Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
HotA 1.5.0.
Autor Wiadomość
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2018-03-20, 04:28   

Od wersji 1.5.2/1.5.3 odporność ma procentowo zmniejszać obrażenia od czarów przeciwnika, a nie całkowicie je blokować. Czyli generalnie wyjdzie na to, że wszystkie jednostki na polu bitwy będą się zachowywały jak golemy ;-)
Tak samo mają balansować szkoły magii i zmieniać podejście do czarów masowych (ciekawe, co konkretnie mają na myśli).
Jak myślicie. Zmiany na lepsze, czy na gorsze?
 
Huntka
Łowca



Wiek: 40
Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-20, 10:08   

Ta zmiana jest beznadziejna, bo rujnuje i tak słabą już magię. Zajęliby się lepiej sokolim wzrokiem i leczeniem zamiast rozwalać coś co funkcjonowało całkiem dobrze.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2018-03-20, 13:06   

Huntka napisał/a:
Ta zmiana jest beznadziejna, bo rujnuje i tak słabą już magię.

coooooooooo

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2018-03-20, 16:47   

Huntka napisał/a:
Ta zmiana jest beznadziejna, bo rujnuje i tak słabą już magię. Zajęliby się lepiej sokolim wzrokiem i leczeniem zamiast rozwalać coś co funkcjonowało całkiem dobrze.

Hehe hehe, nie no implo za 3k składające powerstack na strzała jest całkiem zbalansowane.

heroes3 napisał/a:
Od wersji 1.5.2/1.5.3 odporność ma procentowo zmniejszać obrażenia od czarów przeciwnika

Ma zmniejszać spellpower, co za tym idzie masówki też będą trwały krócej.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2018-03-20, 20:43   

Od czasu domyślnego bana red orba i rec cloaka na losowych mapach magowie zaczęli dominować na niektórych templach, na których do tej pory nikt nie brał ich nawet pod uwagę. Przerobienie odporności nie zmieni wiele w mecie, to wciąż jest umiejka przydająca się tylko w trakcie walki z drugim graczem, podczas czyszczenia mapy jest bezużyteczna.
Dużo ciekawsze są nadchodzące zmiany w sokolim wzroku, pierwszej pomocy etc.:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
michal1410 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 75
Wysłany: 2018-03-21, 20:40   

Zapowiedź zmian zdecydowanie na lepsze:
- czary masowe są zdecydowanie za mocne
- w ogóle system magii mogliby jakoś przebudować - w tej chwili niby jest wielka ilość czarów, ale wykorzystuje się praktycznie kilka, - ja mam takie doświadczenia, że cała walka czarami polega na wymianie: oślepienie -> rozproszenie i tak w kółko; mogliby coś pokombinować, żeby np. można było więcej czarów rzucać w turze, ale, żeby dany czar można było użyć tylko raz w bitwie.

II miejsce w MapMaker AW '22 (mapa "Arpad - zajęcie ojczyzny").
III miejsce w MapMaker AW '19 (mapa "Bolesław Krzywousty").
Wszystkie moje mapy:
https://www.heroes3.eu/do...thor=michal1410
Ostatnio zmieniony przez michal1410 2019-12-12, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-03-23, 22:37   

Znacznik "arena" w nowym edytorze map coś robi, czy nie bardzo?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2018-03-23, 22:52   

Ravciozo napisał/a:
Znacznik "arena" w nowym edytorze map coś robi, czy nie bardzo?

z tą opcją każdy hirek na mapie dostaje 1000000 punktow ruchu

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-03-24, 11:32   

Dobry ruch ze strony HotA Crew.

Hehe, "ruch"

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2018-06-17, 20:41   

Wersja 1.5.1

Zauważyłem, że wir (przy naszej strefie) w ostatniej misji w kampanii "Szarża Smoków" nie działa w ogóle...

Tak sobie myślę:
Fajnie by było gdyby HoTa Crew dodała Miecz Mrozu jako artefakt w kolejnej wersji moda. Tak dla równowagi, bo skoro mamy Ostrze Armagedonu to czemu nie Miecz Mrozu?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2018-06-17, 22:03   

to nie wina hoty ze nie dziala wir dziala tak, ze przenosi do innego wiru, a jesli jest tylko jeden...
czemu 1.5.1 a nie 1.5.3?

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2018-06-17, 22:24   

W sumie są trzy wiry morskie, jeden na jednym pasie wody, a dwa pozostałe w drugim pasie wody. Między tymi pasami jest stały ląd.

Czemu 1.5.1? Ponieważ było spolszczenie do niej, a do 1.5.3 jeszcze nie więc nie aktualizowałem, tak zostało i gram w tę wersję z przyzwyczajenia.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2018-06-17, 22:35   

gdyby nie bylo spoleszczenia do 1.5.3 to bym go nie mial, a mam xD
co do wirów, nie przypominam sobie by tamtej misji w ogóle pływało sie po wodzie, no ale nawet jesli jakis wir nie dziala to chyba nic nie zmienia na tej mapie

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2018-06-17, 23:10   

Begrezen napisał/a:
co do wirów, nie przypominam sobie by tamtej misji w ogóle pływało sie po wodzie, no ale nawet jesli jakis wir nie dziala to chyba nic nie zmienia na tej mapie


No właśnie ten niedziałający wir tak utrudnia grę, że nie można się dostać na drugą stronę i misja staje się nie do przejścia.

Mapka misji z Grajcownika:



Begrezen napisał/a:
gdyby nie bylo spoleszczenia do 1.5.3 to bym go nie mial, a mam xD


Haha xD tak naprawdę mam i spolszczoną 1.5.3, ale wyszło tak, że gram nadal na 1.5.1 xD
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group