Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Gadanina o MapMaker 2022
Autor Wiadomość
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 114
Wysłany: 2022-11-15, 16:43   

lordX napisał/a:


Przedwieczni i hell to najtrudniejsze mapy i mogą dostać sporo hejtu.


He, he. Przez lata śledząc co poniektóre wątki na tym forum, zdawało mi się, że hejt to drugie imię tego portalu: "Hejt of Might and Magic" :mrgreen:
Teraz jakoś zupełnie nic się nie dzieje. Próbowałem trochę rozruszać forum udzielając się tu i tam, recenzując jakieś stare mapy dla treningu przed konkursowymi, ale jakoś martwica.
Pewnie po konkursię się na trochę ożywi, jak ruszy hejtowanie mapek :-P

[ Dodano: 2022-11-15, 17:05 ]
lordX napisał/a:
Na 200 % w (Nadejście przedwiecznych) nie da się grać.


Nie da się, bo Autor popełnił kilka (co najmniej dwa) kardynalne błędy, które w już pierwszym tygodniu-dwóch mogą przekreślić szanse wygrania... A restarty, aż "się uda"... trochę kicha.

lordX napisał/a:
Może begrezen da rade na 200 %


Pewnie da. Np na mapce "Klucz do Twierdzy" ja wściekam się grając w berka z przeciwnikami wiele miesięcy, zanim w końcu wszystkich uziemię a on pisze, że spacyfikował ich w 88 dniu (oprócz finałowego)... No po prostu, czapki z głów i dużo się jeszcze muszę uczyć. :cry:
Do Helu bram to on pewnie w drugim miesiącu zapuka, a Przedwieczni to nawet nie zdążą pomyśleć o tym, że mieli nadejść, i będą już wieczni... Nie ta liga :-D
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 22 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 884
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2022-11-15, 20:14   

agradek napisał/a:

Teraz jakoś zupełnie nic się nie dzieje. Próbowałem trochę rozruszać forum udzielając się tu i tam, recenzując jakieś stare mapy dla treningu przed konkursowymi, ale jakoś martwica.


Obawiam się, że ludzie związani z hirkami siedzą raczej na discordach czy facebookach, i to raczej gracze multiplayer, w singla mało kto już gra, a jeśli już to "po cichaczu", tzn. nie udzielając się nigdzie :P Lata świetności fora heroes3 mają już za sobą. W sumie to nie tylko te hirołsowe, ale i inne.

agradek napisał/a:

Pewnie da. Np na mapce "Klucz do Twierdzy" ja wściekam się grając w berka z przeciwnikami wiele miesięcy, zanim w końcu wszystkich uziemię a on pisze, że spacyfikował ich w 88 dniu (oprócz finałowego)... No po prostu, czapki z głów i dużo się jeszcze muszę uczyć. :cry:
Do Helu bram to on pewnie w drugim miesiącu zapuka, a Przedwieczni to nawet nie zdążą pomyśleć o tym, że mieli nadejść, i będą już wieczni... Nie ta liga :-D


No niestety, ale przez granie PVP trochę człowiek inaczej podchodzi do rozgrywki singleplayerowej, bo tam wyciskasz z każdej tury ile tylko się da, by zrobić "tempo", więc wychodzą takie speedruny i rozgrywka nie wygląda do końca tak, jak zaplanował to sobie autor. A potem jest dylemat, czy uznawać za wadę to, że rozgrywka jest za łatwa :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
lordX 


Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 72
Wysłany: 2022-11-15, 20:37   

Jak przejść przedwiecznych ( mały spoiler )
Mapa zaprojektowana jest tak aby wybór poziomu trudności miał duży wpływ na grę a na 200% masz być udupiony i to dosłowne. Brak karczmy to kwestia tego że pokonanego bohatera da się w niej zawsze wynająć. A potem masz boha all 50 XD

Są trzy misje ograniczone czasowo które trzeba koniecznie skończyć by wygrać mapę. Ogólnie jest tam cała masa zadań w chatkach aż za dużo...
Te trzy zadania mają być ukończone za wszelką cenę. WSZELKĄ.....
- Louis ( amulet przeciwstawienia )
- Azonidas ( magiczny portal )
- Henryk ( król Nonizon )
Na początku najważniejsza jest obrona baradur i rozbudowa tego miasta (2mies 2 dzień dostajemy 25 tytanów i 50k golda ) Aby nikt nie marudził że się nie da. Oczywiście musisz mieć świątynie obłoków. Da się potem obić przeciwników i wykonać qwesta z Nonizonem
Louis ma logistykę - nim głównie gromadzisz surowce on ma zadanie zdobyć amulet i to tylko do 4 miesiąca !!!
Przy dostaniu się do pierwszego miasta minimalizuj straty. Dzięki chatkom wiedźmy i uniwerkom zawsze dostaniesz to co chcesz z umiejętności. Warto uwolnić boha z więzienia. (Wypadałoby ubić rdzawe smoki by dostać oślepienie - oczywiście na czas.)
Azonidas na początku przywołujemy żywiołaki powietrza a smoka implozją zabijamy. Jego zadaniem jest zdobycie magicznego portalu w 6 miesięcy - może zdobyć też wskrzeszenie, ( król nonizon dostaje )
W walce o dodatkowe miasto ( czarodziejskie smoki ) należy zwerbować błękitego smoka aby mieć pierwszy ruch i od razu antymagia na tytany. Jego zadanie jest łatwe i każdy powinien sobie poradzić.
Każdy z 3 hero może łatwo zdobyć kopalnie drewna i rudy więc o rozbudowę nie trudno. Złoto bierzemy z siedlisk i kopani, niestety są dobrze pilnowane.

Jest tak zwana droga na łatwiznę przez błąd autora - od piratów do twierdzy a z niej do finału ( magiczne buty levitacji ) Ale nie zmieni to dużo.

Myślę że z tą wiedzą każdy sobie na początku poradzi. O ile nie gra na 200%
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 114
Wysłany: 2022-11-15, 20:42   

Begrezen napisał/a:
Lata świetności fora heroes3 mają już za sobą. W sumie to nie tylko te hirołsowe, ale i inne.

Na to niestety wygląda. Już miałem tu i tam coś wtrącić, patrzę - ostatni post z 2016tego, gdzieś nawet z 2012... Co tu odgrzewać, pewnie i tak wszystko zostało już sto razy powiedziane.

Begrezen napisał/a:
A potem jest dylemat, czy uznawać za wadę to, że rozgrywka jest za łatwa :-D

E tam, dylemat. Ja tam się powoli wyzbywam dylematów. Jak mapa duża, to skrytykuję, że za duża, jak za mała, to że za mała, jak prosta, to zhejtuję, że za łatwa, jak trudna.... no tu się trochę wstrzymuję, bo jeszcze wyjdzie na to, że nie umiem, i wstyd będzie. ;-)

Apropos Przedwiecznych - jak tu wyciskać, skoro nawet nie ma komu zasmarkanych powolniaków na noc wcisnąć żeby dalej pojechać następnego dnia... pewnie za mało znam sposobów... O innych szczegółach nie wspomnę głośno, bo konkurs trwa (chociaż i tak każdy, kto grał, wie, albo w edytorze patrzył, więc w sumie taka tajemnica poliszynela..)
Dało się to zrobić na 200%? (jeśli Moderator może takie szczegóły zdradzać przed zakończeniem....), bo nie wiem, czy się katować, czy dać sobie spokój/przejść na trunki niskoprocentowe... IMHO powinno być zabronione stawianie miasta startowego bez fortu. :evil: Nie dość, że dwustuprocentowiec sobie próbuje utrudnić jak może, to jeszcze musi czekać tydzień, albo i więcej, jak nie leżą jakieś kupki do podniesienia, żeby z jakąkolwiek rozbudową dalej ruszyć...
Na razie dałem sobie pas i ogrywam kolejną z radosnych twórczości :roll:
 
lordX 


Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 72
Wysłany: 2022-11-15, 22:19   

agradek napisał/a:
Apropos Przedwiecznych - jak tu wyciskać, skoro nawet nie ma komu zasmarkanych powolniaków na noc wcisnąć żeby dalej pojechać następnego dnia

Ja miałem na to wywalone i mi nie przeszkadzało....
agradek napisał/a:
Dało się to zrobić na 200%? (jeśli Moderator może takie szczegóły zdradzać przed zakończeniem....), bo nie wiem, czy się katować, czy dać sobie spokój/przejść na trunki niskoprocentowe...

