Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Edytor map HoTy jest w połowie po ang a w połowie po pl
Autor Wiadomość
kulmen

Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-08-21, 08:24   Edytor map HoTy jest w połowie po ang a w połowie po pl

Otóż mam Heroesy 3 z zainstalowanym dodatkiem HotA i próbuję odpalić edytor map, by zrobić własną mapkę, żeby pograć ze znajomym.Niestety po zainstalowaniu najnowszego spolszczenia, edytor map jest spolszczony w części po polsku i w części po angielsku.Nie znam się za bardzo na artefaktach, a większość z nich jest właśnie po angielsku.Również siedliska od 1-7 są przetłumaczone jako Dwelling, a Graal jako Grail.Zaznaczę, że wcześniej nie miałem tego problemu i edytor map był w całości po polsku.Nie wiem w czym leży problem i chciałbym uzyskać odpowiedź możliwie najszybciej jak się tylko da.
Ostatnio zmieniony przez krzemo 2018-08-22, 08:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
Uhm 
Uhm



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 32
Wysłany: 2018-08-21, 10:28   

Naciśnij na artefakt czy siedlisko prawym guzikiem, pojawi się jego nazwa i opis po polsku :) Wszelkie tego typu błędy zgłaszaj tutaj:

http://imperium.heroes.net.pl/temat/4306

Serce projektu spolszczenia HoTA
 
kulmen

Dołączył: 21 Sie 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-08-22, 07:55   

Rozumiem, ale poprostu wcześniej miałem tak, że wcale nie musiałem klikać prawym przyciskiem myszy i miałem po polsku te artefakty.Gdy np. chce dać postaci jakiś artefakt to większość nazw jest po angielsku i nie idzie sprawdzić tego sposobu.Dodam, że wcześniej miałem cały polski edytor i to jest najdziwniejsze.Czyżby nowa wersja HotY mogła to zepsuć?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach