Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Alternatywne jednostki
Autor Wiadomość
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2017-09-25, 11:56   Alternatywne jednostki

Hej,
piszę w imieniu Mod Design Team - zespołu, który stworzył między innymi Forge na platformę VCMI.
Nasz drugi projekt to Alternatywne Ulepszenia. Prace są bardzo zaawansowane, większość jednostek jest już zrobionych. A co jest tematem modyfikacji. Dodać w każdym mieście alternatywną jednostkę. A, że lepiej pokazać niż o tym pisać, to przygotowaliśmy film przedstawiający mechanikę alternatyw:


ALternatywne Jednostki

Po pracy dam linki, gdzie znajdziecie więcej informacji.
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-09-25, 15:43   

Widziałem już na fb, bardzo ciekawa koncepcja i świetne wykonanie. Co do balansu, ta konkretna jednostka wydaje się niesamowicie silna na biedne mapy, koszt siedliska i jego ulepszenia jest absurdalnie niski, a statystyki niewiele gorsze od typowej siódemki:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-09-25, 16:48   

Widziałem również i życzę dalszych udanych postępów! :D
Jak mod wyjdzie, to koniecznie napisz o tym na AW. Myślę, że okazjonalny post w aktualnościach też musi się pojawić. Może nawet coś teraz? ;)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
As098


Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 35
Wysłany: 2017-09-26, 14:48   

Jeden taki rycerz zabija 4000 upiornych smoków. Powinno się to usunąć..
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-09-26, 18:58   

Jaram sie. Tzn no ni9e patrzyłem na koszty, staty itd, patrzyłem na to, że w koncu ktoś to zrobił... Od wpierdylion lat temu uważałem, ze heroes 2 miało w zamku znacznie fajniejszą "siódemkę" i czekałem, by w którejs części znó się ona pojawila.... Chuj ze tma to był 6 czyli ostatni level, ale wiadomo o co chodzi.

Zagrać to raczej nei zagram, bo hota. No ale gratki.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
skorpen90004002



Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 28
Wysłany: 2017-09-26, 20:38   

świeta sprawa, a może dodacie jeszcze jakieś usprawnienia

Skorpiony powinny wejść do gry jako 7-poziomowe jednostki
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2017-11-15, 23:18   

Mamy dla was taki obrazek:


Więcej na naszym FB:
https://www.facebook.com/moddesignteam/?fref=nf

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-11-16, 14:15   

Piękne, nareszcie cyklopy w prawilnym siedlisku.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2017-11-16, 14:41   

Zgadzam się z habo. Pięknie wyszła piramida. Szkoda, że w H3 cyklop nie atakuje promieniem z oka przy ataku w zwarciu...
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2017-11-16, 18:26   

Piramida w naszym modzie nie będzie siedliskiem cyklopa a jego alternatywy (coś jak w homm4). Przyznaje jednak, że inspirowaliśmy się herosem 2 i pomyśleliśmy, że piramida może być fajnym smaczkiem.

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2017-11-16, 18:30   

Jak piramida to może Rdzawy Smok XD
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-11-16, 20:47   

A mi podoba się mocno up up ptaka gromu :v

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2018-01-06, 19:22   

Nowe informacje:

Opis:
W niektórych regionach Krewlod można napotkać dziwne piramidy służące za świątynie kultu Wielkiego Pierzastego Węża. Choć istnienia tego bóstwa możemy się tylko domyślać, prawdziwe, śmiertelne couatle są traktowane w tych świątyniach jak uosobienie siły wyższej i darzone wielkim szacunkiem. W zamian za to pierzaste węże przyłączają się często do armii barbarzyńców, służąc im swoją szybkością i walecznością.

Jak zwykle więcej na naszym FB:
https://www.facebook.com/moddesignteam/

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2018-06-23, 20:03   

Oficjalny trailer Alternatywnych jednostek - mod, zmienia się w fanowski dodatek
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2018-06-24, 12:20   

Wygląda naprawdę dobrze, prace jak rozumiem są już bliskie ukończenia? Chyba czas w końcu zainstalować vcmi:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group