja czarne est to niedoceniany skil ale dziki niemu moja armia poniosla wtedy minimalne straty

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-11-07, 16:32   

Miny przed fortecą są traktowane jako zaklęcie.

Tak więc odporne jednostki nic sobie z nich nie robią. Nie wiem jakiego żywiołu to zaklęcie.

Jeżeli nie można rzucać zaklęć - min na mapie niema.

Pytanie, czy miny zadają większe obrażenia jak miasto stoi na magicznej ziemi?
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2011-11-07, 16:40   

Archen napisał/a:
Nie wiem jakiego żywiołu to zaklęcie.

Ogien.

Archen napisał/a:
Pytanie, czy miny zadają większe obrażenia jak miasto stoi na magicznej ziemi?

Nie

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2012-06-04, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2011-11-08, 20:26   

Archen napisał/a:
Jeżeli nie można rzucać zaklęć - min na mapie niema.

Miny są (broniący zamku je widzi), ale nie są "aktywne".

I tutaj mała ciekawostka: Jeśli zamek stoi na przeklętej ziemi lub jeden z bohaterów ma płaszcz odwrócenia to miny nie działają. Ale jeśli któryś bohater ma kule przeciwstawienia, to mimo że czarów nie można rzucać, miny działają.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Kakao666

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 1
Wysłany: 2012-05-24, 05:40   

Magiczny smok używa magicznego lustra (jak źle napisałem, nie czepiać się), aby odbijać zaklęcia.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2012-06-04, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
Tazar 
SLAYER KURCZĘ!!!


Wiek: 29
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Tatalia
Wysłany: 2012-06-14, 09:04   

nie wiem czy to prawda. z własnych doświadczeń zauwaźyłem źe martwe jednorogi dalej dają odporność
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-03-13, 15:58   

Rogi dają odporność tylko żywe i tylko przylegającym do nich jednostkom.

Jednostka zamieniona w kamień otrzymuje tylko 50% dmg fizycznych. Nie wie czy ktoś to wcześniej napisał.

 
 
Gellu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 39
Wysłany: 2013-03-18, 21:34   

Nie wiem, czy dla niektórych nie jest to oczywiste, ale ja to zauważyłem dopiero dzisiaj - Czarne smoki (tylko czarne - sprawdzałem wszystkie - Zielone, Złote, Czerwone, Czarne, Kościane, Upiorne, Magiczne, Kryształowe, Rdzawe, Błękitne) zadają Tytanom (Gigantom nie) 150%obrażeń i z wzajemnością. Słowem : Czarne smoki i Tytani nienawidzą sie - czasem można w karczmie przeczytać, że "Czarne smoki zawsze wypatrują Tytanów na polu bitwy", ale nie ma tego napisanego w ich opisie więc postanowiłem się tym podzielić, bo może ktoś o tym nie wie. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 5
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group