Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Współpraca przy tworzeniu nowej mapy.
Autor Wiadomość
misiekkrakow 

Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-25, 11:44   Współpraca przy tworzeniu nowej mapy.

Witajcie.
Niemam jeszcze ogolnego planu jakby to miało wyglądać ale to kwestia dogadania. Chciałbym z kims współtworzyć nowe mapy, dodatkowa opinia, pomocna dłoń przy takim projekcie napewno sprawiłaby że nowe mapy byłyby bardziej zróżnicowane, ciekawe. a praca nad nimi nie przeciągałaby sie, jeśli ktoś byłby zainteresowany piszcie, dogadamy sie może stworzymy coś wyjątkowego...
 
 
piotrekz77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 105
Skąd: Kaer Morhen
Wysłany: 2014-11-02, 20:23   

Interesujący pomysł. Ale wszyscy recenzenci nie doceniają mojego talentu do robienia map. Np. Kris. Idź z tym do Mbehemota
 
misiekkrakow 

Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-02, 21:08   

Aktualnie robie nowa mape. 2 poziomowa XL. polowa powierzchni to woda, jesli masz jakies ciekawe pomysly, na wzor siedliska zdarzenia czasowe itp itd to pisz. Jesli masz pomysl na jakas nowa mape to tez daj znac chetnie podejme sie pomocy wspolpracy...
 
 
piotrekz77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 105
Skąd: Kaer Morhen
Wysłany: 2014-11-03, 21:43   

Ok, poinformuję cię.Ale potrzeba zarysu fabuły. Wyślij mi na pw.
 
damii 
damii


Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-08, 14:35   

Jakby co możecie liczyć na pomoc i moją. Zawsze coś tam wam dopowiem.
 
gmeus 


Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 11
Wysłany: 2014-11-10, 19:41   

Chętnie bym skorzystał z współpracy przy tworzeniu mapy, bo jestem na początkowym etapie tworzenia jednej. Fabułę chcę oprzeć na wolnych skojarzeniach z "Grą o Tron", dlatego też jakby ktoś znał serial/książkę to byłby pomocny. Mapa ma być nacechowana dużą ilością misji, ograniczoną ilością bohaterów i możliwością wyboru na starcie kilku pozycji, a nie być jedną z wielu map 1/8 czy 1/7.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2014-11-10, 23:09   

Ja zainteresowany NIE jestem, ale wyjaśnij mi proszę jedną rzecz: 'ograniczona ilość bohaterów'? Zamierzasz naustawiać ich w więzieniach, przydrożnych karczmach, czy co? Wyłączysz karczmy?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ostatnio zmieniony przez Ravciozo 2014-11-11, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2014-11-11, 14:24   

Raczej prosta kwestia, dostaniesz np. 2 na start i w każdym mieście nie będzie można wybudować karczmy. Jak stracisz obu to twój problem :D
 
 
misiekkrakow 

Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-11, 18:10   

gemus moje mapy w serwisie to np Bunt albo najnowsza z pod mojej reki PRZEKLECI PIRACI zobacz czy mapy tworzone w tym stulu Ci odpowiadaja! Ravciozo nie zainteresowany! To po co tu wlazisz? Temat postu jest oczywisty!
 
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2014-11-11, 19:13   

Pod jaką wersję gry chcesz stworzyć mapy ?

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
damii 
damii


Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-11, 20:39   

Jak HOTA to na 100% pomagam, jak SOD i inne to w sumie też :)
A tak btw... kojarzysz "Obrona Częstochowy"? No :)
 
gmeus 


Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 11
Wysłany: 2014-11-12, 20:41   

Szczerze powiedziawszy planuje stworzenie bardzo rozbudowanej i złożonej mapy. Co do bohaterów, to po prostu brak karczmy w miastach, będą oni w więzieniach (po 3-5 na gracza), ale każdy z nich będzie mieć do spełnienia unikalne zadanie, które będą niezbędne do przejścia scenariusza. Radę Miasta, a co za tym idzie Ratusz i Kapitol chcę zastąpić odpowiednią ilością kopalni złota na terenie danego gracz, o które oczywiście trzeba będzie powalczyć. Ponadto w gildii magów nie będzie niektórych czarów - będą one do zdobycia jedynie w kaplicach albo u jasnowidzów. Oczywiście jeśli ktoś grał w moją mapę "Potęga Czterech Żywiołów" to może spodziewać się również bardzo mocnego gracza komputerowego jak i samych stworzeń na mapie.

Chcę by mapa prezentowała się najlepiej wizualnie jak to możliwe co kosztuje dużo pracy. Ponadto zasoby umieszczone na mapie będą sprecyzowane (np wiadomo ile będzie złota czy kryształów co będzie miało znaczny wpływ na początkowym etapie gry).

Szukałbym raczej pomocy w opisie scenariusza, który będzie prowadził przez mapę i tworzył jej klimat. Prócz tego chodzi mi jeszcze o podpowiedź co do misji w chatach proroków, by nie były one za proste dla człowieka, ale by komp również je wykonywał, co wpływałoby na jego siłę, a co za tym idzie atrakcyjność rozgrywki.

Zainteresowanych proszę o kontakt na priva, wyślę "demo" mapy, które składa się z ukończonego w 90% jednego królestwa. Po zagraniu będzie już ktoś wiedział w czym się obracamy i czego oczekuję od tego scenariusza.

[ Dodano: 2014-12-20, 00:57 ]
Mam drobny problem przy mapie. Jeśli ktoś mógłby poradzić byłbym wdzięczny.

Otóż każdy z graczy by wydostać się ze swojego terytorium musi uwolnić konkretnego bohatera, który znajduje się na w jego okolicach i odblokować nim bramę graniczną. Za nią jest stocznia, którą strzeże np. 450 Cyklopów czy 1200 Arcymagów, czyli jednostki strzelające. Jednak te jednostki znajdują się na magicznej ziemi bądź przejrzystym stawie, a w magicznej kaplicy można nauczyć się "Zapomnienia". Atakuje się stocznie gdzieś w 5 miesiącu gry, wtedy armia jest za słaba by normalnie je pokonać, ale z czarem robi się to niemal bez strat. I tu pojawia się problem. Otóż komputer mimo, że zdobył czar i uwolnił bohatera nie przekracza bramy granicznej albo czeka wieki jak uzbiera armie i dopiero wtedy atakuje strażników. Psuje to dość mocno moją koncepcję mapy. Ma ktoś jakiś pomysł jak "zmusić" komputer by zachował się choć odrobinę inteligentniej w tej sytuacji?
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2014-12-20, 04:00   

200& i inne zachowanie kompa ustaw. Tu już musisz sam sprawdzić.
Sam tworząc mapy przekonałem się, że komp niekoniecznie zawsze sobie na nich radzi : )

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-12-20, 07:59   

Ustaw po prostu coś słabszego do pokonania komputerowi, nie licz na to, że sam się domyśli co ma robić.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
gmeus 


Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 11
Wysłany: 2014-12-20, 16:44   

Dzięki za sugestie. Znalazłem chyba rozwiązanie i jest bardziej prozaiczne. Otóż jeśli jednostka broniąca stoczni jest w bezpośrednim sąsiedztwie pola strażnika granicznego to komputer jej nie otwiera. Co do pokonania jej to rzeczywiście muszę ją zrobić słabszą bądź dać kompowi extra armie.

Niestety pojawił się także jeden problem z którym nie jestem w stanie sobie poradzić. Jeden gracz gry przejmie ją komputer w ogóle się nie rusza. Po trzech dniach chowa się w swoim mieście i siedzi w nim nawet nie podbijając żadnej kopalni. Nie działa zmiana sposobu zachowania gracza, dodanie mu armii, zmiana koloru gracza...cokolwiek. Jakby bug i nie wiem jak go obejść. Jakieś pomysły?

[ Dodano: 2014-12-21, 22:41 ]
Problem rozwiązany. Nie dziwią mnie już bugi w tej grze, dziwią mnie sposoby w jaki można im zaradzić.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group