Wiek: 114 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 223 Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-05, 20:11 Moje wymarzone miasto
Witam! Zainspirowała mnie wzmianka o neutralnym mieście w WoG-u i postanowiłem założyć ten temat.Wymyślcie miasto swoich marzeń i opiszcie jego wygląd, jednostki(najlepiej te które w Heroesie są neutralne, ale jeśli takich nie ma to można też wymyślić, chodzi mi o to żeby po prostu w jak najmniejszym stopniu zgapiać po innych miastach.), mile widziane budynki specjalne i opis Grala.
moje miasto to azyl
były by w nim jednostki:
1 poziom łotr i bandyta(ul.)
2 dzik i dzik bojowy
3 zabójca i morderca
4 smokowiec i do wyboru smokowiec powietrza ziemi ognia lub wody
5 żywa skała ---> ożywiona magiczna skała
6. mrok ---->cień
7. pająk----> wielki pająk
grall dawał by po 25 pż dla jednostek broniących zamek
a budynek specjalny dawał by nową nie znaną wcześniej losową umiejętność złodziejską
Wiek: 114 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 223 Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-06, 17:25
Moje wymarzone miasto to Warownia, podłoże górzyste, złożone głównie z jednostek które musiały opuścić swój dom z powodu wojny , a Warownia daje im schronienie
1 lvl: Chłop(trochę lepszy, każdy 1 daje 1 złota dziennie) ul.: niziołek
2 lvl: Knurzy jeździec ul: Knurzy rycerz
3 lvl: Nomad ul: Rozbójnik
4 lvl: StrażniK(strzela) ul.: Strzelec
5 lvl: Złoty Golem(500 zł tygodniowo niezależnie od liczby) ul.: Diamentowy Golem(2 klejnoty tyg., niez. od liczby jednostek)
6 lvl: Troll, ulepszony: Olbrzym(Ogłuszenie: brak ruchu przez dwie kolejki przeciwnika, to działa na przeciwnika po ataku, jest 40 % na pomyślność)
7 lvl: Berserker ul. Einherjar(25 % na Zadęcie w róg na początku walki- wszystkie jednostki twoje + 3 obrażenia, jeżeli jest otoczony to może zrobić Berserk- rani wszystko dookoła, jednostka ściągnięta z mitologii Wikingów)
Grall: Mam 25%, że bohater przeciwnika jeśli nie ma umiejętności odkrywanie, to może zamiast Warowni ujrzeć góry- niezłe, co nie?
budynek specjalny: Widzisz wojsko Przeciwnika który jest w pobliżu(liczbę, statystyki itd)
edit
Trochę dodam jeszcze.Bohater Walki to Przywódca a Bohater Magii to Iluzjonista. Warownia stawia na obronę, ma 4 poziomy gildii magów, najprawdopodobniejszymi czarami są czary z magii wody i ziemi. Miasto jest neutralne. Nie mam imion, ale mam specjalizacje bohaterów.
Przywódcy:
1.Gelu, specjal. Strzelcy
2. specjal. Chłopi
3.Specjal. Dowodzenie
4. Specjal. Dyplomacja
5. Specjal. Taktyka
6.Specjal. Finanse
7. Specjal. Knurzy jeździec
8. specjal. Nomad
Iluzjoniści
1. specjal. Mistycyzm
2. specjal. odporność
3. specjal. magia ziemi
4. specjal. magia wody
5. specjal +2 drewna
6. specjal. inteligencja
7. specjal. Złoty Golem
8.specjal. + 400 złota
Warownia potrzebuje drewna i kamienia, nie ma sprzedawcy artefaktów, budynek zwiększający populację to pola uprawne- dodają 5 więcej chłopów i niziołków.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-10, 10:55
Bardzo podoba mi się opcja z olbrzymem, ale z berserkiem troche przekombinowałeś. Dlaczego w tym mieście miałby być golem? Pasuje jak koszula pomiędzy nogami.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-12, 16:46
Złoty golem wyglądem przypomina faraona, więc pasuje razem z mumią i nomadem do pustynnego klimatu.
Reszta stworzeń jakie proponował "Lord Kloszardes" jak chłop, rozbójnik, troll pasują mi do jakiegoś lasu, średniowiecznej wioski albo górzystych terenów - jak chciał sam autor.
Idąc dalej, górzyste tereny kojarzą mi się raczej ze śniegiem, a nie pustynią.
Datego golem (zwłaszcza złoty) mi nie pasuje do tego miasta.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-03, 22:04
Oki, robić to nic pożytecznego nie robię, ale wstawiać cenzurki zawsze chętnie mogę
Puszcza:
Rój szerszeni- wzięte z Diablo?
Poziom 4- nazwy trochę dziwne, zabawne, przesadzony. Potężny leśny łowca zła. Brrr. Trochę za bardzo "brrr"
Poziom 3- brzmi ładnie, ale raczej do nocnych programów spod znaku różowego króliczka
Poziom siódmy- a czym miałby się różnić od smoka z Bastionu? Ładnie brzmi. Z nazw średnio pasuje mi jeszcze Niszczyciel. Samo miasto: ciekawe i zagadkowe. Chciałbym nim zagrać. 8/10
Step- pustynia:
To step czy pustynia? Nie mogą być oba jednocześnie
Poziom pierwszy- do chłamu na pierwszym poziomie nie pasuje takie agresywne nazwy. Kojarzy się z czymś groźnym, a jednostki pierwszopoziomowe groźnie nie są.
Poziom szósty- koń na 6 poziomie. Ciekawy pomysł, ciekawy byłbym tak "wypasionego" konia. I nie wiem czy koń pasuje do pustyni. Może lepiej wielbłąd?
Poziom piąty i siódmy- nie wiem co to. Jak to wygląda? Z czym to się je?
Też mi się podoba: 8/10
Gotha:
A dlaczego Gotha? Skąd taka nazwa?
Poziom pierwszy- była taka jednostka w tym stareńkim poprzedniku Herosów, Knights coś tam... jest zbieżność?
Poziom trzeci- skrybowie z reguły nie walczą. Nie wyobrażam sobie ich w walce. Podobnie jak komendantów (poziom drugi)
Poziom siódmy- Nekromanta to już swoje miejsce w grze ma. Zresztą jak Nekromanta może pasować do milicji?
Nie widzę w tym mieście jakiegoś wspólnego mianownika. Każda jednostka z innej parafii. 5/10
Wiek: 114 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 223 Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-04, 14:30
Puszcza: no cóż trochę nie spodobało mi się potężny leśny łowca zła, ale tak to ok. 8/10
Step: hmmm... trochę nie podoba mi się tubylec i obywatel a koń mógłby być czymś więcej niż koniem. 7/10
Gotha(może chodziło ci o Gotham?)- to miasto mi się najmniej spodobało, jednostki z tego świata pomieszane z jednostkami raczej współczesnymi. 5/10.
Oceńcie też moje plz.
[ Dodano: 2008-04-04, 14:35 ]
A twoje pierwsze miasto, Lolu, Azyl: chyba widać pokrewieństwo z Heroesem 4, jednostki pasują, smokowiec mógłby się nazywać Smokoczłek lub Smokolud. Ale tak to fajne miasto, 8+/10
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum