mi się ta opcja bardzo podoba świetny pomysł (trochę ciekawiej sie gra)
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-09, 14:42
A gdyby lolu oryginalne WŻ miało neutralne jednostki, a w WoGu zamieniliby na żywiołaki, to mówiłbyś że dużo ciekawsze są te nowe WŻ. Ja osobiście nie grałem tym miastem, ale jak narazie jestem nastawiony sceptycznie - ulepszone jednostki 7 poziomu to rdzawe smoki.... byłbym zadowolony, gdyby nie zmieniali jego statystyk. Przez to smok smokowi nierówny
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-09, 16:08
Myślę, ze to dobrze że każdy smok jest inny. Neutralne jednostki to zawsze jakaś świeżość. Gram tam Lacusem - chyba najlepszy. Nie podobają mi się wilkołaki - trudno zapanować nad berserkiem.
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-10, 13:27
nie chodzi mi o to, że każdy smok musi być tak samo silny - wręcz przeciwnie! Mam na myśli to, że nie powinno zmieniać się tak znacząco statystyk jednostek - rdzawy smok to chyba dziewiąty poziom, więc nie powinno się go zsyłać na 7. To może zmylić niektórych graczy.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 14:47
Przecież on ciągle ma 500 hp. To żadna degradacja. Możesz wyłączyć opcję zbilansowania statystyk jednostek i ciągle masz smoka na 9 poziomie - proste.
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-10, 16:20
jakie 500 hp? pierwotnie rdzawy smok miał ich 750, a w neutralnym WŻ ma już tylko 300. Poza tym jak trzygłowe dzikie monstrum nagle może zmienić się w prawie zwykłego smoka? wiem, że w świecie MaM wszystko jest możliwe, ale to nie zmienia faktu, że jako taka logika powinna być zachowana. Np. wróżka po ulepszeniu zamienia się w czarodzieja. Widzisz choćby poszlaki jakiegoś sensu w tej zmianie płci? Bo ja nie.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 18:47
Nie wróżka, tylko wiedźma. Nie wyszło im i nigdy nie mówiłem, że neutralny zamek im wyszedł. Sorry za 500hp. Wyłączasz balans jednsotek i smok ma 750hp. Dla mnie WŻ i neutrale miasto to w większości wymyslanie coś na siłę, żeby wyciągnąć kasę za kolejny dodatek.
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-10, 19:10
No nie powiesz mi, że WoG powstawał dla kasy
Jednak zgadzam się z tobą, że WZ było robione na siłę, w szczególnie to neutralne. Wszystko tu jest dziwne i nie ma ze sobą najmniejszego związku. Skoro już tak bardzo chcieli realizować ten pomysł, mogliby to zrobić porządnie - siedliskami powinny być różne cudaczne portale, po dwa na jedno ulepszone siedlisko (nie sądzę, żeby pirat był dobrze wyszkolonym niziołkiem pochodzącym z siedliska rusałek). A miasto mogłoby się nazywać "wrota chaosu". i byłoby dobrze, a w każdym razie na pewno dużo lepiej.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 19:16
Chodziło mi o to, że WŻ było robione dla kasy - takie mam wrażenie. Zroili coś, żeby tylko było.
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-09-11, 16:05
dokładnie - widać to szczególnie w biografiach bohaterów. Poza tym ich specjalności są dość podobne. I czy nie zauważyłeś, że prawie wszyscy z nich mają twarze żywiołaków? Pewnie portrety były robione na podstawie szkiców wykonanych przez rysowników.
Ale nie dziwię im się - mieli już zrobione całe miasto i do ostatniej chwili byli przekonani, że jednak wyjdzie the Forge. w ostatnim momencie okazało się, że cała praca na nic. Stąd właśnie ten zrobiony na odwal Conflux.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum