Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Odpowiedz do tematu
Bulwark [HOTA]
Autor Wiadomość
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3179
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2025-01-06, 08:17   Bulwark [HOTA]

Z końcem roku zespół pracujący nad Horn of the Abbys zaprezentował nowe miasto, które ma pojawić się w kolejnych aktualizacjach fanowskiego dodatku. Jakie są wasze opinie, moim zdaniem miasto wygląda nieźle, klimatycznie i na pewno skuszę się na jakąś rozgrywkę tym miastem.

Bulwark - zapowiedź YT
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 123
Wysłany: 2025-01-06, 14:14   

Znowu jakieś zmiany? Jeszcze się człowiek nie przyzwyczaił do poprzednich i znów coś "po nowemu". No ile można?
Ciekawe, że się tak upierają Sokoli Wzrok "wypromować". Choćby i 100% szans dawał, i tak nikt tego brał nie będzie (chyba, że ktoś zrobi mapę, gdzie inaczej nie da się żadnej magii nauczyć).
A Naukę to chyba na drugorzędnych tylko, jak trzeba szybko wyszkolić konkretnych pomocników, będzie teraz łatwiej.
Za to, że katapulty se nie będzie mógł człowiek przeciwnikowi zniszczyć jak człowiek, bo tylko 40% zabierze max na raz? Jakaś porażka... :-P
Wesołego Nowego Roku!
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2208
Wysłany: 2025-01-06, 20:15   

Kwestią czasu było zrobienie miasta na Vorii. Tak duży obszar nie mógł pozostać pusty.
Zobaczymy jak to będzie wyglądać, ale patrząc na oba już pokazane projekty możemy raczej spać spokojnie.
agradek napisał/a:
Ciekawe, że się tak upierają Sokoli Wzrok "wypromować". Choćby i 100% szans dawał, i tak nikt tego brał nie będzie (chyba, że ktoś zrobi mapę, gdzie inaczej nie da się żadnej magii nauczyć).
A Naukę to chyba na drugorzędnych tylko, jak trzeba szybko wyszkolić konkretnych pomocników, będzie teraz łatwiej.
Za to, że katapulty se nie będzie mógł człowiek przeciwnikowi zniszczyć jak człowiek, bo tylko 40% zabierze max na raz? Jakaś porażka...

Tu nie chodzi o "promocję" a o danie użyteczności skillom i bohaterom z tą specką.
 
 
michal1410 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 90
Wysłany: 2025-01-06, 20:43   

Nowe miasto wygląda fajnie. Rozumiem, że to będzie drugie miasto na śniegu. Czyli - mam nadzieję - w perspektywie są "drugie" miasta na każdym terenie.
Ciekawe, jakie nowe mechaniki wymyślą dla nowych jednostek.
Bardzo dobra zapowiedź. Gdyby tak jeszcze zwiększyli ilość "kolorów" do 12 - byłaby rewelacja.

I miejsce w MapMaker AW'23/24 ( "Gniezno 1295")
II miejsce w MapMaker AW '22 ("Arpad - zajęcie ojczyzny").
III miejsce w MapMaker AW '19 ("Bolesław Krzywousty").
Wszystkie moje mapy:
https://www.heroes3.eu/do...thor=michal1410
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 26 razy
Wiek: 101
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 917
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2025-01-06, 23:35   

ukazał się dziś wywiad z członkami hota, z którego mogliśmy dowiedzieć się że:
Cytat:
Najważniejsze punkty:
- Bulwark to powrót do korzeni dla Crew;
- inteligentne rasy Vori to elfy, jotunowie, koboldy, yeti;
- miasto bazuje na koncepcji by Docenta i Alex-andra;
- miasto skupia się na defensywie;
- będzie kampania o mieście;
- zostanie dodana opcja drzew wyborów dla eventów;
- dalsze plany zawierają rebalans zaklęć.

Bulwark
- tylko jedna jednostka pozostała z oryginalnego line-upu;
- nie będzie Walkyrii ze względu na przekrywanie się z pegazami i aniołami, design został częściowo przejęty przez bohatera mocy;
- line-up został zatwierdzony przez Docenta;
- miasto bazuje na północnej stylistyce: Skandynawia, szkockie wyżyny, Syberia;
- Bulwark wrócił na deskę kreślarską w późnym 2023;
- dużo defa i życia, średnia szybkość, brak lataczy, ale po dwóch strzelców i casterów;
- terenem będzie śnieg;
- miasto ma być nastawione defensywnie, są izolacjonistami, są doświadczeni we wzmacnianiu siebie i osłabianiu wroga

Jednostki
T1 -- kobold -- defensywna piechota;
T2 -- argali -- dość szybkie, bazowa część armii na początku rozgrywki;
T3 -- śnieżne elfy z oszczepami -- wytrzymałe jak na ich poziom, najprawdopodobniej bez kar za atakowanie wręcz;
T4 -- yeti -- piechota uderzeniowa;
T5 -- szaman -- strzelcy i casterzy, też są elfami;
T6 -- mamut -- najbardziej tankowane z poziomu;
T7 -- jotun -- potrafią mocno walnąć, rzucają zaklęcia.

Bohaterowie
Moc -- Chieftain (Wódz) -- nastawieni na defensywę
Magia -- Elder (Starszy) -- poszukują nowej wiedzy
Obie klasy są nastawione na korzystanie z magii wody i powietrza.

Budynki
- będzie budynek zwiększający przelicznik na markecie;
- będzie więcej, ale zostawiają jako niespodziankę.

Historia
- będzie się obracać wokół zmrożenia Vori, ci, którzy pozostali, musieli się dostosować do trudnych warunków, ale zmrożenie nie było ich jedynym problemem;
- kampania będzie się kręcić wokół miecza mrozu;
- kampanie będą zawierać postacie znane z innych kampanii H3;
- kampania zostanie wydana wraz z miastem.

Kampania Dargema
- wskrzesili pomysł sprzed 10 lat;
- Dargemowi głosu użyczył Mikhail Markov.

Rebalans skillów
- podejście to wzmacniać skille bez odchodzenia za daleko od pierwotnego designu;
nie wszystkie skille powinny być równie użyteczne;
- są skille dobre dla maina, ale i takie dla pobocznych;
- powinny być skille zarówno zawsze użyteczne, jak i sytuacyjne -- każdy skill powinien mieć niszę w gameplayu;
- Crew dokładnie przemyślało, jakie ma być zastosowanie zbuffowanych zdolności;
- wzmocnienie specjalistów miało na celu zróżnicowanie gameplayu poprzez stworzenie nowych potencjalnych mainów.

Koncepcje na przyszłość
- system wydarzeń dla edytora scenariuszy, możliwość budowania drzewa wyborów;
- nowe warunki (frakcja gracza, obecność określonej zdolności), nowe wydarzenia (zainicjowanie walki z jednsotkami, otrzymanie maszyn wojennych);
- cztery typy zaawansowanych eventów -- globalne, miasta, zadania i bohatera;
- planowany rebalans szkół magii -- to samo podejście co w przypadku zdolności: w pierwszej kolejności naprawa tego, co w ogóle nie działa;
- ważniejsze i trudniejsze jest zbalansowanie zaklęć mapy przygody;
- możliwe są dalsze zmiany w zdolnościach i speckach, ale nie będzie już tak fundamentalnych zmian;
- więcej kampanii i scenariuszów;
- neutrale (syreny);
- obiekty na mapie, by zbuffować Inferno.



"Prezentowane wizualizacje mieszkańców Bulwarku są wstępne; wciąż jest dużo pracy nad dostrajaniem animacji, postprodukcją sprite'ów, korygowaniem oświetlenia i kątów kamery itp., co może mieć dramatyczny wpływ na postrzeganie stworzeń w grze."

cały post na hc: http://heroescommunity.co...D=1584146#focus

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Polonista 
Polonista


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Gru 2020
Posty: 49
Wysłany: 2025-01-07, 07:57   

Wszystko wygląda bardzo ciekawie, nie doczytałem się tylko terminu zakończenia prac. Oczywiście nie chodzi o poganianie, ale dobrze by było wiedzieć, chociaż w przybliżeniu.

Rakoczy
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 26 razy
Wiek: 101
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 917
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2025-01-07, 09:09   

Polonista napisał/a:
Wszystko wygląda bardzo ciekawie, nie doczytałem się tylko terminu zakończenia prac. Oczywiście nie chodzi o poganianie, ale dobrze by było wiedzieć, chociaż w przybliżeniu.

nie ma terminu, pracują w swoim tempie i jak uznają, że zamek jest kompletny, to go wydadzą, tradycyjnie pewnie w sylwestra, ale nie wiadomo którego xd

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
krzemo



Pomógł: 21 razy
Wiek: 108
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 83
Wysłany: 2025-01-16, 20:09   

lol772 napisał/a:
Jakie są wasze opinie


ja jestem osobą która uważa, że miasto jest niepotrzebne :P jestem sympatykiem koncepcji "lepiej mniej a dobrze" i moim zdaniem podstawowe miasta bardzo dobrze uzupełniają cały świat hirołsów i już same wrota żywiołów uważam za nieco niepasujące. Cove wpisuje się całkiem nieźle, factory już nie bardzo (ze względu na klimat i przekombinowanie, np powergamingowa umiejka nieśmiertelności).

Tower jest wspaniałym klimatycznym miastem i to, że jest jedynym zimowym nie jest dla mnie żadną wadą. Jest też świetne konceptualnie - gremliny, gargulce, golemy, czarodzieje, dżiny, tytani... sory ale jakieś goryle i słonie nie mają w ogóle podjazdu. Poza tym już się boję jakie przekombinowane opcje na kiju będą wymyślać twórcy żeby miasto było unikalne. Goryl będzie miał 20% szans na zjedzenie banana pod koniec tury który regeneruje mu hp? Słoń będzie trąbą grał i rzucał Bloodlust?

jak dla mnie to powinni skończyć na tych miastach co są i ewentualnie patchować to co już istnieje. Przecież ten produkt powinien w końcu osiągnąć swoją ostateczną formę. Z niektórymi pomysłami tak kombinują, że obawiam się, że z wyważonego dodatku zrobi się prędzej czy później drugi WOG.

agradek napisał/a:
Ciekawe, że się tak upierają Sokoli Wzrok "wypromować"


akurat fajnie, że przerobili ten skill. Teraz gdy działa podczas bitew i natychmiast daje spell ma to dużo więcej sensu. Jeszcze jakby mogł nauczyć się zaklęć podróży to już w ogóle super by był.

What's up, Roc?
  
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 26 razy
Wiek: 101
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 917
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2025-01-16, 23:48   

krzemo napisał/a:
agradek napisał/a:
Ciekawe, że się tak upierają Sokoli Wzrok "wypromować"


akurat fajnie, że przerobili ten skill. Teraz gdy działa podczas bitew i natychmiast daje spell ma to dużo więcej sensu. Jeszcze jakby mogł nauczyć się zaklęć podróży to już w ogóle super by był.


no właśnie teraz sokoli wzrok uczy wszystkich zaklęć jakie masz - nieważne czy nauczonych, czy np. z księgi magii ziemi/powietrza :-P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group