Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduszki
Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-27, 20:56   

niekoniecznie poniewaz dobry artefakt moze byc na terenie czerwonego gracza i raczej niebieski nie bedzie tam pierwszy. Czasu ? podchodzisz walczysz i bierzesz art to 1-2 tury lub moze byc tak ze lezy po drodze do miejsca gdzie idziesz. Pokonanie silnego potwora to dobrze exp wpada. Utrata sporej ilosci armii nawed jak ktos gra ze wie ze straci armie to pokonac tego potwora i wziasc artefak moze tuz przed final battle z niebieskim graczem. Ale nie chodzi o dobre czary tylko np. ktos w zamkach nie ma czaru np. modlitwa a gra magiem i bedzie mial ten czar w scrollu to jest to nieuczciwe bo heroes to tez szczescie i nie trafilo sie w zamku trudno

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-27, 22:37   

no ale te wszystkie rzeczy które chcecie zablokować w jakiś sposób robią tą grę mniej schematyczną, blokowanie tego możę sprawić że nawet heroes będzie nudny

ps kiedyś spotkałem artefakt chroniony przez 84 czarne smoki więc nawet moja silna wtedy armia nie dała se rady i loada musiałem zrobić nawet jak ktoś taką armię pokona to co z tego że ma exp skoro armia to szczątki. a jak pisałeś- heroes to szczęście, nie trafi się w gildii to masz zwój. a nieraz po dobry artefakt na drugi koniec mapy zapylałem i co z tego że go miałem skoro w międzyczasie głowny zamek mi zajęli... sam fakt że mam np zbroje nieumarłego nie sprawia rze nie da sie mnie pokonać często przez gnanie na chama po artefakty przegrywało się


 
 
Jedzio 

Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-03-28, 14:11   

dobrze prawi, polać mu
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-28, 14:56   

mcin napisał/a:
loada musiałem zrobić
to ladnie ze loada robisz heh dobrze o tobie swiadczy
mcin napisał/a:
84 czarne smoki
nie wiem gdzie tyle smokow na pewno ine na ballance pc 2 bo jeszcze z takimi stworami sie nie spotkalem fakt faktem ze po kilku miesiacach sie dubluja potoowry ale kto gra tak dlugo.
mcin napisał/a:
co z tego że ma exp skoro armia to szczątki.
nie atakuje sie potwora zeby miec artefakt jak sie wie ze zostana szczatki ze swojej wlasnej armii.

Ogolem te zasady co obowiazuja sa po to zeby zrobic gre jak najbardziej rowna dla obu graczy i tylko o to w tym chodzi

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-28, 15:07   

no ale jak zbyt "równo" jest to gra sie robi nudna i zbyt schematyczna-zajmij kopalnie- rozbuduj zamek-sklep kolesia-koniec(a tak ma wiele innych ciekawych aspektów). a zresztą jest jeszcze troche czasu i do każdego punktu regulaminu zrobi sie ankiety będzie gitara.
a wczytuje tylko w kampanii bo nie chce mi sie 2 razy tego samego grać.


 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-28, 19:36   

No niby masz racje ale jaki sens jest grać jak ma się praktycznie porażke bo wystarczy ze ktoś ma maga ze "specjalnoscia modlitwa" i wez po kilku miechach jak sie spotkacie pokonaj takiego kolesia jest praktycznie nie do pokonania bo jego jednostki pod wplywem modlitwy sa sile w chuj. Ale bardziej praktyfczny przyklad dyplomacja - to powiedz mi co to za przyjemnosc z gry ? albo spcjalizacja bohatera logistyka ma sie tak duzo ruchu ze po prawdzie jak jest 2 graczy na tym samym poziomie to logistyka da duzo w kit.

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-28, 20:15   

no ale wiesz hero to hero . ty tez sobie mozesz wybrac hero z logistyka. np ktos wezme loynisa a ty sobie kyre od logistyki i jest gicik . nie mozna wybrac adeli( dyplo),lyonisa to kto zostal w zamku z hero?

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
wolve 



Wiek: 35
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-03-28, 22:07   

Mi tez niepodobaja sie niektóre ograniczenia. Rozumiem że wszystko to ma na celu wyrównanie szans ale te zakazy zabijaja grywalność gry i jak to napisał mcin
gra robi sie nudna i schematyczna. Z tą ankietą na poszczególne punkty regulaminu to według mnie nie głupi pomysł, co o tym sądzicie?
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-28, 22:51   

mozemy zrobic bo ten turniej jest dla was wiec sie dostosuje

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Sarakin 


Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 6
Skąd: Sorceress Castle
Wysłany: 2008-03-29, 00:14   

Nie podoba mi się punkt 13 zakazów. Rozumiem jeszcze jak jest to mapa wielkości S ewentualnie M ale na większych mapach gdzie jest dużo zamków nie jest to już taką niedogodnością. Czasem bunkrowanie się w zamku ( choć przedłuża rozgrywkę) jest jedyną szansą na przetrwanie trudnego okresu dla potencjalnej ofiary.
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-29, 13:50   

mi się najbardziej podoba punkt regulamin może ulec zmianie :mrgreen:

1)zakaz dyplomacji-nie widze powodu. słaba umiejętność, nigdy jej nie biore, a nawet jak dzięki niej zgodzi się na przyłączenie do ciebie silna armia, skąd pewność, że będziesz miał kasę.
2)zakaz logistyki-jedna z gorszych umiejętności, i tak większość pewnie weżmie coś co w walce pomoże, więc nie widze powodu.


 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-29, 14:46   

hehe to ladnie z toba ile grasz w H3 ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-29, 14:57   

mcin napisał/a:
)zakaz dyplomacji-nie widze powodu. słaba umiejętność, nigdy jej nie biore, a nawet jak dzięki niej zgodzi się na przyłączenie do ciebie silna armia, skąd pewność, że będziesz miał kasę.
masz taki czar jak wizja (lub zlodzieji w armii) i widzisz ile zlota Ci potrzeba.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-03-29, 16:02   

mcin napisał/a:
2)zakaz logistyki-jedna z gorszych umiejętności, i tak większość pewnie weżmie coś co w walce pomoże, więc nie widze powodu.

Ale tutaj chodzi o bohaterów ze specjalnością logistyka, a nie samej tej umiejętności

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-29, 20:41   

nie no po to dali to do tej gry żeby używać:)

może (a nawet na pewno) umiejętności mam mniejsze od Ciebie, ale prosiłeś o wyrażanie opinii, właśnie to robie.

aha jeszcze jedno-zakaz używania fortu na wzgórzu i targowiska. co do pierwszego-czasami jest on tak umiejscowiony, że jeden gracz ma 2-4 dni do niego wtedy sie zgadzam(np mapa królestwo chaosu jak ktoś nekropolią gra). jeśli jednak dostęp do niej jest utrudniony albo znajduje sie mniej więcej po środku(jak targowiska w mapie królestwo), to jestem przeciw. co do targowisk, aż takiej przewagi jak fort nie dają, więc według mnie nie powinny być zakazane. naturalnie- to t"tylko moja opinia" :-P


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group