Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
HotA 1.5.0.
Autor Wiadomość
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2018-01-02, 20:36   

Lwikcrg napisał/a:
Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?


Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów?

Jak zmieniasz czar to płacisz zasobami i złotem, a do wyboru masz 2 różne zaklęcia. Element losowy zostaje, a na biednych mapach i tak lepiej dalej będzie chodzić do kapliczek, bo zasobów mało.
W kwestii balansu to Nixy dobrze, że są znerfione, bo były zbyt dobre, teraz będzie jest trochę łatwiej ubić. Armata tak naprawdę wiele się nie zmieniła, Jeremy i tak będzie koks.
Banki dobrze, że są nowe, bo to zawsze urozmaica grę. Ale jeżeli chodzi o całokształt to muszę się zgodzić z Ravciozo, że banków stworzeń zaczyna być zbyt dużo. O ile pomysł z cyklopami i gigantami się mi podoba, bo to znów wprowadza urozmaicenie i można sobie wybrać co z banków się będzie zbierać, to bank z ptakami jest już raczej mało fajny. Tak samo lampa z dżinnami, zazwyczaj słabo broniona, a daje dużego kopa w 1 tyg - tyle dobrze, że teraz ją usunęli. Jak tak dalej pójdzie to za chwilę będziemy mieć bank każdego stwora 6-7lvl.
Z tym jebusem to jest też dość różnie. Red towery raczej rzadko się zdarzają, a cyklopy i giganty losują się zazwyczaj w rozsądnych i dosyć równych ilościach. Maretii twierdzi, że przez nowe banki Jebus jest nierówny, ja twierdzę, że jebus zawsze był nierówny. Tam czasem nie trzeba nawet wychodzić na środek żeby wygrać. Rekordowo ze swojej strefy wyciągnąłem 5 utopii i 50 defa Tazarem w 1-4-1, a na środku nie było nic.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2018-01-02, 20:57   

Jebus nigdy nie był zbalansowany :) Fajnie się grało kiedyś jak z banków zamiast stworów były tylko surowce. Fakt, nie było takie blitza, ale rng było mniejsze.
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2018-01-02, 21:05   

I takiego jebusa grało by się do 2 miesiąca :D Żaden templ nie jest zbalansowany. Do dzisiaj niemiło wspominam PC2.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2018-01-02, 21:17   

Teraz są mirrory, ale jeden z minusów jest taki, że musicie grac z przeciwnikiem tym samym zamkiem.
 
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-02, 21:39   

Begrezen, To troszkę przegięte jest.A koszt nie jest wielkim problemem na ramdomkach
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2018-01-02, 22:03   

Nie wiem czemu płaczecie o ten research czarów, przecież i tak był rebuild na HW rules i imo był mocniejszy, bo teraz raz zmieniony czar zostaje na stałe, a koszt wcale się nie zmniejszył. Żeby znaleźć DD będzie trzeba czasem ze 2-3 gildie zbudować.
Co do zbyt dużej liczby banków - tam gdzie to konieczne można wyłączyć niektóre, z nowym edytorem sky is the limit:P Jebus na samych hivach i konsach, ale z resztą obiektów z HotA jest banalny do odtworzenia. No i można zrobić mirrora na takich zasadach, zresztą mirror jebus jest teraz zawarty w domyślnej puli templi.
Domyślny ban red orba i rec cloaka to niemalże rewolucja i nie wiem, jak community to przyjmie.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-01-02, 22:33   

Żeby nie było - ja tam nad jebusem nie płaczę, bo i tak go nie grywałem. I odtworzenie go w wersji 2 banki jest ez, to też bardzo ważna prawda. Po prostu, jak Ami wspomniał, nie wiem czy nawet mój liberalny światopogląd przyjmie jakoś bank każdego stwora 6-7lvl. Nawet, gdy takie pirate cavern czy ivory tower losuje się raz na 3-4 mapy. Banków nie-jednostkowych może sobie być i 30 (#Beholders'Sanctuary<3)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2018-01-03, 01:36   

Ravciozo napisał/a:
Nawet, gdy takie pirate cavern czy ivory tower losuje się raz na 3-4 mapy

Tylko na tych mapach, na których autor to specjalnie umożliwił:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2018-01-03, 01:44   

Begrezen napisał/a:
heroes3 napisał/a:
Wolałbym, żeby 1.5. skupiło się na poprawieniu bugów, a nie dodawaniu nowości.

jakie bugi masz na myśli?

Jeszcze nie wszystko przetestowałem czy poprawnie działa w 1.5.0 ale wg zapewnień:
Cytat:
* Poprawiono błąd związany z zerowaniem się atrybutów bohaterów.
* SI nie może już latać za pomocą Chodzenia po wodzie.
* Zdarzenia na wodzie nie są aktywowane gdy bohater korzysta z Chodzenia po wodzie lub Lotu.
* Poprawiono błąd związany ze zniknięciem oddziału neutralnych stworów gdy w nieulepszonym oddziale część jednostek była ulepszona. Wówczas po wybiciu tych pierwszych i przegranej bohatera oddział znikał.
[...]
* Dwupolowe istoty zyskają możliwość cofania się o jedno pole.
 
Exgio

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 1
Wysłany: 2018-01-03, 16:28   

Dlaczego po dodaniu mojej mapy do poczekalni nie wyświetla nie ona tam? Dodam tylko że wykorzystałem nowe elelemty z patch 1,5.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-01-03, 19:31   

Bo serwery AW nie obsługują jeszcze tych nowości. Miałem tak samo wrzucając konkursową That Famous Ol'Spiced. Napisz do mbeha, on się tym zajmie :)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2018-01-06, 17:15   

hej, mam taki problem że po ostatnim updejcie hoty wyskakują mi crashe związane z artefkatami dodanymi w hocie, tj. te odpowiedzialne z -luck/moral oraz +7 do podstawowych statystyk, zniknęły ich obrazki i gra wywala crasha do pulpitu.

Jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2018-01-06, 20:01   

a wywaliłeś spolszczenie?
 
 
kolsek345

Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 3
Wysłany: 2018-01-11, 08:55   

Cytat:

Wysłany: 2018-01-06, 17:15
hej, mam taki problem że po ostatnim updejcie hoty wyskakują mi crashe związane z artefkatami dodanymi w hocie, tj. te odpowiedzialne z -luck/moral oraz +7 do podstawowych statystyk, zniknęły ich obrazki i gra wywala crasha do pulpitu.

Jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?


U mnie niestety to samo - ktoś sobie poradził z tym problemem?

Edit: Udało sie po zainstalowaniu w calkiem nowym katalogu na dysku HOTY1.5+HDMOD z pliku który znalazłem na jakimś ruskim forum - https://drive.google.com/file/d/1hVAGeDlGlpRW0Hg5aeKCfKy99-8Yjf2y/view?ref=dtf.ru
 
Inubis

Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 8
Wysłany: 2018-01-11, 21:54   

Witam, czy ktoś zna jakąś łatkę pozwalającą na ominięcie limitu 32 obiektów danego typu podnoszących statystyki w Hota? Osiągnąłem limit obiektów, a mimo to jest to zaledwie ułamek tego czego potrzebuję.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group