Ja nie preferuję stawiania na blance Cyklopów w 1 tygodniu, ponieważ ich ogólny koszt przewyższa koszt Behemotów. Dużo łatwiej jest nazbierać złota niż taką ilość kryształu. Ponadto Behy są praktyczniejsze. Wiem, są rożne mapy, ale ja mówię o najczęstszych przypadkach. Pamiętam mapę, gdzie praktycznie na start miałem 3 siedliska Cyklopów, wtedy to tak, opłaca się je stawiać na koszt Behemotów.
Ogólnie to Twierdzą najbardziej lubię grać na Behy od początku.
[ Dodano: 2011-07-11, 19:40 ]
yarzapp napisał/a:
tak, tylko do tego trzeba postawić jeszcze oki i ogry.
Jeśli pobiegasz dobrze bohaterem to w drugim tygodniu będą behemoty, a te przegrywają tylko z Aniołami i Diabłami, ptaki są bardzo mocne, dobry atak duża wytrzymałość i szybkośc. O łucznikach w Twierdzy polecam zapomnieć, orki nie są warte nawet połowy swej ceny, a 20kryształów lepiej wydać na upgrade Behemotów niż kupno Groty Cyklopów. Ogry są potężne i trudno, że wolne, jest haste, jest teleport ktorym możesz wrzucić je za mury zamku. Jeźdźcy mają oczywisty plus, ale padają jak muchy, w poważnej rozgrywce paręset przeżyje 2/3 bitwy, albo padną w pierwszej poważniejszej. O Goblinach szkoda gadać ;] Zwykle ograniczam się do 4 jednostek, na Impossible i tak zwykle nie masz szmalu na kupowanie wszystkiego
Piszesz tak bo nie pamiętasz, że zanim zacząłeś grać multi nie budowałeś sie pod wojsko lub robiłeś to tylko częściowo. Pewnie dlatego eriatorka napisał że stawia behy w 2tyg, bo w 1 stawia budynki z kasą.
Jeszcze do niedawna sam tak grałem. Doszło do pierwszego starcia multi i nagle widzę napis "mam nadzieję ,że nie robisz pod kapitol", na co ja oczywiście nie ,nie ... i jakoś to poszło.
Sandro123, napisałeś to tak jakby nie można było robić "pod kapitol"
Ale ja wyznaje inną koncepcję multi ;/
Obecna koncepcja dominująca to czyszczenie kieszeń po kieszeni mapki - 90% bitew i czasu gry to walka z neutralami.
Jak gra się 2-3 miasta na start, L/M, stosunkowo szybki kontakt, wydzieranie sobie kopalni - to warto postawić zamek jak najszybciej a jak się ma zamek to kapitol to tylko jedna tura... jak zbieramy kasę zamiast expa ze skrzynek.
to warto postawić zamek jak najszybciej a jak się ma zamek to kapitol to tylko jedna tura...
Zamek z siedliskami 1-2 lvl prawie nic nie daje, jego główną rolą jest zwiększenie przyrostu stworzeń 3-6 lvl. Poza tym to nie jest jedna tura - wymaga on kuźni, gildii magów, rynku, rady miasta i ratusza - to już 5 tur... Dodam jeszcze, że kapitol się spłaca aż 5 dni...
behy spokojnie się stawia w 1 tyg. Jak dobrze pójdzie to nawet w 2 dniu.
uzbierać 12500 i 10 kryształów w dwa dni? Jednym bohaterem? Bo jeśli dwoma, to już 15000. Musialbyś mieć nieźle nasrane skrzynkami wokół zamku... to się praktycznie nie zdarza
Hehehe, dajmy na to ,że gramy PC2 lub Jebusa M/L (a można grać XL gdzie jest jeszcze więcej surowców). Bohaterów po pierwsze rekrutuje się max. Zbieramy wszystkie skrzynki i surowce których wokół mamy kupę, mainem plądrujemy banki, zajmujemy kopalnie itd. Wtedy zwykle siedlisko behemotów to drugi dzień. Tak właśnie gra się na multi i tylko wtedy uczymy się naprawdę grać. Tu po prostu jesteśmy zmuszeni robić wszystko jak najszybciej, pokonywać silne neutrale malutkim wojskiem itp. Za to większość oryginalnych kampanii/misji jest tak stworzona, że wszystko robimy powoli, mamy dużo czasu na rozbudowę itp. W multi nikt nie czeka aż mu się kasa uzbiera tylko jak najszybciej dąży żeby ją zdobyć, a możliwości jest wiele. Po za tym gramy z żywym graczem, a nie nieudacznym komputerem, który nie potrafi dobrze korzystać z czarów i czeka aż zbierze wojsko, którym dobry gracz zniszczy 10x większą armię, i wcale nie przesadzam.
