Ja lubie dobry film i tyle ale w kit wkręcaja mnie filmu typu ucieczka przed policja np. z więcienia np. Skazany na śmierć akurat to serial lub jakieś skoki na banki itp. na Teoria Chaosu, Plan Doskonały no i już wspomniany Oceans wszystkie częsci :). Czasami lubie sobie obejzec dobra Polska starą komedie albo Amerykański humor też jest dobry np. American Pie wszystkie częsci
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-07, 16:49
Amerykańskich komedii rozporkowych nie trawię, nie mój klimat, mnie to nie śmieszy. Seriale pomijam, bo i tak znając mnie jakieś odcinki bym przegapił. Ocean's nie cierpię. Jeszcze "11" się jakoś trzymało, ale reszta to szajs. Wolę oryginalną wersję, z Frankiem Sinatrą w roli Danny'ego. "Gladiator" jest całkiem niezły, choć na tle innych filmów Scotta nie aż tak dobry. Po triumfatorze Oscarów spodziewałem się czegoś więcej. Co do filmów "bankowych" to "Plan doskonały" zdecydowanie przebija "Teorie chaosu", nie tylko grą aktorską, ale i też marginesem, na którym Spike Lee bardzo ładnie analizuje sytuację Ameryki po 11 września. I bez tego drugiego dna film jest dobry. Z nim- jeszcze lepszy. "Teoria chaosu" wydała mi się jakaś taka przegięta, zbyt nieprawdopodobna. Z takich filmów jeszcze polecam "Włoską robotę". Z polskich komedii "Seksmisja" jest nie do zdarcia.
Z filmow podobal mi sie Das Boot,Alexander Wielki t,z wladcy pierscieni to 2i 3 czesc ( dwie wieze i powrot krola),pierwsza czesc wogole mi nie podeszla.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
..film Das Boot jest świetny i powstał na podstawie tak samo dobrej książki Das Boot (Okret) Lothara Buchheima, polecam...
[ Dodano: 2008-06-01, 09:13 ]
podajcie trochę więcej ulubionych tytułów, celowo pisze ulubionych a nie najlepszych, bo filmy na najwyższym poziomie i różne gatunkowo nie dają się porównać i zaszufladkować...
moja "10", kolejność bez znaczenia:
Braveheart
Władca Pierścieni - bez wskazywania którejkolwiek części
Lost in Translation
Noc na Ziemi
Podwójne Życie Weroniki
Chłopcy z Ferajny
American Beauty
Skazani na Shawshank
Pulp Fiction
Matrix vol.1
Obcy - jako całość
Bez przebaczenia
Pluton...
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-28, 01:04
A ja "Kod da Vinci" bardzo lubię
Książki nie czytałem i nic mnie ona nie obchodzi, nie oceniam poziomu adaptacji. Film oceniam. Świetne widowisko historyczno- przygodowe. Lubię takie zagadki z innych epok, intrygi, odsłanianie kolejnych elementów układanki. A bardzo mało jest takich filmów. Bardzo podobały mi się rozmowy Hanksa z MacKellenem, te wyjaśnienia. Hanks to dla mnie bardzo dobry pomysł obsadowy. Mało który gwiazdor hollywoodu by się nadawał do roli profesora, a Hanks się nadaje. I uwielbiam ostatnią scenę, kiedy on patrzy na ręce nad umywalką, a potem biegnie do Luwru i klęka. Wyreżyserowane znakomicie, potęgowane przez ścieżkę dźwiękową.
Po prostu bardzo dobre widowisko.
[ Dodano: 2008-06-28, 01:07 ]
Dodałeś tę listę i nie widziałem jej wcześniej.... faaaaajna Jedynie "Podwójnego życia Weroniki" nie lubię, a z "Władcy" znudziły mnie "Dwie wieże". Poza tym same wspaniałe tytuły Zwłaszcza cieszy mnie obecność "Między słowami", bo już z paroma osobami rozmawiałem o tym filmie i nikomu się nie podobał... ja uwielbiam
A ja "Kod da Vinci" bardzo lubię
Książki nie czytałem i nic mnie ona nie obchodzi, nie oceniam poziomu adaptacji. Film oceniam. Świetne widowisko historyczno- przygodowe. Lubię takie zagadki z innych epok, intrygi, odsłanianie kolejnych elementów układanki. A bardzo mało jest takich filmów. Bardzo podobały mi się rozmowy Hanksa z MacKellenem, te wyjaśnienia. Hanks to dla mnie bardzo dobry pomysł obsadowy.
..nie pozostaje mi nic innego jak.. PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ!!
zobaczysz wtedy ile film gubi z klimatu, znam kilka osób które najpierw czytały a później oglądały i wszystkie były zawiedzione..
o czym to świadczy? może powiem inaczej.. jeżeli film uważasz za niezły - bo może taki jest w oderwaniu od książki - to książkę uznasz za znakomitą
POLECAM
[ Dodano: 2008-06-28, 09:24 ]
a LOST IN TRANSLATION jest znakomite.. świetnie zagrane, każda scena, każdy wyraz twarzy, mają znaczenie - Bill Murray w najwyższej formie.. następny jego film był Jarmusha - Broken Flowers - też fajny..
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-28, 17:03
Film to film, a książka to książka. Argument, że nie lubię filmu bo książka była lepsza do mnie nie trafia. Oceniam oddzielnie. A w każdym razie staram się. Może czegoś innego spodziewałeś się po filmie, może chodziło o to, że znałeś już wszystkie szczegóły fabuły, a ja nie i dlatego "Kod..." mi się podobał? Książki nie będę czytał, na razie mnie nie ciągnie, ale mógłbym być nią zawiedziony z tym samych powodów, co ty byłeś zawiedziony filmem. Tylko na odwrót. Bo rozwiązanie zagadki jest znane. Czego oczekiwałeś od filmu ? Ale od filmu i tak ciekawsze było to całe larmo o Browna Sam Dan i hollywoodzcy producenci pewnie rączki zacierali, bo ten pożal się boże kościelny skandal przyniósł im duuuużo zielonych $$$
[ Dodano: 2008-06-28, 17:08 ]
Pierwszego "Matrixa" uwielbiam. Za realizacje i za interpretację. Nie chodzi o efektowną mordownię. Ale o wizję świata. O myśl, że nasz świat jest tak nieprawdziwy, a ludzie są aż tak puści... że to nie ma innej opcji, to musi być sztuczne. To zwłaszcza w początku jest zawarte. Wtedy agent Smith staje się korporacynym japiszonem, jakimś dyrektorem czy kimś takim. A Reeves jest panem Andersonem. Ilu w wielkich firmach jest takich Smithów i Andersonów? Pewnie tysiące. I skoro sami wyglądają jak maszyny to pewnie maszyny nimi sterują. Bardzo mądry filmy, w wymowie przypominający "Fight club", "Trainspotting" albo "Requiem dla snu". Wszystkie uwielbiam
[ Dodano: 2008-06-28, 17:21 ]
Oto skrótowa i bardzo losowa lista moich ulubieńców
TITANIC
...
Przed wschodem słońca \ Przed zachodem słońca
...
Popiół i diament
Edward Nożycoręki
Pola śmierci
Cała Trylogia Jerzego Hoffmana
Palindromy
Obcy- wszystkie części
Ojciec chrzestny- wszystkie części
Gorączka
Hiroshima moja miłość
Zakochany bez pamięci
Wzgórze nadziei
Tajemnice Los Angeles
Zmierzch bogów
Wiarołomni
Wszystko o mojej matce
Seksmisja
Metropolis
Moja ulubiona pora roku
Spaleni słońcem
Film to film, a książka to książka. Argument, że nie lubię filmu bo książka była lepsza do mnie nie trafia. Oceniam oddzielnie. A w każdym razie staram się
przy czym staram się jest pewnie kluczowe
fajna lista kilku pozycji jeszcze nie widziałem, Tajemnice LA były perfekcyjne..ale czegoś tam dla mnie brakowało.. a z Johnym Deepem dorzuciłbym Co gryzie GG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum