Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Rozpoczynamy konkurs MapMaker AW 2022!
Odpowiedz do tematu
Niekolidujący obiekt na mapie, konkretnie miasto
Autor Wiadomość
astro 


Dołączył: 24 Cze 2022
Posty: 2
Wysłany: 2022-06-24, 01:14   Niekolidujący obiekt na mapie, konkretnie miasto

Witam, jakiś czas temu w jednej z mapek (SoD) pobranych z internetu: https://www.heroes3maps.c...f-the-rings-3-2 natknąłem się na osobliwie utworzone ,,megamiasto'' konkretnie na powierzchni na polu 122,108. Za miasto inferno w jakiś sposób wstawiono kilka nekropolii, jednak opisanych w edytorze jako ,,góra'' oraz nieposiadających właściwości miasta ani kolizji, dzięki czemu dało się je ustawić w taki interesujący sposób. Czy macie pomysł jak uzyskano ten efekt?

Bez tytułu.png
Tak to wygląda po usunięciu okolicznych obiektów.
Plik ściągnięto 0 raz(y) 433,13 KB

 
Begrezen 
najgorszy MapMod



Pomógł: 17 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 734
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2022-06-24, 09:19   

można edytować "kratki" kazdego obiektu choćby w unleashed edytorze albo edytorze wog

xd.png
Plik ściągnięto 0 raz(y) 63,43 KB


https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
astro 


Dołączył: 24 Cze 2022
Posty: 2
Wysłany: 2022-06-24, 11:44   

Łoł, super, to stwarza sporo nowych możliwości, dzięki!
 
Puritan3t90

Dołączył: 04 Sie 2022
Posty: 1
Wysłany: 2022-08-04, 16:53   

A chess clock suitable for the template
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group