Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-12-19, 14:29   

4 misja: przeciwnik walczy między sobą zbyt szybko, proponuje uszczelnić granice stref w postaci silniejszych strażników, neutralnego garnizonu lub klucznika
5 misja: wszystkie magie są odblokowane, powstaje paradoks gdyż bardziej opłacalny jest wolniejszy rozwój poziomu bohatera do tej misji, w nadziei na magię ziemi lub inną.

Jestem w ostatniej misji, jeśli mam porównać poprzednią przeróbkę do tej pod względem poziomu trudności, to ta jest zdecydowanie łatwiejsza do tego momentu w którym się znajduję.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-12-19, 15:58   

Maxin17 napisał/a:
4 misja: przeciwnik walczy między sobą zbyt szybko, proponuje uszczelnić granice stref w postaci silniejszych strażników, neutralnego garnizonu lub klucznika


ale jeśli jeden przeciwnik pokona drugiego, to będzie miał więcej miast, czyli większy przyrost, czyli teoretycznie powinno być trudniej :-D w drugiej wersji kampanii granice są uszczelnione i zobaczymy czy będzie lepiej, a w tej... raczej zostawie, ale jeszcze zobaczymy co inni powiedzą

Maxin17 napisał/a:
5 misja: wszystkie magie są odblokowane, powstaje paradoks gdyż bardziej opłacalny jest wolniejszy rozwój poziomu bohatera do tej misji, w nadziei na magię ziemi lub inną.

też o tym myślałem, twórcy zapewne chcieli by to tylko wróg władał mistrzowską magią i było przez to trudniej xD ale można też wziąć zwykłego boha z karczmy i go wyexpic dla samej magii. najpewniej magia będzie do wywalenia.

Maxin17 napisał/a:
Jestem w ostatniej misji, jeśli mam porównać poprzednią przeróbkę do tej pod względem poziomu trudności, to ta jest zdecydowanie łatwiejsza do tego momentu w którym się znajduję.

mówisz o władcach żywiołów? :-( no ofc że tamto trudniejsze, bo to bardziej remake, a tu tylko lekko poprawione xD remake wojownikow pustkowi tez sie zaraz pojawi(tylko ciekawe czy komus sie bedzie chcialo grac 2 raz prawie-to-samo).

a jak ze zdarzeniami czasowymi? musiałeś puszczać tury, żeby wszystko przeczytać?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-12-21, 17:35   

To jest remake, bo to nie Twoje dzieło, dlatego też warto pokusić się o wizjonerskie zmiany. Prawie wszystkie misje są oklepane, nie mówię tylko o tej kampanii. Zwykle mamy mały przyczółek i musimy przejąć całą mapę, najlepiej jak najszybciej. Wolałbym jakaś odmianę, a tak tylko niszczymy główne siły wroga, zbieramy bonusy po mapie i wykańczamy wroga i tak przez 8 misji. Np. misję nr 6 można wzbogacić o pojawiających się silnych bohaterów wroga z czasem, w innych mapach gdy walczymy z magami zamiast zwiększać ich ilość armii dać im więcej mocy i lepsze czary. Zrobiłeś kampanię na HotA dodaj gdzieś poboczne misje gdzie znajdziemy elementy medalionu odbicia i będzie nam towarzyszył przez rozgrywkę. Odporność obowiązkowo dla Taruma. Co do zdarzeń czasowych grałem dość szybko, nie wiem z resztą ile ich było na mapę, ale wydawało się, że jest wszystko dobrze. Jakby Cie interesował wynik ukończenia to był to 2125, szkoda jedynie, że to nie ta trudniejsza wersja, bo nie będę miał już ochoty grać w to samo.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-12-21, 18:10   

Maxin17 napisał/a:
To jest remake, bo to nie Twoje dzieło, dlatego też warto pokusić się o wizjonerskie zmiany.

Takie zmiany są w wersji nr 2 :-P

Maxin17 napisał/a:
Prawie wszystkie misje są oklepane, nie mówię tylko o tej kampanii. Zwykle mamy mały przyczółek i musimy przejąć całą mapę, najlepiej jak najszybciej. Wolałbym jakaś odmianę, a tak tylko niszczymy główne siły wroga, zbieramy bonusy po mapie i wykańczamy wroga i tak przez 8 misji. Np. misję nr 6 można wzbogacić o pojawiających się silnych bohaterów wroga z czasem, w innych mapach gdy walczymy z magami zamiast zwiększać ich ilość armii dać im więcej mocy i lepsze czary.

Pomysł spoko, w wersji 2 być moze dodam coś takiego :P Ale nawet mag musi mieć armię, bo sobie nie poczaruje jak go dojedziemy w 2 turach :evil:

Maxin17 napisał/a:
Jakby Cie interesował wynik ukończenia to był to 2125, szkoda jedynie, że to nie ta trudniejsza wersja, bo nie będę miał już ochoty grać w to samo.

Tak więc w przypadku kolejnych edytowanych kampanii lepiej graj w wersje nr2, te trudniejsze i bardziej edytowane :P A jak tam poziom trudności w ostatniej misji? Nie była zbyt łatwa? :D
Jeśli chodzi o zdarzenia, mógłbyś sprawdzić i podać miesiąc/tydzień/dzień ukończenia każdego scenariusza to bym powiedział, czy coś przeoczyłeś czy nie ;v

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-12-21, 19:04   

Mam tylko ostatni scenariusz, finalna bitwa 2-2-4. Pod względem trudności w ostatniej misji to mogę narzekać tylko na brak pobocznych bohaterów z poprzednich scenariuszy, ale to nie jest minus.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-12-22, 02:45   

poprawiony podbój podziemi: http://www.mediafire.com/...dziemi+Hard.h3c

w tym przypadku wersji nr 2(z edytowaną zawartością mapy, hotowskie obiekty itp.) nie przewiduję, no i do tego w tej kampanii już nie ma tylu pustych miejsc co u poprzednika, które dałoby się zapełnić ;P także maxin zapraszam :D

[ Dodano: 2017-12-22, 03:50 ]
+ władcy żywiołów "hard" wersja na hotę: http://www.mediafire.com/...%C3%B3w+PRO.h3c
mój remake z pierwszego postu, tyle ze z wylaczonymi bohaterami z hoty, wiec testowac nie trza, ale wrzucam jakby ktos jeszcze nie gral :-P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-04, 19:37   

Pierwsza misja kampanii pt:Podbój podziemi za mną!
Czas gry 311 (troszkę zajęło mi expienie)
Poziom 160%
Statystyki:atak-5,obrona-4,moc-2,wiedza-1
Bohaterowie poboczni: wybrałem na nich caitlin ze względu na specjalizacje i klasę (mag z duza iloscia many przyda sie do czyszczenia mapki i lorda Haarta zastanawialem sie nad adelą i tyris ale jednak i tak walczyć będe tarnumem i nie wykożystam dyplomacji więc hajsy lepsze.
Rozwój bohaterów (umiejętności)
Tarnum:Zaaw. Dowodzenie i logistyka oraz podstawowe:magia wody,taktyka,artyleria,mądrość,magia ziemi.Max lvl czyli 6.
Caitlin:Zaaw. mądrość i magia ziemi,podstawowa inteligencja i magia wody.Poziom 4.Staty:A-2,Ob-1,Moc-4,Wiedza-3
Lord Haart:Pdst. dowodzenie,m.ziemi,finanse,zaaw Taktyka.Poziom 3.Staty:A-3,OB-2,Moc-3,Wiedza-2
Uwagi:
Dobry poziom nie było wcale tak łatwo ale nie trzeba było się zarzynać.
Bardzo fajne zasadzki przyznam że na luzaka szczurem poszedłem otworzyć klucznika i okazało się że najgorsze jest zlekceważenie wroga :D .
Ograniczenie czarów do mozliwości posiadania tylko 1 poziomu na plus.
Wsumie Pierwsza misja jest grywalna.Poprawdzie bardzo przypomina mi ona niektóre misje z kampanii SoD jeśli chodzi o poziom. :-) :-) :-)
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2018-01-04, 21:39   

1 misja ukończona na 200% w: 2-2-2
Propozycje: zablokować tydzień plagi/ dublowania potworów
2 misja ukończona na 200% w: 2-4-2
Propozycje: zablokować tydzień dublowania potworów i zmienić strażnika misji z jednostką archanioł (zbyt duże ryzyko utraty jednostki, brak informacji o możliwości przeniesienia Hełmu Boskich Mocy do następnego scenariusza
3 misja ukończona na 200% w: 3-1-2
4 misja ukończona na 200% w: 1-4-3
5 misja ukończona na 200% w:2-2-3
Propozycje: Po zniszczeniu wroga wygrywamy automatycznie, lepiej ustawić tylko zdobycie artefaktu jako warunek zwycięstwa, wtedy mniej schodzi czasu na zbieranie czarów i skillowanie głównej trójki.

PS. Lwikcrg bez Velaski będzie Ci chodzi ciężko, przynajmniej w 2 misji
Ostatnio zmieniony przez Maxin17 2018-01-05, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-05, 19:19   

HC - Drzewo Życia wraz z nowościami z hoty 1.5 http://www.mediafire.com/...BBycia+hard.h3c

hc1, hc2 i hc3 tez zostana nieznacznie zaktualizowane w opraciu o 1.5 :P do władców żywiołów pewno doda sie nowo trawke hehe

@Maxin:
ok, tydzien plagi moge zablokowac, bo nie jest do niczego potrzebny, zaraz zobacze jak z tym archaniołem i hełmem(ale w sumie co za różnica, przecież tego hełmu i tak nikomu nie oddasz, nie? xd)
4 misja czemu na 100%? o.O

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-05, 20:06   

Maxin17,
Właśnie nad nią myslałem ale spróbuje bez niej a jak nie to moze w tawce wpadnie/
Co do plagi dla mnie nie przeszkadzał grałem dłużej ale sie nie pojawił a dublacja nie jest taka zła mozna podexpić pobocznych ;-)

[ Dodano: 2018-01-05, 20:15 ]
Heh valesca jak na zawołanie sie pojawiła :mrgreen:
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2018-01-05, 20:58   

Begrezen to była pomyłka poprawiłem post i dodałem aktualizacje co do postępu w grze
Lwikcrg tylko trzeba ją mieć od początku , dla samych strzelców na start to w późniejszym etapie się średnio się opłaca, 3 silnych bohaterów to podstawa, swoją drogą narazie kampania bardzo przyjemna.

Misja 6 ukończona na 200% w: 3-2-3
Propozycje: Misje łatwo można ukończyc nawet w pierwszym miesiącu, może warto jakiś strażników klucznika dodać aby zmusić do eksplorowania mapy.
Misja 7 ukończona na 200% w: 1-3-6
Propozycje: zwiększyć poziom trudności
Misja 8 ukończona na 200 w: 2-2-5
Poprawiona kampania bardzo przyjemna, jednak jeśli szkolimy 3 bohaterów od pierwszej misji i odwiedzamy nimi wszystkie miejsca podnoszące statystyki to nie stanowi wyzwania. Wynik końcowy 1715.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-07, 16:23   

Maxin17 napisał/a:
Misja 7 ukończona na 200% w: 1-3-6
Propozycje: zwiększyć poziom trudności

w jaki sposób? więcej woja dla wroga, większe statystyki, więcej artefaktow? a może coś osłabić? :-)

Maxin17 napisał/a:

Misja 8 ukończona na 200 w: 2-2-5
Poprawiona kampania bardzo przyjemna, jednak jeśli szkolimy 3 bohaterów od pierwszej misji i odwiedzamy nimi wszystkie miejsca podnoszące statystyki to nie stanowi wyzwania. Wynik końcowy 1715.

może jakiś screenik z walki finałowej? :P fajnie by było widzieć, jak wygląda ta przepaść między siłą cpu a tarnuma xd
tak poza tym ciesze sie, ze kampania sie podobala. domyslam sie, ze takowy poziom trudnosci wynika z artefaktow, ktore przenosimy do nastepnych misji. miecz anielskiego zapewne mocno ułatwiał sprawę ;P co do statystyk - i tak wywaliłem z każdego scenariusza(oprócz ostatniego) bilioteke oswiecenia, ale zawsze mozna wywalic jeszcze parę arenek :-P imo drzewo zycia powinno byc już trudniejsze, mniej misji, mniej statystyk, no i niestety mniejsze mapy xD aktualnie siedze nad ognistym ksiezycem i tam planuje nieco rozszerzyc 2 ostatnie misje(w sensie rozmiar mapy/podziemia), bo to co oferują twórcy w oryginale woła o pomstę ...

[ Dodano: 2018-01-07, 20:03 ]
@Maxin:
porównałem twój czas ukończenia poszczególnych map do czasu pojawiania się zdarzeń czasowych - wyszło grubo, że w każdej misji nie widziałeś wszystkich zdarzeń xd będzie trzeba je troche przelozyc na wczesniej, a w wojownikach pustkowi pewnie to samo bedzie trza zrobic ;c

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2018-01-09, 12:49   




PS. Ustawienie w ostatniej walce powinno inaczej wyglądać, ale leciałem na szybko z zakończeniem scenariusza.
Utrudnienia:
Dla każdego wrogiego bohatera dodać umiejętność "odporność". Mapy są małe w większości, nie gromadzimy dużych armii a czary robią robotę, Szczególnie walcząc z nekropolią mając odesłanie martwiaków i magię powietrza (miałem na pobocznym bohaterze).
Dla mnie wymagające były tylko pierwsze 3 scenariusze potem to spacerek, zapewne za sprawą artefaktów.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-09, 13:31   

no a właśnie tak od 4 misji każdy wrogi boh ma odporność :P
widzę, że cpu mimo graala miał problemy z wykupem wojsk, będzie trzeba mu dać większy przyrost hajsu ;/

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2018-01-09, 18:03   

Około 25 Infryt wykupiłem z miasta.

Drzewo Życia
Misja 1 ukończona na 200% w 2-2-6
Na pierwszy rzut oka dosyć trudna, ale można zawsze zastosować jakiś fortel w rozgrywkach z komputerem.
Misja 2 ukończona na 200% w 1-4-7
Misja 3 ukończona na 200% w 1-4-3 ( mogło być szybciej o 6-7 dni, ale priorytet to silni wszyscy bohaterowie)
Propozycje: Warto zastanowić się nad jakimiś garnizonami spowalniającymi nasz marsz na wroga.
Misja 4 ukończona na 200% w 1-4-3
Propozycje: zablokować gildie w nekropolii, Town portal to chyba za duży bonus
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 10 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group