Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2018-03-20, 04:28
Od wersji 1.5.2/1.5.3 odporność ma procentowo zmniejszać obrażenia od czarów przeciwnika, a nie całkowicie je blokować. Czyli generalnie wyjdzie na to, że wszystkie jednostki na polu bitwy będą się zachowywały jak golemy
Tak samo mają balansować szkoły magii i zmieniać podejście do czarów masowych (ciekawe, co konkretnie mają na myśli).
Jak myślicie. Zmiany na lepsze, czy na gorsze?
Wiek: 40 Dołączył: 04 Lip 2017 Posty: 89 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-20, 10:08
Ta zmiana jest beznadziejna, bo rujnuje i tak słabą już magię. Zajęliby się lepiej sokolim wzrokiem i leczeniem zamiast rozwalać coś co funkcjonowało całkiem dobrze.
Ta zmiana jest beznadziejna, bo rujnuje i tak słabą już magię. Zajęliby się lepiej sokolim wzrokiem i leczeniem zamiast rozwalać coś co funkcjonowało całkiem dobrze.
Hehe hehe, nie no implo za 3k składające powerstack na strzała jest całkiem zbalansowane.
heroes3 napisał/a:
Od wersji 1.5.2/1.5.3 odporność ma procentowo zmniejszać obrażenia od czarów przeciwnika
Ma zmniejszać spellpower, co za tym idzie masówki też będą trwały krócej.
Od czasu domyślnego bana red orba i rec cloaka na losowych mapach magowie zaczęli dominować na niektórych templach, na których do tej pory nikt nie brał ich nawet pod uwagę. Przerobienie odporności nie zmieni wiele w mecie, to wciąż jest umiejka przydająca się tylko w trakcie walki z drugim graczem, podczas czyszczenia mapy jest bezużyteczna.
Dużo ciekawsze są nadchodzące zmiany w sokolim wzroku, pierwszej pomocy etc.:P
Zapowiedź zmian zdecydowanie na lepsze:
- czary masowe są zdecydowanie za mocne
- w ogóle system magii mogliby jakoś przebudować - w tej chwili niby jest wielka ilość czarów, ale wykorzystuje się praktycznie kilka, - ja mam takie doświadczenia, że cała walka czarami polega na wymianie: oślepienie -> rozproszenie i tak w kółko; mogliby coś pokombinować, żeby np. można było więcej czarów rzucać w turze, ale, żeby dany czar można było użyć tylko raz w bitwie.
II miejsce w MapMaker AW '22 (mapa "Arpad - zajęcie ojczyzny").
III miejsce w MapMaker AW '19 (mapa "Bolesław Krzywousty").
Wszystkie moje mapy:
https://www.heroes3.eu/do...thor=michal1410
Ostatnio zmieniony przez michal1410 2019-12-12, 13:40, w całości zmieniany 1 raz
Zauważyłem, że wir (przy naszej strefie) w ostatniej misji w kampanii "Szarża Smoków" nie działa w ogóle...
Tak sobie myślę:
Fajnie by było gdyby HoTa Crew dodała Miecz Mrozu jako artefakt w kolejnej wersji moda. Tak dla równowagi, bo skoro mamy Ostrze Armagedonu to czemu nie Miecz Mrozu?
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 870 Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2018-06-17, 22:35
gdyby nie bylo spoleszczenia do 1.5.3 to bym go nie mial, a mam xD
co do wirów, nie przypominam sobie by tamtej misji w ogóle pływało sie po wodzie, no ale nawet jesli jakis wir nie dziala to chyba nic nie zmienia na tej mapie
co do wirów, nie przypominam sobie by tamtej misji w ogóle pływało sie po wodzie, no ale nawet jesli jakis wir nie dziala to chyba nic nie zmienia na tej mapie
No właśnie ten niedziałający wir tak utrudnia grę, że nie można się dostać na drugą stronę i misja staje się nie do przejścia.
Mapka misji z Grajcownika:
Begrezen napisał/a:
gdyby nie bylo spoleszczenia do 1.5.3 to bym go nie mial, a mam xD
Haha xD tak naprawdę mam i spolszczoną 1.5.3, ale wyszło tak, że gram nadal na 1.5.1 xD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum