Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat «» Następny temat
Magia starożytnych budowniczych.
Autor Wiadomość
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-18, 15:31   Magia starożytnych budowniczych.

Magia starożytnych budowniczych zawiera potężne zaklęcia które powstały w wyniku skrzyżowania innych czarów.Oto niektóre czary:
Poziom pierwszy:
-Sopel lodu-obrażenia podstawowe 20 wymagana mana/2 (magia lodu)
-Ognisty pocisk-obrażenia podstawowe 30 wymagana mana/4 (magia ognia piekielnego)

Poziom drugi:
-Uderzenie wiatru-obrażenia podstawowe 30 atak na cztery pola kwadratowe mana/8 (Magia wiatru)
-Sen -przeciwnik przez pięć tur nie będzie mógł wykonać ruchu przy jednym punkcie mocy każdy następny punkt mocy przedłuża o jedną turę mana/10(Magia wiatru)
-Całkowita regeneracja-Zwraca jednostce wszystkie punkty życia mana/0 (czar dostępny kiedy gracz ma w posiadaniu artefakt o nazwie Pierścień boskich mocy) (Magia magmy)
-Telekineza- bohater na polu bitwy może przesuwać przeszkody w dowolne miejsce mana/1 (Magia magmy)
Urok- oddziały bohatera otrzymują bonus morali mana/2 (Magia lodu)
-Kontrola-wszystkie jednostki atakujące na odległość nie mogą przez dwie tury strzelać jedyne co im pozostaję to walka wręcz mana/ 5 (magia ognia piekielnego)
-Odnowienie ruchu -te zaklęcie pozwala bohaterowi na naładowanie sobie wszystkich punktów ruchu.Niestety można użyć go tylko raz w tygodniu mana /18 (magia magmy)
-Portal ognia-pozwala bohaterowi podczas walki przyzwać se jednostki z najbliższego garnizonu lub je odesłać do najbliższego miasta mana/15 (magia ognia piekielnego)

Poziom trzeci:
-Piorun kulisty-podstawowe obrażenia 70 mana /15 (Magia wiatru)
-Budowanie przeszkody na polu walki -pozwala graczowi na stworzenie wielkiej palisady na polu walki mana/20 (Magia wiatru)
-Dłoń mocy-Leczy oddziały własne z negatywnych zaklęć i powoduję że wszystkie jednostki wroga przestają być pod wpływem czarów pozytywnych mana/5(magia wiatru)
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 16:22   

Eee... Nie przekonałeś mnie. W większości wziąłeś istniejące już czary, zmieniając tylko ich nazwę. Wszystko dosyć mało oryginalne. I co to ma wspólnego z budowniczymi? Kiedy zobaczyłem ten tytuł spodziewałem się czegoś ściśle związanego z obiektami na mapie przygody i miastami. O co chozi?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-18, 16:28   

Ale to tylko początek nie miałem czasu żeby wszystko od razu napisać.Wieczorem dopisze więcej.
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-18, 20:48   

jak dla mnie troche porazka a czar "Sen" To juz wogole za 10 many unieruchomic przeciwnika na 5 tur lol Jedyny udany czar to z tym odnowieinem ruchu tez chcialem cos podobnego ale dam ze dodaje ruchu :)

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-18, 20:56   

Majer napisał/a:
jak dla mnie troche porazka a czar "Sen" To juz wogole za 10 many unieruchomic przeciwnika na 5 tur lol Jedyny udany czar to z tym odnowieinem ruchu tez chcialem cos podobnego ale dam ze dodaje ruchu :)


Pięć tur przy jednym punkcie mocy każdy następny przedłuża o jedną turę!!!
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-19, 11:47   

Teraz już powiem otwarcie: lipa. Piszesz bezładnie, nie wiadomo o co i chodzi. Naucz się polskiego, to pogadamy. Po jaki wzór hafciarski na siłę wymyślasz całą masę innych rodzajów magii? Magia magmy, magia ognia piekielnego, magia lodu, magia wiatru, etc.
O co w tym chodzi i jaki to ma sens? Po prostu nawtykałeś w tego posta wszystko co Ci się wpadło w miejsce, gdzie powinieneś mieć mózgowie. Ba, to nawet nie są twoje pomysły - praktycznie wszystko to istniejące już czary, którym tylko pozmieniałeś nazwy i pododawałeś bajery,
Cytat:
żeby było fajnie i wieeelkie bum. Go go, power rangers!"
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-19, 13:28   

Tarnum napisał/a:
Teraz już powiem otwarcie: lipa. Piszesz bezładnie, nie wiadomo o co i chodzi. Naucz się polskiego, to pogadamy. Po jaki wzór hafciarski na siłę wymyślasz całą masę innych rodzajów magii? Magia magmy, magia ognia piekielnego, magia lodu, magia wiatru, etc.
O co w tym chodzi i jaki to ma sens? Po prostu nawtykałeś w tego posta wszystko co Ci się wpadło w miejsce, gdzie powinieneś mieć mózgowie. Ba, to nawet nie są twoje pomysły - praktycznie wszystko to istniejące już czary, którym tylko pozmieniałeś nazwy i pododawałeś bajery,
Cytat:
żeby było fajnie i wieeelkie bum. Go go, power rangers!"


No i co mnie obchodzi twoja opinia...
Jeżeli ci się nie podoba to nie patrz na te czary, albo usuń cały mój powyższy post z czarami... może dopiero wtedy przestano łapać cię ataki.
Po prostu cię nie rozumiem... nie wiem co ci chodzi po głowie, ale mam wrażenie że obawiasz się konkurencji... i tyle!!!
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-19, 15:46   

może po prostu to ty masz zamknięte oczy i nie przyjmujesz nawet najsłuszniejszej krytyki? Postaram się pokojowo: O co chodzi z tymi magiami magmy, ognia piekielnego itp.? I czemu ta magia nazywa się Magią starożytnych budowniczy a na razie ma ok. 2 czary związane z obiektami? Aha, i takie pytanie jeszcze: nie umiałeś wymyślić czegoś nowego, czy po prostu ci się nie chciało?

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-19, 20:11   

Trzeba jeszcze zadac pokojowo pytanie ile ty masz lat pawel ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-04-19, 20:17   

Hehe. Ma 15, choć sam nigdy bym na to nie wpadł! Myślałbym, że ma 10? (nie obraź się.) Chyba, że ta liczba poniżej avatara kłamie.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-19, 20:20   

Pioter ziom napisał/a:
Hehe. Ma 15, choć sam nigdy bym na to nie wpadł! Myślałbym, że ma 10? (nie obraź się.) Chyba, że ta liczba poniżej avatara kłamie.


A to już zależy od interpretacji. Jeżeli masz kompleksy to Twoja sprawa.
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 11:56   

paweł, dodajesz coś jeszcze, czy Ci wstyd i udajesz, że tego nie ma? Wiesz, niedokończone "prace" maja małe szanse na zwycięstwo, a maj zbliża się coraz większymi krokami.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-22, 12:19   

Tarnum napisał/a:
paweł, dodajesz coś jeszcze, czy Ci wstyd i udajesz, że tego nie ma? Wiesz, niedokończone "prace" maja małe szanse na zwycięstwo, a maj zbliża się coraz większymi krokami.


No i co mnie to obchodzi!!! Skreśliliście mnie na początku z obawą przed konkurencją, a teraz jeszcze zadajesz głupie pytania.
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 12:21   

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
 
piotr 



Wiek: 51
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 58
Wysłany: 2008-05-01, 11:16   

Tarnoob i lord kloszardes jeżeli uwarzacie że wy macie taką dobrą magię to jestescie w błędzie .* I nie uwarzajcie się za geniuszy .* Bo wasza magia wcale nie jest dobra wnet jest cienka .*

[ Dodano: 2008-05-01, 12:37 ]
Chociarz niewątpliwie magia tarnuma jes lepsza od magi lorda kloszardesa.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group