Co ty chcesz? świetny program to jest To, że zacina się co 10 minut i jest w nim mniej opcji niż w... sam nie wiem czy jest coś do czego można porównać ten pseudo program :p A tak na poważnie to do przyśpieszenia kilku momentów wmm powinien mi wystarczyć
To, że zacina się co 10 minut i jest w nim mniej opcji niż w...
...Paint?
PeGie napisał/a:
A tak na poważnie to do przyspieszenia kilku momentów wmm powinien mi wystarczyć
Do tego owszem, w sumie mógłbyś zrobić filmik faktycznie, ALE musiałbyś przyśpieszyć nieco poruszanie się po mapie, zostawić normalnie jednak walki i rozbudowę zamku. Może wypali.
Jak to ma być zrobione w wmm to nawet nie zaczynaj
A po co lepszy program do takiego filmu? Efektów tu raczej żadnych nie trzeba
Przyśpiesz rozgrywkę żeby to nie trwało za długo ale też nie przesadź żeby szło dać Ci jakieś rady, może przydałyby się też pierwsze dni wszak początki są bardzo ważne
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Witam, jako iż widzę, że forum jest rzadko odwiedzane, chciałbym poprosić o kilka porad aby trochę tu rozruszać. Więc zacznę może od początku - kiedyś jak byłem mały trochę grałem w herosów 3 zazwyczaj zamkiem no ale wiadomo, beż jakichkolwiek umiejętności i jakiś miesiąc temu zagrałem ponownie i chciałbym nauczyć się w tą grę grać i jako iż lubię mitologię to loch mi najbardziej odpowiada, ze względu na minotaury i meduzy. Dodatkowo po przeczytaniu kilku tematów na tym forum dochodzę do wniosku, że jest to dość solidny zamek, który przy dobrym kierowaniu zdecydowanie ma szansę na zwycięstwa.
I tu pojawia się kilka moich pytań o kompletne podstawy:
- Chciałbym zacząć grę na 160% i 200% na mapach raczej l lub xl (chociaż potem możliwe, że spróbuję i mediumy) na razie na komputer (czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?) i powiedzcie mi w jakich proporcjach się gra na komputer? 1v1 czy 1v2? Bo sądzę, że 1 lub sojusz z kompem 2v6 raczej odpada?
- Jak rozbudowywać zamek? Zawsze raczej od razu leciałem na początku pod kapitol, a z tego co widzę to jest to poważny błąd. Rodzi się pytanie jakie jednostki rozbudować jako pierwsze? Myślałem nad szybką rozbudową minotaurów i harpii na start ale nie wiem czy da się na tym poziomie wszystkich strażników wyczyścić, żeby przejąć kopalnie, no i na 200% przecież nie ma się na te budynki kasy.
-Parę dni temu gralem na 160% 2v2v2v2(4 podwójne sojusze przeciwko sobie) na komputer i grałem fortecą - wydawało mi się, że miałem dość dobrą armię (Miałem Grag Hacka bodajże). Mój bohater miał poziom 12 bo był to około 1 miesiąc gry jeżeli dobrze pamiętam, miałem 17 ataku, chyba 2 obrony i nic w magię, ale dość sporo wojska bo chyba 15 behemotów jakieś 60 cyklopów i reszta wiadomo stosunkowo więcej, ale jakie było moje zdziwienie, gdy zostałem zaatakowany przez bohatera z bastionu z dosłownie 20 nosorożcami, 40 pegazami chyba 60 entów z 400 centaurami, 40 elfami i chyba 200 krasnali i 0 smoków i zostałem rozjechany w drobny mak - Po pierwsze rzucił mi oślepienie na behemoty plus w 3 rundzie cyklopy i po prostu zostałem zmiażdżony, co ciekawe moje cyklopy (miałem 17 ataku) zabiły DOSŁOWNIE 1 pegaza(???) Nie wiem jak to możliwe bo komp nie rzucił mi żadnego osłabienia tylko oślepienie i przyśpieszenie na swoje jednostki, bez żadnej tarczy... I tu się rodzi moje pytanie, jako iż nie chcę grać fortecą(tzn może w przyszłości ale wolałbym skupić się na lochu) jakiego bohatera wybrać i czy magia to mus kompletny? Z tego co wyczytałem to na większe mapy Gunnar lub Malekith jako czarodziej? I kolejne pytanie, czy jeżeli wybiorę Gunnara to pakować wszystko w tego bohatera, czy tylko szybko poczyścić kopalnie z obrony i wynająć jakiegoś czarnoksiężnika, którego też będę równo rozwijał żeby toczyć nim późniejsze walki? I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?
-Jak walczyć na początku z strażnikami kopalń? No na wyższych poziomach (160% i 200%) są dość twardzi, więc jaka taktyka? Na początku jeżeli przykładowo mam Gunnara i walczę z jednostkami nie dystansowymi, to troglodytami się nie ruszać tylko używać harpii i beholderów jak najdłużej się da i gdy wróg dojdzie użyć troglodytów z wzmocnioną obroną? A jeżeli są to jednostki strzelające to troglodytów jak najdalej się da i ostrzał jednocześnie?
-Z doświadczeń z gry fortecą wnioskuje, że rozwijanie jednego atrybutu nie jest dobrym pomysłem? Czyli raczej starać się rozwijać i atak i obronę równomiernie, a jeżeli gram bohaterem magicznym to podobnie z wiedzą i mocą? I jak rozwiać bohaterów niemagicznych ? Podobnie tylko w mniejszym stopniu magię bo nie mają do niej predyspozycji?
To chyba wszystko na razie, jeżeli ktoś to przeczyta i odpowie to serdeczne dziękuje, gdyż na prawdę chciałbym nauczyć się grać w tą świetną grę. Pozdrawiam i wesołych świąt!
- Chciałbym zacząć grę na 160% i 200% na mapach raczej l lub xl (chociaż potem możliwe, że spróbuję i mediumy) na razie na komputer (czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?) i powiedzcie mi w jakich proporcjach się gra na komputer? 1v1 czy 1v2? Bo sądzę, że 1 lub sojusz z kompem 2v6 raczej odpada?
Ja grywam XL i zazwyczaj jest to 1vs7 dodatkowo daje kompy do 2-3 sojuszów.
Filips6 napisał/a:
czy ktoś w to gra jeszcze przez internet?
Sporo ludzi ponoć.
Filips6 napisał/a:
- Jak rozbudowywać zamek? Zawsze raczej od razu leciałem na początku pod kapitol, a z tego co widzę to jest to poważny błąd. Rodzi się pytanie jakie jednostki rozbudować jako pierwsze? Myślałem nad szybką rozbudową minotaurów i harpii na start ale nie wiem czy da się na tym poziomie wszystkich strażników wyczyścić, żeby przejąć kopalnie, no i na 200% przecież nie ma się na te budynki kasy.
Nie jest to błąd, po prostu opisywane tutaj strategie są pod grę multi gdzie gra się zazwyczaj na 130% i chodzi o szybką rozbudowę na bogatych templach, randomowe mapy losowe nie są zbyt bogate i grając z kompem spokojnie możesz grać pod kapitol, przy 200% nawet musisz bo nie masz innego wyjścia, ewentualnie jak jest naprawdę ubogo to inwestujesz część kasy w jakieś jednostki, które pomogą Ci odkryć dodatkowy obszar i nazbierać kasy na kapitol.
Filips6 napisał/a:
Grag
Crag
Filips6 napisał/a:
grałem fortecą
Twierdzą raczej
Filips6 napisał/a:
jakiego bohatera wybrać
Crag najlepszy.
Dziwne, że taka armia Cię rozbiła, aż niemożliwe wręcz bo wątpię, żeby tamten bohater miał super staty. Twierdza nie jest jakimś magicznym miastem ale w ogóle głupiej księgi zaklęć nie miałeś? Żadnego rozproszenia/uleczenia? No i bredzisz o tym, że 60 cyklopów zabiło 1 pegaza, niemożliwe.
Filips6 napisał/a:
I kolejne pytanie, czy jeżeli wybiorę Gunnara to pakować wszystko w tego bohatera, czy tylko szybko poczyścić kopalnie z obrony i wynająć jakiegoś czarnoksiężnika, którego też będę równo rozwijał żeby toczyć nim późniejsze walki? I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?
Gunnar jest ok, dobre skille mu wchodzą. W jaki sposób on miałby Ci niby pomóc czyścić mapę na początku? Jak chcesz później zmienić bohatera to bierz na start Shaktiego, który dostaje w pip trogli na start.
Filips6 napisał/a:
I pytanie kolejne, czy rozwijanie magii ziemii i reszty na poziom mistrzowski jest konieczne czy można jakoś zostawić na niższym poziomie?
Konieczne bo wtedy rzucasz spowolnienie/przyspieszenie na wszystkie jednostki a nie tylko jedną.
Filips6 napisał/a:
-Jak walczyć na początku z strażnikami kopalń? No na wyższych poziomach (160% i 200%) są dość twardzi, więc jaka taktyka? Na początku jeżeli przykładowo mam Gunnara i walczę z jednostkami nie dystansowymi, to troglodytami się nie ruszać tylko używać harpii i beholderów jak najdłużej się da i gdy wróg dojdzie użyć troglodytów z wzmocnioną obroną? A jeżeli są to jednostki strzelające to troglodytów jak najdalej się da i ostrzał jednocześnie?
Czekasz i walisz na odległość, strzelających nie atakuj nawet jak nie masz nic szybszego od trogli.
Filips6 napisał/a:
-Z doświadczeń z gry fortecą wnioskuje, że rozwijanie jednego atrybutu nie jest dobrym pomysłem? Czyli raczej starać się rozwijać i atak i obronę równomiernie, a jeżeli gram bohaterem magicznym to podobnie z wiedzą i mocą? I jak rozwiać bohaterów niemagicznych ? Podobnie tylko w mniejszym stopniu magię bo nie mają do niej predyspozycji?
Jak trafi Ci się magia ziemi/powietrza to bierzesz musowo, to, że nie mają predyspozycji nie znaczy, że nie mogą używać. Wiadomo, że takim Cragiem za dużo wiedzy/mocy miał nie będziesz ale na przyspieszenie starczy, ładujesz wszystko w atak, jak się trafi to bierzesz taktykę i robisz przeciwnikom wjazd w pierwszej turze na masowym przyspieszeniu.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum