Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2018-11-12, 16:33
krzycho7 napisał/a:
Co należy zrobić aby ukryć głównego bohatera którym gramy, tak aby inni gracze go nie widzieli?
W heroes 3 jest to niemożliwe (pomijając przypadek w którym ukształtowanie terenu i budowa mapy na to pozwalają, ale przeważnie tam ukrywa się jakieś artefakty, a nie bohaterów).
PS: Jest też zaklęcie ukrycie, ale ono chyba zniekształca widok naszych wojsk. Nigdy zaklęcia nie używałem, więc trudno mi coś więcej powiedzieć.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2018-11-12, 16:42
Poza tym składanym z dyplomatycznych artów kapturem to nie ma. Ale raczej nie masz co liczyć, że go znajdziesz.
PS czego chcesz ukrywać staty swojego królestwa ;o
Poza tym składanym z dyplomatycznych artów kapturem to nie ma. Ale raczej nie masz co liczyć, że go znajdziesz.
PS czego chcesz ukrywać staty swojego królestwa ;o
Ogólnie to słabo gram. I zazwyczaj są to moi bracia. Chce skopać im tyłek a wolno trochę nabijam te właśnie staty. I po prostu nie chce aby czuli się zbyt pewni i niech grają w tej nie wiedzy.
Ps Widzę że się zdziwiłeś czemu zadaję pytanie to. Sporo graczy jednak tak robi.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2018-11-12, 17:08
Uczyń ze swej słabości swoją taktykę. Będą zbyt pewni, wjadą w Ciebie, Ty będziesz mieć 1 anioła i mięso i nagle walisz w nich exp. zerkiem xD Zapewniam, że więcej nie będą się sugerowali statami.
Uczyń ze swej słabości swoją taktykę. Będą zbyt pewni, wjadą w Ciebie, Ty będziesz mieć 1 anioła i mięso i nagle walisz w nich exp. zerkiem xD Zapewniam, że więcej nie będą się sugerowali statami.
Ciekawa rada. Wezmę ją pod uwagę. Jednak chciałbym się dowiedzieć mimo wszystko jak to się robi;D
[ Dodano: 2018-11-12, 17:18 ]
Zapewniam, że więcej nie będą się sugerowali statami.
Czasem też ich przewaga jest ogromna bo mam problemy z szybkiem wyjściem na pustynie niestety.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2018-11-12, 22:33
Weź inferno, wyucz się exp. magii ognia, zbuduj gildię 4 lvl i módl się o zerka. Jak wejdzie, a szanse są spore, to rzeź gwarantowana.
Ew. może też być armagedon, tylko idziesz na swoich ziomków z samymi ifrytami i poddajesz się po pierwszej turze. I tak 7 razy. Zakładam, że nie gracie na zasadach turniejowych, więc nikt Ci czegoś takiego nie zabroni.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2018-11-13, 23:50
Zaklęcie berserker. Pod jego wpływem moby biją sojusznicze oddziały.
A armagedon żeby było jasne - z ifrytami atakujesz wroga, w swojej turze rzucasz to zaklęcie i od razu się poddajesz. Powtarzasz to kilka razy. Fajnie też działa z łańcuchem piorunów i Solmyrem, tylko od początku mapy musisz wszystko w moc pakować.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2018-11-14, 14:56
@Leance
Berserk ma sens tylko przy mistrzowskiej magii ognia. Berserkowanie pojedynczej jednostki nie ma żadnego sensu.
Armagedon trafi się tylko w nekro i lochu, więc nie ma sensu grać inferno i podbijać inne zamki licząc na to, że akurat to się tam trafi. Zanim gościu znajdzie armagedon, to go zjedzą.
Także Twoje rady dla początkującego są raczej słabe.
@krzycho7
Tak jak ci już pisałem w innym temacie
- wybieraj do nauki proste do gry miasta: bastion, zamek, conflux (tylko na Sod i tylko jeśli go nie banujecie)
- kup w karczmie drugiego bohatera ze swojego miast i przekaż jego armię main'owi
main: zbiera exp, obija neutrali, zbiera skrzynki (exp), tłucze się z wrogami
scoutem: zbierasz zasoby, oflagowujesz kopalnie, odwiedzasz tartaki (czyli robisz wszystko na co szkoda ruchu main'owi)
- w pierwszym i drugim tygodniu NIE STAWIASZ kapitolu, budujesz siedliska i zamek
tyle na wstępie.
Ostatnio zmieniony przez heroes3 2018-11-15, 21:07, w całości zmieniany 2 razy
@krzycho7
Tak jak ci już pisałem w innym temacie
- wybieraj do nauki proste do gry miasta: bastion, zamek, conflux (tylko na Sod i tylko jeśli go nie banujecie)
- kup w karczmie drugiego bohatera ze swojego miast i przekaż jego armię main'owi
main: zbiera exp, obija neutrali, zbiera skrzynki (exp), tłucze się z wrogami
scoutem: zbierasz zasoby, oflagowujesz kopalnie, odwiedzasz tartaki (czyli robisz wszystko na co szkoda ruchu main'owi)
- w pierwszym i drugim tygodniu NIE STAWIASZ kapitolu, budujesz siedliska i zamek
tyle na wstępie.[/quote]
Dzięki wielkie za opisanie mi planu co powinienem robić. Natomiast ja tutaj przyszedłem z pytaniem jak się ukrywa bohatera głównego, Czy to będę stosować czy nie ale chciałem się tego po prostu dowiedzieć. Więc prosiłbym o napisanie tego.
[ Dodano: 2018-11-14, 16:36 ]
Leance napisał/a:
Zaklęcie berserker. Pod jego wpływem moby biją sojusznicze oddziały.
A armagedon żeby było jasne - z ifrytami atakujesz wroga, w swojej turze rzucasz to zaklęcie i od razu się poddajesz. Powtarzasz to kilka razy. Fajnie też działa z łańcuchem piorunów i Solmyrem, tylko od początku mapy musisz wszystko w moc pakować.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-11-14, 17:33
krzycho7 napisał/a:
Chodziło mi o widok w karczmie żeby przeciwnicy nie mogli widzieć moich statystyk.
opcje są trzy:
-schowanie głównego bohatera do miasta
-pod koniec tury przekazanie całej armii dla zwykłego hirka - wtedy w karczmie bedze pokazywac staty tego słabego hirka który ma armię
-jeśli masz artefakty ktore dają statystyki, to je zdejmij przed puszczeniem tury
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum