Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Starożytna Magia Wulkanicznych Lordów
Autor Wiadomość
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-06-17, 20:00   Starożytna Magia Wulkanicznych Lordów

Druga Starożytna magia, mniej tajemnicza i bardziej znana niż SMPL.
Plan(dla mnie, żebym wiedział co robić):
1.Opis
2.Czary
3.Alchemia
4.Zaklinanie
5.Stworzenia

Zacznę pisać jutro(jeśli będe miał czas), bo chcę napisać przyzwoity opis, a teraz nie mam tak dużo czasu.


[ Dodano: 2008-06-19, 15:37 ]
Opis

Starożytna Magia Wulkanicznych Lordów jest dosyć potężną magią. Jest bardziej znana niż SMPL, gdyż Powietrzni Lordowie żyli na stworzonych przez siebię lewitujących wyspach, które już dawno się roztrzaskały, natomiast Wulkaniczni Lordowie najczęściej budowali podziemne miasta w okolicach wulkanów, więc zachowały się różne rękopisy na ten temat. Dosyć trudno się jej nauczyć, jednak w rękach silnego maga jest zabójcza. Głównie chodzi w niej o niszczenie czegoś, za pomocą energii kogoś innego. Wulkaniczni Lordowie do perfekcji opanowywali sztukę pobierania energii z elementów otoczenia.


Dodaje jeszcze jeden punkt do planu- miasto.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-20, 17:53   

o przepraszam moja magia nie jest"dość potężna", ale za to"dość ignorowana" :-P :-P

Fantasy.. better than life..?
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-06-20, 18:14   

:)


Czary.

Poziom I

Strzała Ciepła- wystrzela pocisk zmaterializowanej many o bardzo wysokiej temperaturze. Obr. 130, mana 15
Roztopienie podłoża- nie działa na wodzie, stapia podłoże pod jednostką spowalniając ją i zadając jej 30 obr. mana: 17
Koncentracja- Podwaja atak i obronę jednostki. Mana: 20
Tarcza Wulkanu- Zapewnia oddziałowi ochronę przed magią ziemi i magią ognia i zwiększa obronę tej jednostki. Mana: 18
Szał Bojowy- Zwiększa atak oddziału o 75% i zmniejsza obronę o 25%. Mana: 20
Przyzwanie zasobu-(podróżny) Bohater dostaje zasób, który jest najbliżej niego(czyli że jeśli bohater widzi kupkę złota na ziemi a nie ma już punktów ruchu to za pomocą tego czaru może tę kupkę złota wziąść). Mana:10

Poziom II

Przekleństwo- Wszystkie oddziały wroga mają zmniejszony o 50% atak i obronę. Mana: 23
Zamroczenie- Wrogi oddział wybiera sobie jakiś punkt na mapie bitwy i dąży do niego, nie zważając na ataki innych jednostek. Czar mija gdy jednostka dotrze do celu(można pomyśleć taktycznie i zasłonić cel, tak żeby jednostka nie mogła do niego dojść, a wtedy można tę jednostkę zabić). Mana:25
Boska Zaraza- Każda żywa(nie nieumały i nie jednostka mechaniczna, np. golem) jednostka dostaje 200 obrażeń. Mana: 27
Dziura- Tworzy na mapie bitwy dwie dziury, gdy jakaś jednostka wpadnie w jedną z dziur to wyjdzie dopiero gdy znajdzie drugą(Bohater mówi gdize ma iść ta jednostka, nie widzi dziury).Mana: 28
Rzeka Magmy- Na mapie bitwy losowo tworzy się rzeka magmy o szerokości 2 hexów, rzeka niszczy przeszkody terenowe i jednostki które stały w tym miejscu, w którym teraz jest rzeka. Jeśli jakaś jednostka podejdzie do rzeki na jeden hex, to dostaje 100 obrażeń. Mana: 30
Wysysanie energii- Mag wysysa energię z przeszkód terenowych/wrogich jednostek, raniąc je. Mana: 0


Niedługo czary III poziomu.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-20, 20:11   

..właśnie dlatego nie podawałem kosztów many przy własnych czarach, bałem się krytyczno-logicznego umysłu Krzemolina :lol:

Fantasy.. better than life..?
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-20, 20:23   

"Mr. Corleone is Johnny's godfather. To the Italian people, that is a very religious, sacred, close relationship."

hehe

Fantasy.. better than life..?
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-06-20, 20:32   

krzemo napisał/a:
20 pktów many kosztuje czar który podwaja obrone i atak
i 20 pktów many kosztuje czar który zwiększa atak tylko o 75% i zmniejsza obronę o 25%.

niedopatrzenie? : )


Fag


No ale koncentracja działa tylko 2 tury, a szał bojowy 5, i szału nie da się zdjąć rozproszeniem i innymi takimi.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-21, 02:20   

Nie wygrasz tego Lord, ta magia jest zbyt zwyczajna. To wystarczało na pierwszą edycję. Teraz trzeba było pójść dalej, szukać gdzie indziej.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group