Nie wiem, dlaczego tyle osób wrzuca na ognistego ptaka. Jego cena jest niska (jak dla mnie - za niska), a inicjatywa ogromna. Grając bez plików, ich podwójna ilość daje sporą przewagę. Poza tym jest to dobry materiał na blokowanie strzelców, już od 1 tury (czego nie zrobią kościane smoki bez haste).
Niby tak ale ja oceniałem zdolności bojowe jako jednostki a nie względy ekonomiczne i przyrost , ale faktycznie dobrze blokują strzelców
Zgadza się. Patrząc jednak na to jak prezentuje się Ognisty Ptak w czasie walki to i tak powiem, że jest bardziej praktyczny od Drakolicza i Giganta. Ten drugi to już całkiem nieporozumienie jakieś jest, fakt, że ma tani budynek w zakresie złota jak i surowców, ale to i tak mało. Ognisty przynajmniej uderzy, a i strzelca może przyblokować.
Zgadza się. Patrząc jednak na to jak prezentuje się Ognisty Ptak w czasie walki to i tak powiem, że jest bardziej praktyczny od Drakolicza i Giganta. Ten drugi to już całkiem nieporozumienie jakieś jest, fakt, że ma tani budynek w zakresie złota jak i surowców, ale to i tak mało. Ognisty przynajmniej uderzy, a i strzelca może przyblokować.
Właśnie ja też trochę nie rozumiem genialności bojowej gigntów, ale względy ekonomiczne są faktycznie interesujące.
P.S. Czy, któryś fan tytanów mógł by się wypowiedzieć na ich temat?
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-11, 21:05
Internal napisał/a:
genialności bojowej gigntów
Genialność chyba polega tylko na niezłym dmg, ale ja jakoś nie widzę powszechnego zachwytu umiejętnościami gigantów. Chyba chodziło tu o tytanów - jednostka strzelająca na tym lvl to już znaszna siła.
Genialność chyba polega tylko na niezłym dmg, ale ja jakoś nie widzę powszechnego zachwytu umiejętnościami gigantów. Chyba chodziło tu o tytanów - jednostka strzelająca na tym lvl to już znaszna siła.
Pod warunkiem, że ich ulepszymy. Utopii też Tytanami nie zrobimy bez strat. Smoki je wykończą i zblokują - jak to robią ze strzelcami.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2010-11-13, 16:08
Najsłabsze są umarłe smoki.To wiadomo już od dawna.Ale jaka jednostka jest po nim najsłabsza?Feniks czy złoty smok?Jeden jest taki ale szybko pada natomiast drugi jest drogi przez kryształki,podatny na implo,odporny na czary pozytywne.Można jeszcze dodać diabła do tego grona ale według mnie dobrze się nim czyści mapę,więc dla mnie jest on wyżej.
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
Feniks jest drugim najsłabszym (z plikami ligowymi, inaczej jest nie do przebicia), aczkolwiek zapewnia inicjatywę. A na niekorzyść smoków przemawia jeszcze cena siedliska i wymaganie postawienia któregoś tam levelu gildii w zamku (chyba 3. do ulepszonych, ale głowy nie dam).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2010-11-13, 23:18
Właśnie złoty smok jest niewiele gorszy od czarnego jeżeli chodzi o wytrzymałość,obrażenia...
Jednak jest drogi,i to jest jego minus(odporność na czary jest małym minusem).
Feniksa za bardzo nie lubiłem przez słabe obrażenia,mało życia(może dlatego że według mnie nie ma tam dobrego boha,albo to że nie lubię za bardzo grać wż).A diabeł?dla mnie jest dobrą jednostką ze względu na dobre czyszczenie mapki,jednak jego hp i obrażenia są małe..może dla kogoś jest słaby?:D
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-14, 11:05
To prawda, elementaliści praktycznie wszyscy są fajni, bo zaczynają z magią, którą potrzebują do swojego czaru, a to gigantyczny plus. Wędrowcy też są świetni praktycznie wszyscy, niektórzy mają jeden skill może z deka nieprzydatny, ale dobry rozwój to rekompensuje, a np. taka Kalt, mimo, że zaczyna z nauką, to jak się szybko tą naukę rozwinie, to dodatkowy skill praktycznie zapewnia, więc wychodzi na jedno, a nawet lepiej, bo będzie 2-3 poziomy wyżej i będzie miała ze 2 ataku więcej.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum