Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Aktualizacja Zbioru Map - Zobacz szczegóły
Odpowiedz do tematu
Zagadki
Autor Wiadomość
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-12, 18:45   Zagadki

W zamierzchłych czasach, kiedy to na forum naszym było cicho, ciemno i wilgotno, działy miały zupełnie inny układ, nie istniała grupa testerów tudzież miały miejsce inne zapomniane już poniekąd przez nas zjawiska, które dzisiaj zaliczyłoby się do paranormalnych, Shakti wykorzystując swoją szeroką wiedzę snuł spokojnie kolejne zagadki na temat świata Heroes III. Początkowo były popularne i wokół każde wrzała oddzielna dyskusja, ale po pewnym czasie zostały (w znakomitej większości) rozwiązane, zamknięte, spadły do niższych partii tejże komnaty i prawdopodobne zapomniano o nich, toteż postanowiłem zgromadzić je i wynieść na piedestał. Ich oryginalne wersje można znaleźć w Księdze Maga.

Zagadka napisał/a:
Są dwa artefakty, które wg. opisu dają to samo. Jednak w rzeczywistości jeden z nich ma bonus. Czy wiecie co to za artefakty i czym się różnią?
*Chodzi o order męstwa (czy jakoś tak).
Jeden podnosi morale, a drugi dodatkowo chroni przed niektórymi zaklęciami.:mrgreen:



Zagadka 2 napisał/a:
Ile najwięcej specjalności może mieć heros (bez kodów)?
*wszystko legalnie bez bugów itp. Najpierw ustawiasz 10 specjalności - to już znacie. Jako 10ą wybierasz Pierwsza pomoc v balistyka v artyleria, przyczym w opcjach ustawiasz "działania wojenne" Wtedy traktują te 3 specjalności jako całość i już masz 12, a nie 10. Potem zakładasz na herosa artefakty przeznaczone dla dowódcy, każdy taki artefakt daje ci jakąś specjalność na poziomie podst. Po osiągnięciu levela zaznaczasz tę specjalność i już masz 13 specjalności. Jeśli masz z 5 takich artefaktów to już masz 17 specjalności - tylko nie mogą się powtarzać. Potem na koniec tygodnia zakładasz naszyjnik odporności i w poniedziałek masz za to jakiś czar na poziomie podstawowym, czyli jakieś 19 specjalności. Na koniec wchodzisz do takiego dużego budynku - chyba akademia wojny albo komnaty weteranów (budynek zapożyczony z gry KOZACY-EUROPEJSKIE WIJNY, BUDYNEK DLA PIEHOTY W DANII) i tam uczą cię dodatkowej specjalności za 30,000 złota. Ja w ten sposób uzbierałem 21 specjalności. polecam


Zagadka3 napisał/a:
Jest tylko jeden sposób na podróżowanie bez ubytku pktów ruchu - jaki?
*ten budynek w inferno


Zagadka 4 napisał/a:
Co zrobić, żeby przeciwnik nie kontratakował?
*Ta zagadka nie została rozwiązana...

Co zrobić, żeby archanioł wskrzeszał więcej niż jeden raz?
*Klon archanioła może wskrzeszać niezależnie od tego czy archanioł już wskrzeszał czy nie.


Zagadka 5 napisał/a:
Co zrobić, żeby nauczyć się zaklęcia na 4 poziomie bez umiejętności mądrość? (2 sposoby)
*Sokolim wzrokiem na poziomie mistrzowskim
*Również nie rozwiązane...
Co zrobić, żeby nauczyć się zaklęcia na 5 poziomie bez umiejętności mądrość? (1 sposób)
*Trzeba mieć kapelusz czarodzieja.


Nawiązanie do zagadki nr 5 (autor: Eaglevcl) napisał/a:
Naszym celem jest zdobycie wskrzeszenia... jest 7 rożnych sposobów by uzyskać ten czar ;-)
*1. Uczymy się w wieży czarów
2. Uczymy się od przeciwnika dzięki sokolemu wzrokowi
3. Mamy tom ziemi
4. Mamy herosa, który od początku zna ten czar
5. Można dostać ten czar z puszki Pandory
6. Można dostać go w smoczej utopii
7. Nauka czarów, dzięki której zdobędziemy ten czar od innego herosa



Zagadka 6 napisał/a:
Zagadka moim zdaniem prosta, ale jak na razie nic innego nie przyszło mi do głowy.
Albo nie, dorzucę haczyk.

Ile razy strzeli elf, jeżeli pozostanie mu tylko jedna strzała?
*Elf atakuje zawsze raz. Wysoki/szary elf zaatakuje wtedy dwa razy.


Zagadka7 napisał/a:
Eagle mnie natchnął.
Ile znacie sposobów na nauczenie się implozji.
*7: Sokoli wzrok/zwój z zaklęciem/puszka pandory/księga magii ziemi/kapelusz czarodzieja/gildia magów/piramida


Zagadka??? (autor: lol772) napisał/a:
Co zrobić żeby bohater z innego miasta niż nekropolis miał nekromancję jako umiejętność?
*Odwiedzić uczonego, chatę wiedźmy, zdarzenie na mapie.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2010-05-19, 20:41, w całości zmieniany 7 razy  
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 26
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3169
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-01-12, 19:28   

Świetny temat. Kawał dobrej roboty i taki herosowy klimat a co do tego żeby nie kontratakował to trzeba rzucić czar!!
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-12, 21:51   

Co do zagadka 4: Oślepienie na experta

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 31
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-13, 00:42   

przecież oślepienie na ekspercie nie oślepia wszystkich jednostek przeciwnika, jeśli to miałeś na myśli. to by było zbyt piękne... :mrgreen: jest szansa (znikoma, ale kiedyś mojemu kumplowi się to udało) na oślepienie wszystkich wrogów jak masz czarodziejów w drużynie.
propozycje moich odpowiedzi:
- zabić pierwszym ciosem
- mieć armię składającą się z arcydiabłów, wampirów i harpich wiedźm
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-13, 13:51   

Tarnum w zagadce nr4 chodzi ogólnie o przeciwnika, czy o jednostkę przeciwnika?

Co do zagadki nr 5, podejrzewam, że drugi sposób to zdobycie pergaminu z zaklęciem 4 poziomu.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-14, 16:20   

A takie moje pytanie bo nie jestem pewny ile razy w ciagu tury mozna zaatakowac przeciwnika kontratak tez sie liczy.

mamy pewnosc ze nasza jednostka jako 1 bedzie atakowac w nastepnej turze. I atakujemy jednostke na ktora kontataki dzialają.

to rozpatrzylem gdzie czar nie wchodzi w gre wogole jak wiadomo gryf zawsze kontratakuje i jezeli robimy nim:

1. czekaj
2. atakuje nas 7 jednostek i 7 razy kontra
3. atak
4 atak
5. atakauje nas 7 jednsotek i 7 razy kontra

To razem 16 razy w ciagu 2 tur. Jak mamy tylko jedna jednostke gryf innych jednostek brak to tak to wyglada co wy na to. Mysle jak to zrobic z krzyzowcem on kontre daje 2x a + czar kontratak na mistrzowskim daje mu że bedzie mogl dodatkowo 2 kontry dać czyli chyba tak wyjdzie :

1. czar
2.czekaj
3. atakuje nas 3 jednostki i 6 kontr
4. atak
5. atak
6 atakuja ans 3 jednostki i 6 kontr

Razem 12 przy czym sa ta 3 jednostki a nie jak u gryfa 7. To jak dobrze myśle najwiecej razy mozna zaatakować 16 razy lol heh co śr daje 8 atakow na ture no ladnie. Komentujcie a jak sie nie ryplem nigdzie daj to Tarnum do zagadek. I pomyslcie czy jest inny sposob na to by jeszcze wiecej razy.

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-01-14, 17:10   

wilczy jezdziec tak samo moze zrobic jak krzyzowiec ( ino wilki zadko dozywaja kontry :lol: )

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-14, 18:20   

Majer pomyliłeś się w obliczeniach: Krzyżowiec nigdy nie odda dwa razy jednostce atakującej go. 3 jednostki atakują krzyżowca, 3 razy odda (z czarem kontratak).

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 31
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-14, 23:16   

Majer napisał/a:
przy czym sa ta 3 jednostki a nie jak u gryfa 7

w obliczeniach nie wziąłeś pod uwagę, że gryf nie będzie odsłonięty ze wszystkich stron
(na początku bitwy nie da się zaatakować od tyłu), więc te 7 jednostek zwyczajnie nie będzie miało do niego dostępu. chyba, że niektóre zginą, ale wtedy w następnej turze będzie mniej ataków...
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-15, 15:43   

Ale mowie ile jest mozliwosci. To krzyzowiec nie oddaje 2 razy ale wali 2 razy wiec razem bedzie 10 atakow 6 z kontr i 4 z atakow. zatara ja mowilem symbolicznie nikt nie kaze tego zrobic w 1 i 2 turze mozna w 2 i 3. Mozesz sie na sreodek ruszyc potem jednostki inne cie nie zaatakuja (bo jest to 2 gracz) i dopiero w nastepnej turze robisz to co pisalem. Albo jak masz duzo gryfow to na penera mozesz na srodek wyleciec

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-15, 16:25   

Napisałeś tak:
Cytat:
1. czar
2.czekaj
3. atakuje nas 3 jednostki i 6 kontr
4. atak
5. atak
6 atakuja ans 3 jednostki i 6 kontr

Nie może być 6 kontr, przebieg będzie taki:
1. czar
2. czekaj
3. atakuje nas 3 jednostki i 3 kontry
4. atak, jednostka oddaje i kontra
tu już dylemat w co uderzamy, jak w tą samą to:
5. atak x2
jak w inną to:
5. atak, jednostka oddaje i kontra

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-15, 17:11   

no cytat jest strary troche nizej jest dobry post

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-15, 19:27   

Majer ale to zależy jaką sytuacje opisujesz. Czy sytuacje z pola walki, czy założenie czysto teoretyczne. Czy masz tylko krzyżowca w armii, czy też inne jednostki.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 31
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-15, 23:19   

zagadka xyz
Czy w herosie występują liczby ujemne? Jeśli tak to jakie?
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 26
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3169
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-01-16, 08:02   

tak od -1 do -4 odejmują szczęście i morale!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 91
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group