Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jednostki 8 poziomu
Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-05-05, 12:44   Jednostki 8 poziomu

Mam pytanie do tych co już grali w WOG'a jak wam się podobają jednostki 8 poziomu bo szczerze jak dla mnie to za dużo się nie zmielnili tylko kolory a tak wszystko to samo. Może byli by lepsi gdyby się troche zmieniły a nie tylko kolor.



Zamek - Serafin

Bastion - Diamentowy Smok


Forteca - Lord Piorunów

Wrota Żywiołów - Święty Feniks

Cytadela - Piekielna Hydra

Twierdza - Upiorny Behemot

Lochy - Smok Ciemności

Nekropolia - Krwawy Smok

Inferno - Piekielny Baron

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michasko

Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 8
Wysłany: 2007-05-06, 12:03   

Szczerze mówiąc, to nigdy nie grałem w WoG, ale gdy patrzę na te jednostki to rzygać mi się chce :]
Nigdy, przenigdy nie zainstaluję tego dodatku, a fuuuj! ;]
 
kmicic22

Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-05-06, 14:40   

Ja osobiście to nie grałem w ten dodatek, ale słyszałem, że nie opłaca się go instalować. Mi pasuje wygląd taki jaki jest w Armagedonie i w Shadow of Death. Nie potrzebne mi są jakieś wymyślne ulepszenia.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-06-03, 15:11   

Przecież jednostki są lepsze. Wnerwia mnie to że ten smok z lochow zachowuje się jak harpia. Wraca na miejsce po ataku. :-x
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-07-01, 11:21   

Mam ten dodatek i odradzam go instalować na mapach jest bardzo dużo skarbów a do niektórch budynków nie da się wejść._Da się burzyć miasta, a jeden bohater może odbudować wszystkie rodzaje no i jeszcze inny zostawia za sobą całun ciemności. :-o
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-07-01, 22:00   

Ten co zostawia za sobą całun ciemności nazywa się Nagash. Nie napisałem także, że serafin powstrzymuje kotratak, Diamentowy smok produkuje klejnoty, święty feniks ma 100%* odrodzenie, Smok ciemności (o tym napisałem) zachowuje się jak harpia. I wszyscy są "Nieustraszeni".

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
erolek 
wściekła mućka



Wiek: 29
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 36
Skąd: spytaj się jego
Wysłany: 2007-07-03, 10:33   

a do tego władca piorunów m=strzela wda razy. i wszycsy wzbudzają grozę.

moja strona
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-07-06, 15:04   

No zapomnialem dopisać o gornyczu który ma trzy głowy (jak hydra) a reszta cieła jak u zielonego smoka. :-/
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-02, 17:20   

Są jeszce dwa rodzaje smoków nekropolii ale to już coś pod 10 poziom. jeden to skrzyżowanie drakolicza z wampirem, a drugi to drakolicz z liczem. Można wchodzić do wszystkich budynków tylko trzeba wiedzieć jakie opcje ustawić. ulepszony czarny smok nie musi zachowywać się jak harpia tylko też trzeba wiedzieć gdzie ustawić. Ale z grafiką to się nie wysilili - rzeczywiście tylko zmiianna koloru. Nikt nie pisze że antyczny behemot na 8 poziomie umie latac.

(wklejone przez moderatora)

erolek napisał/a:
a do tego władca piorunów m=strzela wda razy. i wszycsy wzbudzają grozę.

serafin nie wzbudza grozy

(wklejone przez moderatora)

kmicic22 napisał/a:
Ja osobiście to nie grałem w ten dodatek, ale słyszałem, że nie opłaca się go instalować. Mi pasuje wygląd taki jaki jest w Armagedonie i w Shadow of Death. Nie potrzebne mi są jakieś wymyślne ulepszenia.

możesz włączyć opcję bez 8 poziomu. Najlepsze w WOGu jest zdobywanie doświadczenia przez jednostki i więcej specjalności dodatkowych dla każdej jednostki - moje zdanie

"nie ma mocnych na sentymenty"
Ostatnio zmieniony przez 2007-08-17, 10:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 10:07   

Jednostki 8 poziomu - pomysł fajny, ale wykonanie nie najlepsze. To po prostu ulepszone jednostki 7 poziomu w innych barwach. Powinny być innymi stworami, a nie ulepszeniem poprzednich. Statystyki.... uch... są tylko zwiększone, ich proporcje są bardzo podobne do tych u potworów 7 poziomu. Niczym się nie wyróżniają spośród pobratymców - powinny być jednym z elementów balansujących każde miasto i całą grę.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-02, 09:32   

kolor to nie wszysko, przeciez nie tyko maja zwiekszone statystyki ale tez inne umiejetnosci behemot lata? Tytan 2 razy strzela troche jest to przemyslalne itp nie mowcie ze nie a jak potwora mieli wymyslic, popatrzcie ze np. zloty smok jest tylko kolorem inny od zielonego tak samo kosciany smok ,czarny smok ,tytan, behemot .wedlug mnie pomysl byl dobry ,ale w armi wystaczy sam 8 poziom po h . uj . reszta jak 8 poziomy takie dobre do reszty ,wogule wog dziwny ja zawsze chodze bez armi tylko bohaterem tym w srodku i wszytkich tym jednym obijam jedynie pod keniec gry zbieram z zamkow 8lvle jak z playerem sie bije^ ale to tylko moje zdanie niewiem jak wy;) ;-)
Ostatnio zmieniony przez [GA]Kamil39 2008-02-04, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
blashyrkh 
bla bla


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-02-03, 23:03   

Ja gram w woga dopiero od kilku dni ale wydaje mi sie ze smok ciemnosci jest zbyt silny w porownaniu do innych jednostek 8 poziomu. psi syn moze atakowac jak harpia i wlasciwie tylko ta cecha daje mu juz zajebista przewage nad innymi
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-02-04, 13:41   

w wogu nie jest już chyba tak ważne wygrywanie mapy. mi najwięcej przyjemności daje sama gra. nowe budynki np pałac w którym można grać w jednorękiego bandytę, gra w karty w karczmie, kupowanie najemników w gildii, sfinks z zagadkami... to czy ktoś mnie pokona, albo stracę całą armię przestaje mieć tak duże znaczenie
 
 
Devil 
Dziki gracz :)



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 77
Skąd: Nie pamiętam!
Wysłany: 2009-01-01, 14:21   

Smok ciemności najlepszy moim zdaniem. Odporny na strach, na zaklęcia. Wzbudza strach i atak w stylu harpii :->

[ Dodano: 2009-01-01, 14:30 ]
wog z resztą jest bardzo fajny. Jego twórcy naprawde się postarali.

Ładne ząbki, no nie?
 
daniel78 

Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-05-03, 12:32   do tych co nie grali i nie lubią zmian

bądźcie choć trochę otwarci na nowości i innowacyjni. WOG to bestseller i całkowita bomba! KAŻDA JEDNOSTKA MOŻE SIĘ ROZWIJAĆ!!! a do tego można mieć dowódcę (który też może się rozwijać i artefakty zdobywać), szkolić szpiegów, ulepszać gniazda stworzeń gdy się je zajmie, kumulować w nich stworzenia. Lubię gdy wchodzę na przykład do jaskini behemota a tam czeka 12 behemotów ulepszonych:) do wynajęcia. Gra jest cudowna. Najgorzej gdy włączymy opcję że stworzenia 7 poziomu ulepszają się do 8 po 1dniu posiadania. To trochę mało giercowate, bo z nimi juz żaden inny oddział nie ma większej szansy. najlepiej gdy samemu znajdziemy siedlisko takich stworzeń, albo znajdziemy upgrader ale to niestety kosztuje bajońskie sumy- i dobrze. Pozdrawiam i życzę miłego grania, bo dla tych co już wzdłuż i wszerz heroes-ów obeszli to nie lada gradka. Spróbujcie a nie będziecie żałować. Objecuję. Sam na początku miałem zastrzeżenia ale spróbowałem i ohoho...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group