Lepiej zagraj na niższym poziomie proszę. Na pierwszy raz najlepiej pionek lub skoczek. Ciągle ogrywam na 130 % i mam problemy - nie doceniłem przeciwnika pominąłem parę zadań a teraz.....

Pytaj o co chcesz - mapa trudna to wiedzą trzeba pomóc.


Beg rzucę ci rękawice abyś ukończył to na 130% lub wyżej..
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 114
Wysłany: 2022-11-16, 00:24   

lordX napisał/a:
Ja miałem na to wywalone i mi nie przeszkadzało....

A ja nie mam i mi to przeszkadza.
Nie screenowałem całej mapy w edytorze (nigdy tego nie robię - gram i jak coś wzbudzi moją wątpliwość to zaglądam na bieżąco lub sprawdzam, jakie rozwiązanie zastosował w danym momencie Autor; czy w ogóle zastosował, a może rzucił to czy tamto na mapę przypadkowo...). Jak już powiedziałem, mapa ma błędy i to że nie można jej ukończyć na 200% widać już w pierwszych dniach, i nie wynika to bynajmniej z faktu iż jest "za trudna", ale, że nieprzemyślana. Chciałbym jakoś przetrwać te pierwsze tygodnie, żeby zobaczyć jacy są ci "za silni" przeciwnicy później. I raczej wiedza i porady mi w tym nie pomogą.
Za to ja mam dwie porady:
Po pierwsze: Weź Luisa z armią jaką ma, ulepszoną w hill forcie, minus coś tam, co ustrzeli Enchanter na wyjściu (w Marksmenów wali - jak się przyspieszy, to i ze dwa razy, chyba że moral dostanie, to i 3...), postaw naprzeciw 66 nieulepszonych Upiorów, czy tam Zjaw, jak zwał i walcz.
Teraz weź tegoż Luisa i walcz z 66 Grand Elfami. Widzisz różnicę?

Po drugie: półtora dnia drogi od Garnizonu przed Baradurem Zielony ma Refugee Camp. Co to oznacza? Że jest spora szansa, że w pierwszym tygodniu zapuka o świcie do Henia, Jenova, yyy... znaczy Heniu otworzy i dostanie w twarz od Złotego Smoka na przykład. A w mieście nawet zamku nie ma, bo tylko na cytadelę starczyło. Zresztą, Smoka nawet zamek nie położy. Mnie przyjechał z Kościstym i hordą nimf wodnych. Udało mi się utrzymać z 5SS+ok.50 Niebieskich+wieżyczka cytadeli. 2 Niebieskie chyba zostały...

Rozumiesz? Gry nie można ZACZĄĆ na poziomie 200% - nie dlatego, że za trudna, tylko dlatego, że rozwiązania zastosowane są błędami sprawiającymi, że sukces to jak wygrana na loterii. Pozostaje albo zaakceptować ten fakt i grać na mniej, żeby jakieś surowce i kasa jednak na starcie były, albo próbować dalej licząc na szczęście na początku, bo później to jakoś już pójdzie... mam nadzieję :lol:

EDIT EDIT EDIT
Przepraszam, dopiero teraz zauważyłem poprzedni wpis (ten ze spoilerami).
Znaczy mapa jest tak zrobiona, żeby NIE DAŁA SIĘ przejść na 200%??? Ciekawy zabieg, i chyba już mi się w nią nie chce grać. A szkoda, bo zdawało mi się, że to jedyna mapa w konkursie, której przejście może dać satysfakcję adekwatną do włożonego wysiłku.

P.S. Nie mam w zwyczaju grać mapy "na początek" na 80%, potem więcej, potem może jeszcze troszeczkę, jak już się lepiej poznamy. Nie sprawia mi to żadnej satysfakcji. Jedyna mapa, w którą grałem wielokrotnie to... moja własna, którą ograłem do znuuuuudzenia, żeby mieć pewność, że wszystko jest OK i że da się wygrać w różnych okolicznościach przyrody, a (świadomie pozostawiony) poziom losowości nie zakłóci w drastycznym stopniu przebiegu rozgrywki. Oczywiście, każdy jest tylko człowiekiem, i jeżeli jakieś błędy zostaną wytknięte w recenzjach, z wielką przyjemnością się do nich ustosunkuję.