Zbieramy wszystkie skrzynki i surowce których wokół mamy kupę, mainem plądrujemy banki, zajmujemy kopalnie itd.
Rzadko się zdarza, ze wokół Ciebie leży 15kafli w skrzynkach, nieczęsto uda się nawet pierwszym bohaterem zebrać w pierwszym dniu 2500 żeby kupić drugiego.
Sandro123 napisał/a:
Za to większość oryginalnych kampanii/misji jest tak stworzona, że wszystko robimy powoli, mamy dużo czasu na rozbudowę itp
Takkk, szczególnie S i M gdzie przeciwnika masz tuż za rogiem i zaczyna on z sutym skarbcem (15000) a ty z zerami.
Prawda jest taka, że jak grasz na 200% z 7kompami na Ciebie, to ważysz każdą kratkę ruchu twojego bohatera, żeby dotrzeć po tę kupkę złota, czy skrzynkę w tym dniu, inaczej jesteś kolejny w plecy bo na nic Cię nie stać.
Sandro123 napisał/a:
W multi nikt nie czeka aż mu się kasa uzbiera tylko jak najszybciej dąży żeby ją zdobyć, a możliwości jest wiele.
Inne możliwości to te bronione, a jeśli zaczynasz powiedzmy z 30 familiarami i 5 gogami i magiczną strzałą w książce to nie powojujesz. Nawet jeśli drugi bohater dołoży Ci drugie tyle. Daj boże znajdziesz w pierwszym dniu 2500 żeby go kupić ;] grając na 200% behemoty w drugim dniu są poza zasięgiem, chyba, że grasz na mapie gdzie wszystko leży pod Twoim zamkiem. Jaka wtedy zabawa?
Sprawa wygląda prosto. Grając na kapitol kisimy się w zamku 3 tygodnie.
Grając na wojsko walczymy cały czas, obrabiamy banki i zbieramy surowce na ziemi.
Podsumowując. Zanim Eriatarka zacznie w ogóle coś robić konkretnego na mapie będzie praktycznie po grze.
Zanim Eriatarka zacznie w ogóle coś robić konkretnego na mapie będzie praktycznie po grze.
Jakbym grał na 130% tak jak wy to też bym szedł najpierw w wojsko. Ale grając na 200%, gdzie masz 0 złota, po prostu Cię na to nie stać. Nie idź na łatwiznę, wiem, że frustrujące jest gdy musisz każdego dnia zbierać na nowy budynek, ale wtedy heroes robi się ciekawy. Nie kumam wciąż czemu online gra się na 130%... Grając na 200 wychodzi kto potrafi wyjść z opresji jaką jest gra rozpoczynająca się od śmierci głodowej. Kto poradzi sobie z tym najlepiej? Kto mimo tak trudnego startu, bedzie potrafił rozbudować swój zamek. I nie nudź mi graniem na wojsko, bo nie dociera do Ciebie najwidoczniej, że zaczynasz z bohaterem który ma np. 40 gremlinów, więc jakie banki? I przykro mi, niczego sobie nie dokupisz bo nie masz szmalu. Na ziemii w ciągu 3 dni znalazłeś 3 skkrzynki i po 7 drewna i kamienia i czekasz cierpliwie aż tartak dobije ci do dychy. To tyle jeśli chodzi o zasoby, bo reszta jest chroniona przez potwory które są poza twoim zasięgiem. Przypomnij sobie jak się gra na 200%, wtedy pogadamy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum