Już starożytni Druidzi i szamani używali sił matki natury do pomyślności w życiu codziennym. Jest to biała magia i tylko czyste osoby mogą jej używać, magowie o czarnej duszy nie są w stanie nauczyć się czarów z tej magii (Magia dostępna dla dobrych zamków w H3 zamek. bastion itp. sporadycznie pojawia się u neutralnych Twierdza, Cytadela u złych nigdy Lochy, Nekropolia). Jest to połączenie magii ziemi z przyzywaniem stworzeń i magią podróżną.
Czary walki :
Pnącze - Unieruchamia jed. przeciwnika niedając jej się ruszyć lecz może ona atakować znajdujący się przy niej oddział.
Kamienny posąg - Jednostka/i przeciwnika staje/ą się skamieniała/e
Paraliż - Jednostki przeciwnika nie są w stanie wykonać kontrataku
Odebranie mocy - Przeciwnik w następnej turze nie będzie mógł rzucać zaklęć
Oświecenie - Jed. ze złych zamków mają mniejszy speed,wytrzymałość,atak,obrone
Atak kobry - Zaraża wrogie jed. trucizną do końca walki nie można zdjąć tego czaru
Wąwóz Śmierci - tworzy na polu bitwy niewidzialny dla wroga wąwóz kto w niego wpadnie dostaję obrażenia 50-60 dmg
Korona cierniowa - Zadaje katastrofalne rany przeciwnikowi a są większe jak atakowana jjed. jest nieumarła 300 dmg - 400dmg
Kamienna Ściana - Tworzy na polu bitwy mur niepozwalający przejść przeciwnikowi
Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę
Ręka Matki Natury - Tworzy aurę wokół jed. i nie dostaję ona żadnych obrażeń faizycznych i magicznych. Aura znika po 1 ataku na jednostkę.
Góra - Wszystkie nasze jed. dostają + 2 speeda a łucznicy mają prostą strzałę. Bo wydaję im się że idą z górki :)
7 Plag - Co turę rzuca na wrogie jed. zaklęcie osłabiające i tak przez 7 tur a zaklęciami są
(Osłabienie,Paraliż,Oświecenie,Klątwa,Atak Kobry,Spowolnienie,Morowe powietrze)
Tygrysi skok - Działa jak teleport lecz skoczyć zawsze można tylko o 3 hexy i wykonać atak z największą możliwą skutecznością. Na expercie można przeskoczyć mury.
Wskrzeszenie - przywraca część jed. danego oddziału
Przywołanie Żywiołów - Przyzywa losowego żywiołaka z 4 (wody,ziemi,ognia,pow.)
Oddziały Avlee - Przyzywa do naszej armii strzelców lecz po walce znikają oni
Niebiańska Pomoc - Zsyła nam 1 Archanioła który po ataku odlatuję w niebiosa
Treser Smoków - Jak w armii przeciwnika znajdują się smoki to część z nich przechodzi na naszą stronę i zostaję po walce (na expercie)
Szpon Smoka - Przyzywa 1 Błękitnego smoka na pole walki zaklęcie b. drogie ponad 100 many i można go użyć tylko raz podczas walki.
Czary podróży:
Leśna straż - Bohater może chodzić wśród drzew
Kratery - Wpadając do krateru tracimy część armii tak jak w wirze lecz możemy wyjść 2 kraterem w dowolnym miejscu na mapie (na expercie)
Uniesienie - Podwaja nam punkty ruchu bohatera w zamian za punkty manny
Zakładam że są też czary z magii ziemi czyli: Tarcza,Kamienna skóra,Magiczny portal dlatego ich nie wypisywałem.
Artefakty;
1. Magiczne Zioło - Możemy zahipnotyzować przeciwnika
2. Szmaragdowy Naszyjnik - Daje nam 1 losowy czar 5 lvl
3. Zabójcze Ostrze - Zabija przeciwnikowi 1 jed dziennie 1 lub 2 lvl wybranego boha
4. Pierścień Płodności - Daje nam 1 jed dziennie 1 lub 2 lvl jak boh ma te jed w armii
5. Kula trawy - Działa jak inne kule magii Zwiększa obrażenia od magii Natury o 50%
Bohaterowie:
1. Eragon - są to jeźdźcy smoków ściśle związani z Magią Natury.
Ich statystyki atak 0 obrona 0 moc 4 wiedza 2
Umiejętności specjalne - premia podczas walki ze smokami, zwiększone punkty ruchu.
2. Szlachcic - Szanowany i niosący dobro rycerz. Ludzie o czystych sercach.
Ich statystyki atak 2 obrona 2 moc 1 wiedza 0
Umiejętności specjalne - + 1 do morale, Zbieranie podatków daje dziennie od 100-1000 złota
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-18, 10:33
Zapowiada się świetnie, już czuję pociągnięcie klimatu towarzyszącego serii od samego początku. Zamek Czarodziejki, Bastion, Rezerwat... W każdym z nich (może za wyjątkiem tego ostatniego) czegoś takiego brakowało. Tylko dlaczego wyróżniłeś akurat magię ziemi? Woda mi się wydaje równie "naturalna" i też by tu pasowała.
A tak jakoś wyszło ze sie zglosilem. Wyroznilem tylko magie ziemi bo w sumie natura to jest woda/ziemia/powietrze/ogien i to by bylo za bardzo rozlegle i chcialem to troche uszczegolowic. A czary wymysle potem tak do konca kwietnia sie wyrobie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-22, 14:28
Majer, ruszyło się tam coś? Dosłownie nie mogę się doczekać. Czyżbyś przygotowywał coś większego?
Bardzo fajne zaklęcia, ale niektóre to trochę zbyt mocne (ten błękitny smok to przesada :)). No i ogólnie chyba ich zbyt wiele. Żadna magia nie ma tylu spellów. A zaklęcie 7 plag będzie ciężko wykorzystać. 7 tur to sporo czasu.
Cytat:
Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę
To trochę przesadzone.
Ale bardzo mi się podoba. Gratulacje za pomysł.
Bardzo fajne zaklęcia, ale niektóre to trochę zbyt mocne (ten błękitny smok to przesada :)). No i ogólnie chyba ich zbyt wiele. Żadna magia nie ma tylu spellów. A zaklęcie 7 plag będzie ciężko wykorzystać. 7 tur to sporo czasu.
Cytat:
Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę
To trochę przesadzone.
Ale bardzo mi się podoba. Gratulacje za pomysł.
Już tłumaczę. Napisałem że błękitny smok to czar ponad 100 many i trzeba się zastanowić czy warto chodzi o duże walki bo ma on siłę lecz może zostać szybko pokonany a 100 many idzie. Zarówno smok jak i plagi to czary 5 lvl więc o wykorzystanie się nie martw. Tarcza Żywiołów szczerze dałem dlatego bo nie ma konkretnego czaru w H3 osłaniające jed. od magii. no niby jest anttymagia ale jest droga i jakoś za nią nie przepadam.
Bardzo dziękuje za naprawę rzetelną i obiektywną ocenę :)
[ Dodano: 2008-05-04, 00:37 ]
Dodałem kilka rzeczy jak się podoba ?
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum