Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Rozpoczynamy kolejną edycję konkursu MapMaker AW! Zobacz szczegóły
Odpowiedz do tematu
Znikające/Mnożące się Juggernauty gracza CPU
Autor Wiadomość
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 123
Wysłany: 2024-06-01, 19:23   Znikające/Mnożące się Juggernauty gracza CPU

Witam serdecznie. Z okazji Dnia Dziecka chciałem się podzielić zaobserwowanym dziwnym zachowaniem stworów 7mego poziomu w Fabryce.
Gram w mapkę z przeciwnikiem, którego główne miasto to Factory. Wjeżdżam mu na biom w połowie /pod koniec 2giego miesiąca i nie zastaję żadnego Jugger/Drednaughta u jego hirków. I jak tu grać z takim? Ze strefy nie wychodzi, inne kolory do niego też nie wchodzą.
Poświęcam pół nocy i ładuję sejwa za sejwem, wpisuję kody na odkrycie mapy i latanie, żeby wyczaić, kiedy/gdzie stracił... Nie znajduję. Więc poświęcam kolejne pięć minut i tworzę mapkę testową: stoję z paką archaniołów przed full rozbudowaną (minus Graal) Fabryką z eventem codziennym dla CPU na kasę i trochę krzyształu.
1. Wchodzę w 1-1-1: podstawowy przychód stworów wszystkich leveli siedzi grzecznie w chałupach.
2. Wchodzę w 1-1-2: pokonuję wykupionego hirka z wykupionymi stworami - oprócz Juggernautów. W zamku ich też nie umiem znaleźć (obok Archaniołow mam jednego Roguesa, żeby mi poszpiegował przed walką)
3. Wchodzę w 1-2-1: pokonuję tego samego przeciwnika, w chałupach podwójny (od zamku) tygodniowy przychód wszystkich stworów.
4. Wchodzę w 1-2-2: pokonuję hirka CPU, który ma w armii półtora tygodniowego przychodu (podstawowy ze startu + pierwszy przyrost), czyli np. 3 Coutali, ale za to ma nagle 4 Juggrnautów.
5. Wchodzę w 1-3-1: ten sam cpu pokonany, w siedliskach tygodniowy podwójny przyrost.
6. Wchodzę w 1-3-2: pokonuje mnie CPU, który ma w armii dwuipółtygodniowy przyrost (np. 5 Coutali), ale obok... 12 Juggernautów
Może mu w międzyczasie Mechaniczki naprodukowały??? Powyższe to tylko przykład, nie zawsze idzie tak samo, czasem CPU ma w 2-gim tygodniu np. 8 Juggerów, a w zamku jeszcze 2 nieulepszone. Nie wiem, może zależy od tego którego bohatera wykupi.
I co się dzieje że znikają? Nie widzę w zamku żadnego budynku specjalnego do wymiany stworów na doświadczenie, surowce lub przychylność boga deszczu... Może CPU ich nie lubi, wykupuje i rozgania, bo mu się nie mieszczą w 7miu slotach armii?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 26 razy
Wiek: 101
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 927
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2024-06-02, 11:24   

przeprowadziłem małe testy i mogę potwierdzić twoje przypuszczenia: gracz AI ma podwójny przyrost robota, tak jak kiedyś feniksy w SoD, z tą różnicą, że ten pierwszy podstawowy przyrost po wybudowaniu budynku wynosi 1, a dopiero kolejne przyrosty są podwojone (bez zamku dostaje 2 sztuki, a z zamkiem 4 sztuki) . ponadto przy kilku próbach kiedy zajmowałem miasto AI, mimo wykupionych przyrostów robotów przez AI do obrony zamku, można było wykupić w tym mieście jeszcze dodatkowe kilka sztuk robota xd
zgłoszę tego buga, jeśli zespół hota jeszcze o nim nie wie :-P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 123
Wysłany: 2024-06-02, 16:55   

Dzięki. może z jakimś kolejnym updejtem wezmom sie i naprawiom.
Póki co w myśl zasady "potrzeba matką..." poradziłem sobie:
- blokując siedlisko w mieście CPU
- stawiając zewnętrzną Suwnicę a obok chatę proroka i wykorzystując wspaniałą opcję questów wielokrotnych.
Nawet głupi AI potrafi co tydzień wymienić jednego nieulepszonego robota na dwóch ulepszonych. I ma dokładnie 8 jak go spotykam, a nie zero lub 24... A mieć musi, bo co to za Fabryka bez robocika?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group