Wysłany: 2016-03-10, 19:56 Siła drugorzędnych skilli w HotA - zmiany?
Ciekaw jestem zdania innych na temat przydatności skilli do tej pory raczej sytuacyjnych/z góry odrzucanych w budowie maina. Konkretnie mam na myśli:
-Łucznictwo - dodanie hivów z cycami.
-Dowodzenie - większy mix armii ze względu na hivy cyców, gigantów i ognistych ptaków, do tego arty obniżające morale przeciwnika.
-Szczęście - wprowadzenie ujemnego szczęścia, arty obniżające szczęście i podkoksanie arcydiabłów.
Opinie? Osobiście często zacząłem łykać łucznictwo, czasem dowodzenie. Bunkrowanie się na fb z trzema stackami strzeloków w stylu fortecy wydaje się przynosić spore profity (wniosek po kilku grach, także wiele tego nie ma).
Druga sprawa: bohater ze spec odkrywaniem na start i granie kimś z karczmy, mam tu przede wszystkim na myśli zamek na mapach L+, jest sens? W sumie grywam Orrinem/Valeską/Tyris, ale może ktoś mnie przekona, że jednak koks do łucznictwa i dowodzenia to nadal za mało, żeby pakować się w grę rycerzem.
Dowodzenie nigdy wybitne nie było i nadal nie jest, ale jego brak bywa strasznie frustrujący, dlatego się and tym zastanawiam. Morale -2 na fb i masz sporą loterię przy ruchu powerstackiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum