Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Żniwiarz Dusz
Autor Wiadomość
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2019-12-05, 09:40   Żniwiarz Dusz

Witam. Zakładam ten wątek, by dyskusja dotycząca mapy przeniosła się tu, a nie toczyła się pod samą mapą, gdzie jednak jest miejsce głównie na recenzje.

[ Dodano: 2019-12-05, 09:47 ]
Odpowiadam na pytania gracza DzuljanPL. Jeśli chodzi o avatary to rozumiem, że pobrany plik rozpakowałeś do folderu data w plikach gry? Jeśli tak, to wszystko powinno działać, nie mam raczej zgłoszeń by coś było nie tak. Zresztą mapa była ogrywana przez Procjona i Kiszaka i każdemu z nich avatary normalnie działały podczas rozgrywki, więc nie mam pojęcia dlaczego u Ciebie miałyby nie działać. Jeśli chodzi o crash gry podczas ataku demona - owszem podczas testów mapy zdarzyła mi się taka sytuacja. Również po zwycięskiej bitwie na serii u Procjona wystąpiła sytuacja z crashem. U mnie pomogła reinstalacja gry i wszystko było już ok. Wiem, że kilku graczy już przeszło mapę, bo mam od nich informacje mailowe i żaden z nich nie zgłaszał takiego problemu, więc całe szczęście problem występuje sporadycznie. Pozdrawiam
 
DzuljanPL 

Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-12-05, 18:34   

jeśli chodzi o avatary to fajnie by było spróbować wypakować ten rar ale podczas próby wypakowania wyskakuje błąd "nie znaleziono archiwum" czy coś w tym stylu. także nawet nie da sie rozpakować. chyba że coś robie źle ale to raczej nie filozofia. a co do crashu gry to spróbuję reinstalacje i dam znać ;)
Dzięki za odpowiedź ;)
 
Nienaleje 
Od słowa do słowa.

Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 1
Wysłany: 2019-12-07, 13:05   

ver.1.01a
Do 16-3-4 Scylla nie została uwolniona z więzienia.

W I akcie, jedna z wież, nie dodawała bohaterowi punktu mocy... choć wiedzę dawała. Cainowi dawała normalnie, zarówno moc lub wiedzę. Wygląda na jakiś glitch spowodowany tą nową HOtĄ.
 
DzuljanPL 

Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-12-09, 19:02   Błąd albo nie xD

na starcie rozgrywki jak bierzemy losowy art to np. hełm jednoroga nie dodaje nic i pytanie czy to kwestia blokady artów na starcie niektórych czy po prostu hota świruje
 
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2019-12-09, 21:26   

To jest błąd hoty. Hełm jednorożca nie jest zablokowany, a gdyby był, to nie byłoby opcji dostania takiego artefaktu na starcie mapy. Ten błąd wynika bardziej z tego, że początkowe statystyki barbarzyńcy ustawiłem na 0 0 0 0. Prawdopodobnie gra uznaje to za jakiś błąd, gdyż przykładowo jak odpalam mapę to startowe statystyki mimo nieposiadania żadnego artefaktu wynoszą 0 0 1 1, a powinny 0 0 0 0, skoro tak ustawiłem w edytorze. Podejrzewam, że w pamięci komputera statystyki są jednak traktowane jako 0 0 0 0, ale na monitorze widnieje 0 0 1 1, a zatem dodanie + 1 do wiedzy powoduje, że statystyka się nie podnosi na monitorze i nadal widnieje 0 0 1 1, ale w pamięci jest już traktowane jako 0 0 0 1, gdyż dochodzi +1 do wiedzy z hełmu jednorożca. Ostatecznie po wskoczeniu kilku poziomów wszystko się wyrównuje i wychodzi tak, jakbyśmy startowali z poziomu statystyk 0 0 0 0. Reasumując wszystko moim zdaniem jest ok, chociaż zdaję sobie sprawę, że może to być traktowane jako błąd i robi sporo zamieszania.

[ Dodano: 2019-12-10, 20:22 ]
Dostępna jest już wersja mapy na poziomie trudności normalnym http://mapy.heroes.net.pl/mapa/1312
 
Lajonus

Dołączył: 12 Gru 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-12-12, 23:49   

Siemanko

Mam pytanie odnośnie walki z Rzeźnikiem. Czy wg zamysłu autora mapy powinna się tam załączać taktyka?

Gram na poziomie - niemożliwy. Pytam ponieważ na yt widziałem ,że taktyka w tej walce działała a u mnie nie działa. W edytorze mapy jest ustawione na poziom podstawowy dla Rzeźnika a ja mam na mistrza. Na złotych smokach koło Dworu Leoryka działa normalnie i we wcześniejszych walkach też działała normalnie.

Pozdrawiam.
 
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2019-12-13, 10:34   

Lajonus - już odpowiadam. Rzeźnik ma ustawioną taktykę na poziomie podstawowym, ale zauważ, że ma również dane 15000 pkt. doświadczenia, co powoduje, że z automatu podnosi mu się poziom i wzrastają umiejętności bazowe, czyli np. taka taktyka mogła u niego awansować nawet na poziom eksperta. To po pierwsze. Po drugie skoro masz w zestawie umiejętności taktykę i wcześniej działała normalnie, to na 100% wyłączyłeś ją w ustawieniach bohatera - wyłącz formację taktyczną. Jak otworzysz okno bohatera to na dole masz takie trzy ikonki ustawienia wojsk i jedna z nich dotyczy ustawienia formacji taktycznej, zapewne włączyłeś opcję by z niej nie korzystać. Jak już dokonasz zmiany, to prawdopodobnie ani Ty, ani Rzeźnik nie będziecie mieli ustawionej taktyki podczas walki, gdyż wzajemnie się zniosą.
 
Lajonus

Dołączył: 12 Gru 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-12-13, 12:52   

Dzięki za odpowiedź. Taktykę mam włączoną cały czas na 100%. Natomiast jest tak jak mówiłeś na początku 15k expa powoduję ,że Rzeźnikowi taktyka awansowała z podstawowego na mistrzowski poziom. Sprawdziłem sobie w save edytorze to 6 umiejętności jest na mistrzowskim i 2 na zaawansowanym poziomie. Jest to jednak losowe bo może wylosować awans taktyki na mistrzowski poziom albo na zaawansowany a nawet może zostać na poziomie podstawowym. Wychodzi na to ,że mi wylosowało pechowo taktykę na mistrza. No trudno ogrywam mapkę dalej.
 
DzuljanPL 

Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 4
Wysłany: 2020-01-14, 17:50   Błąd naprawiony

Ok. W końcu podjąłem się reinstalacji ze względu na nowy patch hotowski :D wszystko póki co śmiga i już mnie nie wywala także jest dobrze. ALE! xD (poza awatarami których w dalszym ciągu nie mogę wypakować. Marcel jakbyś miał chwile i mógł mi na maila podesłać tego rara byłbym wdzięczny bo może tak zadziała ;) dzuljanpl@gmail.com) to pytanie następujące - wszedł patch zmieniający umiejki czyli np. teraz loga daje 20% ruchu więcej, odporność znowu daje możliwość odbicia czaru a nie zmniejsza mocy, slow bierze pod uwagę podstawowych ruch jednostki (nie bierze pod uwagę dodatkowego ruchu od artów) i teraz czy to wpłynie w jakimś momencie na rozgrywke? że np. braknie mi ruchu gdzieś gdzie powinno mi go starczyć? Z góry dzięki za pomoc i mam nadzieje, że w miarę logicznie to wyjaśniłem xD
 
