Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Heroes III - Władca Pierścieni

Fajny pomysł ?
Tak
27%
 27%  [ 3 ]
Nie
72%
 72%  [ 8 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
london5 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2016-04-08, 11:52   Heroes III - Władca Pierścieni

Witam wszystkich serdecznie. Jestem wielkim fanem serii heroes. Jednak trójka to mój faworyt. Do rzeczy. Wczoraj wieczorem obmyśliłem taki oto mod : heroes III Lord of the rings.

4 Zamki

> Isengard. Podobny do nekropolii. Jednostki głównie to uruk-hai. (wygląd miasta - http://edain.wikia.com/wi...=Isengard.jpeg) Budynek specjalny: więzienie (bohater oblegający miasto nie może uciec).
Jednostki ;
Pikinier/Halabardnik
Jeździec warga/ Łupieżca
Kusznik/ Zbrojny Kusznik
Czarny mag/ Mag Ciemności
Ogr/ Ogr Królewski (coś jak cyklop)
Trol/ Trol bojowy
Mumakil/Olifant
Gildia magów na poziomie 4

> Gondor. Podobny do zamku.
jednostki:
Miecznik/Zbrojny
Strzelec/Kusznik (tu bez zmian).
Gryf/Gryf królewski (bez zmian)
Biały mag/ mag światła
Zwiadowca/Jeździec Rohanu (lekka kawaleria, coś jak Nomad)
Czempion/ kawalerzysta (bez zmian)
Rok/ Ognisty Ptak - Lub feniks
Glidia magów na poziomie 4

> Mordor
Podobny do Inferno, budynek specjalny - Oko Saurona (Środkowa wieża z zamku jest okiem, niezniszczalna).
Jednostki:
Goblin/Hobgoblin (bez zmian)
Ork łucznik/ Ork Strzelec (staty jak u jaszczuroczłeka)
Piechur/Berserker
Czerwony pająk/ Czarny pająk
Wiwerna/ Wiwerna k. (bez zmian)
Nazgul/ Władca Mroku (Podobny do jednostki z nekropolii)
Czerwony smok/Czarny smok (bez zmian)
Glidia magów na poziomie 5.

>Rivendell
Podobne do Bastionu.
jednostki:
Niziołek/Hobbit
Krasnoludy (bez zmian)
Elfy (bez zmian)
Pegazy (bez zmian)
Enty (bez zmian)
Druid/ Wielki Druid (wygląd zielonego kapłana, strzelec)
Zielony smok/ Złoty smok (bez zmian)
Glidia magów na poziomie 5.

Zamiast grala - pierścień ! Muzyka do zamków : https://www.youtube.com/w...I&nohtml5=False
Bohaterowie : Gandalf, Saruman, Gimli, Aragorn, Boromir, Lurtz, Frodo i inni.
jednostki neutralne z gry : jednorożce, szkielety, zoombie, korsarze z umbaru, upiory, żywiołaki i inne.
 
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-04-08, 13:36   

aha, obmyśliłeś mod i co, oczekujesz oklasków?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-04-08, 13:39   

Dobra, ale zamierzasz to robić? Mod to nie jest jeden wieczór, wymaga masy pracy, tworzenia grafik, umiejętności obsługi odpowiednich programów, a w niektórych przypadkach wielu godzin programowania.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
london5 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2016-04-08, 14:55   

Po prostu chciałem opisać swój pomysł.
Sam tego moda nie zrobię.
 
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2016-04-08, 16:11   Re: Heroes III - Władca Pierścieni

london5 napisał/a:
Budynek specjalny: więzienie (bohater oblegający miasto nie może uciec).

A to nawet ciekawa koncepcja, coś odwrotnego do tunelu w twierdzy.

Co do całego moda, to ogólnie rzecz biorąc (pomijając nierealność jego wykonania - skoro autor sam przyznaje, że nie umie) jestem na nie. Heroes III ma swój unikalny klimat, z jego wadami i zaletami, ale są jak dla mnie pewne granice w ingerowanie. Taki mod to już było by jak dla mnie coś zbyt odległego od oryginału, by w ogóle to nazywać hirkami. Za dużo zmian, równa się otrzymanie kompletnie innego produktu od oryginału, żeby nazwać to hirkami.
Bardziej mnie się podobają zmiany w stylu hota niż tworzenie czegoś tak odległego od oryginalnego klimatu gry.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-04-08, 19:46   

No dokładnie. Do tej gry tworzono juz wiele modyfikacji, a udane tylko dwie - z czego jedna to w sumei nie są zadne wodotryski i inne pierdoły tylko zwyczajny, użyteczny mod który nie dodaje nowych mechanicznych zmian - tylko upraszcza wykonywanie ruchów i pozwala na grę w innej rozdzielczości czyli HD mod. Więc stworzono przez te ponad 15 lat JEDEN dobry mod, który wprowadza nowy content. Z jednej strony to dobrze, bo inaczej społecznosć by sie podzieliła... Ale z drugiej strony, jakby było takich modów wiecej, może ich ekipy dogadałyby się i byłyby one somehow kompatybilne... Nie ważne w sumie, my point is raczej taki, że to nie jest ajkieś cholernie trudne od strony wysiłku intelektualnego nad wymyśleniem nowego contentu do gry. Trudne jest 1 wymyślić taki, który a) nie będzie zbyt OP b) nie będzie sbytnio odstawał od klimatu gry c) wprowadzi coś naprawdę CIEKAWEGO, bo większosć graczy to konserwatywny beton i wbrew logice zamiast być defaulktowo nastawieni "tak, chcę sprawdzić każdą nową modyfikację i jeśli będzie choć przeciętna będę sie z niej mocno cieszyc i dużo w nia pogram" tylko 'nie, nei chcę tego choćby było dobre, bo jest inne niz to w cfo gram od lat"... no i 2. trzeba zrobić to potem tak, by graficznie wyglądało jak ogrginalne hirosy. No kurdee to jednak nie jest takie proste, skoro udało się na razie tylko jednej ekipie.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
london5 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2016-04-08, 20:21   

Ależ ja nie chciałem zmieniać mechaniki gry, broń Boże.
Czyż mod Wake of Goods, nie jest przegięciem ? Dowódcy, exp jednostek itp. Dla mnie to przesada. Po prostu myślałem nad koncepcją Lotr, jako gry turowej, na silniku Heroesa III. Bo czy jest lepsza gra turowa ? A edytor map, różne aplikacje pozwalają fanom dodać coś od siebie.
 
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-04-10, 17:05   

No ale WoG JEST przegieciem.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-04-10, 20:29   Re: Heroes III - Władca Pierścieni

heroes3 napisał/a:
Taki mod to już było by jak dla mnie coś zbyt odległego od oryginału, by w ogóle to nazywać hirkami. Za dużo zmian, równa się otrzymanie kompletnie innego produktu od oryginału, żeby nazwać to hirkami.


Dokładnie

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2016-04-16, 11:59   

Jak dla mnie problemem nie jest to, że za bardzo ingeruje w grę, ale to, że:
a) Jednostki opierają się na tym, co już jest. Jak już zabierać się da nowy projekt, to jednostki powinny być ściśle związane ze światem Tolkiena, zupełnie nowy wygląd miast i całkowicie nowe rodzaje żołnierzy z nazwami nawiązującymi do historii Śródziemia. To, co jest tutaj, to lekkie poprzestawianie jednostek, nie niesie to klimatu Władcy Pierścieni, ani nie stanowi wartości dodanej.
b) Zrobienie jednego miasta zajęło sztabowi twórców kilka lat. Jak chcesz taki mod robić, to musisz znaleźć z 10 osób (doświadczonych w programowaniu i grafice), którzy będą chcieli pracować przez 10 lat. Nawet jeśli uważasz, że znajdziesz taką ekipę, to pytanie, czy uważasz, że ich pracę wtopić w poprzestawianie kilku jednostek z oryginalnego HoMM?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group