Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat «» Następny temat
Magia Natury
Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-16, 20:07   Magia Natury

Już starożytni Druidzi i szamani używali sił matki natury do pomyślności w życiu codziennym. Jest to biała magia i tylko czyste osoby mogą jej używać, magowie o czarnej duszy nie są w stanie nauczyć się czarów z tej magii (Magia dostępna dla dobrych zamków w H3 zamek. bastion itp. sporadycznie pojawia się u neutralnych Twierdza, Cytadela u złych nigdy Lochy, Nekropolia). Jest to połączenie magii ziemi z przyzywaniem stworzeń i magią podróżną.

Czary walki :

Pnącze - Unieruchamia jed. przeciwnika niedając jej się ruszyć lecz może ona atakować znajdujący się przy niej oddział.

Kamienny posąg - Jednostka/i przeciwnika staje/ą się skamieniała/e
Paraliż - Jednostki przeciwnika nie są w stanie wykonać kontrataku

Odebranie mocy - Przeciwnik w następnej turze nie będzie mógł rzucać zaklęć

Przemiana w Popiół - zabija jed. nieumarłe zadając rany 150 dmg

Oświecenie - Jed. ze złych zamków mają mniejszy speed,wytrzymałość,atak,obrone

Atak kobry - Zaraża wrogie jed. trucizną do końca walki nie można zdjąć tego czaru

Wąwóz Śmierci - tworzy na polu bitwy niewidzialny dla wroga wąwóz kto w niego wpadnie dostaję obrażenia 50-60 dmg

Korona cierniowa - Zadaje katastrofalne rany przeciwnikowi a są większe jak atakowana jjed. jest nieumarła 300 dmg - 400dmg

Kamienna Ściana - Tworzy na polu bitwy mur niepozwalający przejść przeciwnikowi

Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę

Ręka Matki Natury - Tworzy aurę wokół jed. i nie dostaję ona żadnych obrażeń faizycznych i magicznych. Aura znika po 1 ataku na jednostkę.

Góra - Wszystkie nasze jed. dostają + 2 speeda a łucznicy mają prostą strzałę. Bo wydaję im się że idą z górki :)

7 Plag - Co turę rzuca na wrogie jed. zaklęcie osłabiające i tak przez 7 tur a zaklęciami są
(Osłabienie,Paraliż,Oświecenie,Klątwa,Atak Kobry,Spowolnienie,Morowe powietrze)

Tygrysi skok - Działa jak teleport lecz skoczyć zawsze można tylko o 3 hexy i wykonać atak z największą możliwą skutecznością. Na expercie można przeskoczyć mury.

Wskrzeszenie - przywraca część jed. danego oddziału

Przywołanie Żywiołów - Przyzywa losowego żywiołaka z 4 (wody,ziemi,ognia,pow.)

Oddziały Avlee - Przyzywa do naszej armii strzelców lecz po walce znikają oni

Niebiańska Pomoc - Zsyła nam 1 Archanioła który po ataku odlatuję w niebiosa

Treser Smoków - Jak w armii przeciwnika znajdują się smoki to część z nich przechodzi na naszą stronę i zostaję po walce (na expercie)

Szpon Smoka - Przyzywa 1 Błękitnego smoka na pole walki zaklęcie b. drogie ponad 100 many i można go użyć tylko raz podczas walki.



Czary podróży:


Leśna straż - Bohater może chodzić wśród drzew

Kratery - Wpadając do krateru tracimy część armii tak jak w wirze lecz możemy wyjść 2 kraterem w dowolnym miejscu na mapie (na expercie)

Uniesienie - Podwaja nam punkty ruchu bohatera w zamian za punkty manny



Zakładam że są też czary z magii ziemi czyli: Tarcza,Kamienna skóra,Magiczny portal dlatego ich nie wypisywałem.


Artefakty;




1. Magiczne Zioło - Możemy zahipnotyzować przeciwnika
2. Szmaragdowy Naszyjnik - Daje nam 1 losowy czar 5 lvl
3. Zabójcze Ostrze - Zabija przeciwnikowi 1 jed dziennie 1 lub 2 lvl wybranego boha
4. Pierścień Płodności - Daje nam 1 jed dziennie 1 lub 2 lvl jak boh ma te jed w armii
5. Kula trawy - Działa jak inne kule magii Zwiększa obrażenia od magii Natury o 50%


Bohaterowie:



1. Eragon - są to jeźdźcy smoków ściśle związani z Magią Natury.
Ich statystyki atak 0 obrona 0 moc 4 wiedza 2
Umiejętności specjalne - premia podczas walki ze smokami, zwiększone punkty ruchu.

2. Szlachcic - Szanowany i niosący dobro rycerz. Ludzie o czystych sercach.
Ich statystyki atak 2 obrona 2 moc 1 wiedza 0
Umiejętności specjalne - + 1 do morale, Zbieranie podatków daje dziennie od 100-1000 złota

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 10:33   

Zapowiada się świetnie, już czuję pociągnięcie klimatu towarzyszącego serii od samego początku. Zamek Czarodziejki, Bastion, Rezerwat... W każdym z nich (może za wyjątkiem tego ostatniego) czegoś takiego brakowało. Tylko dlaczego wyróżniłeś akurat magię ziemi? Woda mi się wydaje równie "naturalna" i też by tu pasowała.

Cytat:
(...) konkurs to niewypał.

A jednak się skusiłeś :-)
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-04-18, 12:17   

Dobra odmiana magii.
Ja właśnie przygotować mam zamiar własną.
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 14:08   

paweł napisał/a:
Ja właśnie przygotować mam zamiar własną.

To się śpiesz, bo czas jest tylko do końca kwietnia!
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-18, 14:55   

A tak jakoś wyszło ze sie zglosilem. Wyroznilem tylko magie ziemi bo w sumie natura to jest woda/ziemia/powietrze/ogien i to by bylo za bardzo rozlegle i chcialem to troche uszczegolowic. A czary wymysle potem tak do konca kwietnia sie wyrobie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 14:28   

Majer, ruszyło się tam coś? Dosłownie nie mogę się doczekać. Czyżbyś przygotowywał coś większego?
 
piotr 



Wiek: 51
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 58
Wysłany: 2008-05-01, 12:34   

Daj drugą część . Zapowiada się ciekawie .
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-01, 14:25   

heh latwo powiedziec ale czasu mam troche brak

Cos tam wygrzebałem i napisałem hehe ale szczerze za dużo sie nie przykładałem oceńcie

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-05-01, 15:17   

No, chyba najlepsza magia w Kolegium, ty i Tarnoob macie najlepsze, ciekawe czary zwłaszcza wąwóz mi się spodobał.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-01, 20:36   

Bardzo fajne zaklęcia, ale niektóre to trochę zbyt mocne (ten błękitny smok to przesada :)). No i ogólnie chyba ich zbyt wiele. Żadna magia nie ma tylu spellów. A zaklęcie 7 plag będzie ciężko wykorzystać. 7 tur to sporo czasu.
Cytat:
Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę

To trochę przesadzone.
Ale bardzo mi się podoba. Gratulacje za pomysł.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-05-02, 08:31   

Majer masz mój głos ta magia jest rox!
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-05-02, 11:10   

Tak, ta magia JEST the BEST! Wiedziałem, że to będzie arcydzieło i tak bym na nie zagłosował, bo najczęściej gram dobrymi zamkami. Yeah. :-D

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 12:05   

Morhad napisał/a:
Bardzo fajne zaklęcia, ale niektóre to trochę zbyt mocne (ten błękitny smok to przesada :)). No i ogólnie chyba ich zbyt wiele. Żadna magia nie ma tylu spellów. A zaklęcie 7 plag będzie ciężko wykorzystać. 7 tur to sporo czasu.
Cytat:
Tarcza Żywiołów - Zmniejsza obrażenia od wszystkich magii i poprawia obronę

To trochę przesadzone.
Ale bardzo mi się podoba. Gratulacje za pomysł.


Już tłumaczę. Napisałem że błękitny smok to czar ponad 100 many i trzeba się zastanowić czy warto chodzi o duże walki bo ma on siłę lecz może zostać szybko pokonany a 100 many idzie. Zarówno smok jak i plagi to czary 5 lvl więc o wykorzystanie się nie martw. Tarcza Żywiołów szczerze dałem dlatego bo nie ma konkretnego czaru w H3 osłaniające jed. od magii. no niby jest anttymagia ale jest droga i jakoś za nią nie przepadam.


Bardzo dziękuje za naprawę rzetelną i obiektywną ocenę :)

[ Dodano: 2008-05-04, 00:37 ]
Dodałem kilka rzeczy jak się podoba ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-05-04, 08:04   

Świetne! Bravo, ale te arty to ci coś nie wyszły :P

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-04, 11:19   

Dlaczego tak sądzisz ale chodzi ci o obrazki czy o opis ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group