EDIT2
lordX napisał/a:

Na początku najważniejsza jest obrona baradur i rozbudowa tego miasta (2mies 2 dzień dostajemy 25 tytanów i 50k golda ) Aby nikt nie marudził że się nie da.

:!: BŁĄD :!:
To bardzo niedobrze że nie ma tego powiedzianego wprost, albo przynajmniej wyraźnie zasugerowanego. Skąd gracz mający do rozbudowy 3 zamki i niedostatek surowców ma wiedzieć, że do końca 4tego tygodnia ma pobudować tam Tytanów? Utrzymam miasto spokojnie i bez nich, a już miałem nawet Golden Pavilion, coś mi nie poszło i wywaliłem wszystkie sejwy i zacząłem od nowa. :-/


Qwa, to że mam nie stracić miasta, a tym bardziej bohów, nie posiadając taverny, się chyba jakoś domyślę... Że wróg będzie chciał mi miasto zabrać, chyba też. Nawet grając o 5tej rano i nie trzeba na to przebłysku geniuszu Einsteina...

"Przed tob¹ miasto Baradur - wa¿ny element strategiczny, ochrona go bêdzie twoim priorytetem. Po³¹czone si³y piratów i barbarzyñców bêd¹ chcia³y podbiæ miasto." - to nie to samo, co np:

"Za wszelką cenę utrzymaj Baradur przez miesiąc, a twoje wysiłki zostaną nagrodzone. Bądź gotów na przyjęcie Gromowładnych do swej armii..." - tak sobie przykładowo fantazjuję. Średnio inteligentny gracz się domyśli, co ma zrobić... Teraz jest błądzenie po omacku... Sorry, jakaś pomyłka.
Chyba, że zakładamy, że więcej niż 'pionkiem' i tak nikt nie zagra, a do końca miesiąca będzie miał wszystkie trzy zamki na full "zrobione"... Bez złotej rączki Pana Wiesia to niedarady...

Jeżeli dalej "wskazówki" np do wspomnianych niezliczonych questów będą tak samo jasne, to aż się boję zaczynać od nowa... Szkoda mojego czasu na zgadywanie na ślepo...

lordX napisał/a:
Każdy z 3 hero może łatwo zdobyć kopalnie drewna i rudy więc o rozbudowę nie trudno.

I tu jest kolejny pies pogrzebany... Kto nie umie grać na wyższych poziomach, nie zdaje sobie sprawy co to znaczy nie mieć fortu w mieście startowym i ile to generuje opóźnienia na starcie do rozgrywki. Ciężko go było postawić???
BTW jednego tartaku to chyba jednak nie mamy, chyba, że coś zgapiłem. Heniu ma rozstrzelać tylu strażników 5cioma SS'ami?

lordX napisał/a:

Złoto bierzemy z siedlisk i kopani, niestety są dobrze pilnowane.

Błąd logiczny: nie są dobrze pilnowane (patrz Błąd no1 powyżej).


lordX napisał/a:

Azonidas na początku przywołujemy żywiołaki powietrza a smoka implozją zabijamy.

No widzisz... A ja dziabię i dziabię tego Smoka swoim Gargulcem, a on nic nie pada. A taki ładny ten Gargulec, cały czarny. I tylko trochę mniejszy od Smoka... :-?
Sorry, nie mogłem się powstrzymać...
 
tymczasowylogin


Dołączył: 21 Paź 2022
Posty: 25
Wysłany: 2022-11-16, 12:59   

lordX napisał/a:
Mapkę ogarnąłem na 200% Ogólnie nie ma zbyt trudnych map w tym konkursie. Wysłałem wiadomość grałem w wersji Hota. Może to błąd gry...


BTW, jak pisałem w HOTA może być łatwiej (nie przepadną łucznicy czy konnica, jak zmarudzisz i nie odbierzesz na czas), ale może być też trudniej... żeby nie powiedzieć dużo trudniej. 10% dziennego ruchu stracisz na Logistyce, to dużo. Do tego 300 punktów na butach i rękawicach - to bardzo dużo.
Pierwszy tydzień-dwa jeszcze wyśrubujesz (nie masz logistyki ani artefaktów), później będziesz miał obsuwy i może być kiepskawo.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 22 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 884
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2022-11-16, 15:06   

lordX napisał/a:
agradek napisał/a:
Apropos Przedwiecznych - jak tu wyciskać, skoro nawet nie ma komu zasmarkanych powolniaków na noc wcisnąć żeby dalej pojechać następnego dnia

Ja miałem na to wywalone i mi nie przeszkadzało....
agradek napisał/a:
Dało się to zrobić na 200%? (jeśli Moderator może takie szczegóły zdradzać przed zakończeniem....), bo nie wiem, czy się katować, czy dać sobie spokój/przejść na trunki niskoprocentowe...

Lepiej zagraj na niższym poziomie proszę. Na pierwszy raz najlepiej pionek lub skoczek. Ciągle ogrywam na 130 % i mam problemy - nie doceniłem przeciwnika pominąłem parę zadań a teraz.....

Pytaj o co chcesz - mapa trudna to wiedzą trzeba pomóc.


Beg rzucę ci rękawice abyś ukończył to na 130% lub wyżej..


no to powiem ci że zachęciłeś i właczyłem tę mapkę xd zapowiada się ciekawie, ale problem jest z zapisywaniem. udało się tylko 1 dnia gry zrobić zapis, a w kolejnych dniach ciągle wywala error gdy chcę zapisać "nie można zrobić zapisu". w hd modzie mam też włączoną opcją zapisywania każdego dnia gry i też te sejwy się nie robią :( tylko autozapisy są i sejwy przed każdą walką

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
tymczasowylogin


Dołączył: 21 Paź 2022
Posty: 25
Wysłany: 2022-11-16, 15:32   

lordX napisał/a:
Mapkę ogarnąłem na 200% Ogólnie nie ma zbyt trudnych map w tym konkursie. Wysłałem wiadomość grałem w wersji Hota. Może to błąd gry...


Przypomniało mi się jeszcze coś.
!!!!!!!!!!!!!!!UWAGA SPOILER!!!!!!!!!!!!
Berserk jest zablokowany, więc jak już dostaniesz Księgę Ognia, będziesz się przeokrutnie męczył z jednymi neutralami na późnym etapie... Nie to, że się nie da, mapa jest porządnie przetestowana, a każda walka ograna na wszelkie możliwe sposoby, wspomniana też (nie każdy musi wziąć przecież magię ognia na początku gry...). Męczących walk jest parę w końcowej fazie, po co ci jeszcze jedna... Odpal grę w sodzie i zagraj, jak należy.
IMHO, dobrze zrobioną mapę należy ogrywać w wersji, w jakiej została stworzona, żeby uniknąć przykrych niespodzianek.
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 114
Wysłany: 2022-11-16, 15:44   

Begrezen napisał/a:


no to powiem ci że zachęciłeś i właczyłem tę mapkę xd zapowiada się ciekawie, ale problem jest z zapisywaniem. udało się tylko 1 dnia gry zrobić zapis, a w kolejnych dniach ciągle wywala error gdy chcę zapisać "nie można zrobić zapisu". w hd modzie mam też włączoną opcją zapisywania każdego dnia gry i też te sejwy się nie robią :( tylko autozapisy są i sejwy przed każdą walką


Też miałem to samo. Rozwiązanie, które u mnie podziałało:
Zapisałem mapę ze zmienioną nazwą (chyba niekoniczne) i zmieniłem tytuł mapy. Nazwa folderu, jaką gra tworzy do zapisów jest taka jak nazwa (czy tam tytuł, nie wiem, jak spolszczono "Map name") mapy. Być może polskie litery coś mieszają. Po zmianie jest normalnie.
Ciekawe, czy Autor miał takie same problemy, bo jeśli tak, to powinien chyba to naprawić przed zamieszczeniem mapy...
 
lordX 


Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 72
Wysłany: 2022-11-16, 17:27   

Agradek potwierdzam
Wystarczy zmienić nazwę mapy na XXX

Oto założenia mapy Nadejście przedwiecznych. Czy właściwe i czy zostały spełnione oceńcie sami.
1 Wybór poziomu trudności ma duży wpływ na grę na 80 % na spokojnie dojdziesz do finału na 200% mapa jest koszmarem w najgorszym wydaniu i każdy ruch musi być absolutnie doskonały.
2 Przeciwnicy napotykani są coraz silniejsi - zwłaszcza pod koniec mapy, Bardzo łatwo zdobyć przystań, ale przy finałowej walce to klękajcie narody.
3 Dużo zadań z potężnymi nagrodami - czasem warto stracić nawet całą armie byle zadanie wykonać.
4 Na początku ważne jest prawidłowe rozdzielenie sił między 3 herosów - później zdobywasz magiczny portal i jednoczysz siły.
5 Kochanego złota nigdy zbyt wiele, warto później surowce na złoto wymieniać.
6 Fabuła ma charakter katastroficzny (już diabeł przy zamku mówi że nie mamy szans i musimy pogodzić się z porażką) - co nie jest prawdą.
7 Na mapce znajdują się podpowiedzi np. ( 134- 87-1 ) Mowa o koniecznej ochronie startowego miasta - albo w fabule że Azonidas ma zdobyć magiczny portal.
8 Jest tak zwana droga na skróty bo nie każdy lubi się katować - a gdzie to nie powiem XD
Ps. Jestem otwarty na modyfikacje mapki.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 22 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 884
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2022-11-16, 18:48   

Rzeczywiscie, wszystkiemu winna jest polska litera "ś" w nazwie mapy, no ale już trudno, mam za sobą 4 tygodnie gry, to nie będę zaczynal od nowa :P Tak btw gdzie się zdobywa ten amulet życia potrzebny do misji z magicznym portalem?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
agradek


Dołączył: 29 Lut 2020
Posty: 114
Wysłany: 2022-11-16, 18:53   

lordX napisał/a:

3 Dużo zadań z potężnymi nagrodami - czasem warto stracić nawet całą armie byle zadanie wykonać.


Witam,
Pytanko: Czy jest choćby delikatna sugestia, że akurat dla tej misji "warto" (lub należy) armię poświęcić, czy trzeba się domyślać, jak z Tytanami na chacie u Heńka?

lordX napisał/a:

ale przy finałowej walce to klękajcie narody.

...ale o co z tym klękaniem chodzi? To ta finałowa walka która jest załączona do mapki???
:shock:

P.S. Ja se tam zmieniłem nazwę na "przedwieczni", jakoś bardziej mi się podobała niż "XXX", i nie kojarzy się podejrzanie.... :-P
Ostatnio zmieniony przez agradek 2022-11-16, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
tymczasowylogin


Dołączył: 21 Paź 2022
Posty: 25
Wysłany: 2022-11-16, 19:17   

agradek napisał/a:


lordX napisał/a:

ale przy finałowej walce to klękajcie narody.

...ale o co z tym klękaniem chodzi? To ta finałowa walka która jest załączona do mapki???
:shock:


:-D
"Wisieńką na torcie" tej arcytrudnej mapy jest walka na poziomie potyczki o Ruiny Magii w pierwszych tygodniach drogi Managera na Hel... 4 rundy i po walce. I to bez żadnej zaawansowanej magii...
Ee, to w sumie nawet łatwiej niż objechać te Unicorny.
Nastawiać legiony każdy potrafi, ale to nie wszystko. 8-)
 
lordX 


Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 72
Wysłany: 2022-11-16, 20:16   

Begrezen napisał/a:
Tak btw gdzie się zdobywa ten amulet życia potrzebny do misji z magicznym portalem?

(76 115 1 ) Trasa nie jest skomplikowana idziesz na zachód - walczysz z kryształowymi przechodzisz przez portal. Po drodze jest rozbudowane miasto. A potem podziemia i droga wolna.
Są trzy misje ograniczone czasowo które trzeba koniecznie skończyć by wygrać mapę. Ogólnie jest tam cała masa zadań w chatkach aż za dużo...
Te trzy zadania mają być ukończone za wszelką cenę. WSZELKĄ.....
- Louis ( amulet przeciwstawienia )
- Azonidas ( magiczny portal )
- Henryk ( król Nonizon )
To jest fundament do wygrania.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 15
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group