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2020-01-14, 20:56   

Avatary podesłałem na wskazany adres e-mail. Wypakuj to do folderu data w plikach gry. Odnośnie nowego patcha niestety wpływ jakiś na mapę będzie, nie ma siły. Zmiany w 1.6.0 są spore z tego co analizowałem. Trudno mi bez dokładnych testów sprawdzić jak dalece wywali to balans mapy, moim zdaniem korekta będzie potrzebna chociażby resista trzeba będzie podmienić na interferencję czy jak się tam nazywa ta nowa umiejętność. Może zmodyfikuję niektórych przeciwników i będą mieli te dwie umiejętności by było jeszcze ciekawiej...Nie wiem. Bez wątpienia mapa musi przejść testy pod 1.6.0, niestety czasu mam bardzo mało, bo masa obowiązków zawodowych, rodzinnych i społecznych skutecznie mnie od H3 odciąga. Póki co wydaje się, że bezpieczniejsze jest granie mapy pod patch 1.5.4. Testy zajmą mi dużo czasu, a zatem kolejne zmiany w mapie raczej nieprędko. Co do zmniejszenia ilości ruchu z logistyki, widzę zagrożenie pod sam koniec mapy w ścieżce pokonania pierwotnego zła, ale muszę to dokładnie obadać, a nawet nie pobrałem póki co patcha :-(
 
Dawid Kubacki

Dołączył: 19 Gru 2019
Posty: 7
Wysłany: 2020-01-15, 14:11   

marcel33 napisał/a:
Avatary podesłałem na wskazany adres e-mail. Wypakuj to do folderu data w plikach gry. Odnośnie nowego patcha niestety wpływ jakiś na mapę będzie, nie ma siły. Zmiany w 1.6.0 są spore z tego co analizowałem. Trudno mi bez dokładnych testów sprawdzić jak dalece wywali to balans mapy, moim zdaniem korekta będzie potrzebna chociażby resista trzeba będzie podmienić na interferencję czy jak się tam nazywa ta nowa umiejętność. Może zmodyfikuję niektórych przeciwników i będą mieli te dwie umiejętności by było jeszcze ciekawiej...Nie wiem. Bez wątpienia mapa musi przejść testy pod 1.6.0, niestety czasu mam bardzo mało, bo masa obowiązków zawodowych, rodzinnych i społecznych skutecznie mnie od H3 odciąga. Póki co wydaje się, że bezpieczniejsze jest granie mapy pod patch 1.5.4. Testy zajmą mi dużo czasu, a zatem kolejne zmiany w mapie raczej nieprędko. Co do zmniejszenia ilości ruchu z logistyki, widzę zagrożenie pod sam koniec mapy w ścieżce pokonania pierwotnego zła, ale muszę to dokładnie obadać, a nawet nie pobrałem póki co patcha :-(

Najlepiej niech dadzą tylko ten zamek piratów i nie zmieniają niczego w grze, bo jeszcze znowu coś zepsują.
 
DzuljanPL 

Wiek: 30
Dołączył: 05 Gru 2019
Posty: 4
Wysłany: 2020-01-15, 15:27   Dzięki

Dzięki Marcel za odpowiedź i pliczek ;) czekam w takim razie cierpliwie na jakieś wieści o korekcie, a tymczasem będę kontynuował rozgrywke i się zobaczy :D

Dawid Kubacki zamek piratów już dawno jest xD teraz mają faktorie wprowadzać a patch 1.6.0 który wszedł początkiem roku już zmienił sporo rzeczy, o których wspominałem Marcelowi wyżej ;)
 
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2020-01-16, 20:50   

Jestem radnym rady miasta i działam w stowarzyszeniach. To właśnie w moim przypadku przypada na obowiązki społeczne.
 
siembek 

Wiek: 45
Dołączył: 25 Kwi 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-04-25, 17:03   

Do Marcela... gdzie można pobrać wersje 1.04 mapy?
 
marcel33


Dołączył: 08 Lip 2016
Posty: 22
Wysłany: 2020-04-27, 09:34   

@siembek Właściwie póki co nigdzie, bo na AW nie ma możliwości technicznej uploadowania map pod HoTA 1.6.0 i nowszych. Chciałem to zrobić jakiś czas temu, ale do dziś nie jest to możliwe. Jedyne, co, to mógłbym Ci podesłać na maila. Napisz do mnie marcel37@wp.pl
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group