Wysłany: 2008-07-01, 14:45 Ukryte umiejętności i bonusy jednostek
Uzbierana lista:
1. Odporność pegazów na magię polega na tym, że zwiększają koszt zaklęć wroga o 2 pkt magii
2. Właściwości nieumarłych:
- nie mogą być wskrzeszani
- wampiry nie mogą wysysać z nich życia
- są odporne na spojrzenie gorgon
- morale nie ma na nich wpływu
- są odporne na błogosławieństwo, falę śmierci, chmurę liszów, czary umysłu
3. Kiedy upiornemu rycerzowi wypadnie szczęście i uderzenie śmierci jednocześnie, nie zadaje poczwórnych obrażeń, tylko podwójne
4. Jednostki nienawidzące się zadają sobie 150% obrażeń.
5. Żywiołaki przeciwnych żywiołów zadają sobie +100% bazowego dmg.
6. Szarża Czempionów polega na tym, że za każde przebiegnięte pole dostają premię +5% obrażeń. Pikinierzy nie dostają dodatkowych obrażeń.
Zebrał Jedwabislav
...nie wiem, czy był taki temat, ale fajnie by było mieć to wszystko w jednym miejscu...
a nie porozrzucane po 20 innych tematach...
Fantasy.. better than life..?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-11, 18:40, w całości zmieniany 3 razy
Np. nie jest napisane u golemów i gargulców, ze są to mechaniczne jednostki, czyli wampiry nie moge wysysać z nich życia i nie działa na nie fala śmierci.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2012-06-04, 17:39, w całości zmieniany 1 raz
Upnięci magowie nie maja kar za strzały przez mury:)
Tarcza ognia infrytów oddaje wszytkim...
Trogle są odporni na skamienienie meduz i bazyliszków więc nie tylko na oślepienie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum