Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Wrota Żywiołów
Autor Wiadomość
matej64 
W.Ż.



Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 99
Skąd: MIASTKO
Wysłany: 2007-09-09, 12:10   Wrota Żywiołów

Graliście w.ż. w woga z opcją neutralne jednostki w w.ż. mi się to nawet troche podoba ale osobiście wolę żywiołaków i feniksy a co wy o tym sądzicie
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-09-09, 13:00   

mi się ta opcja bardzo podoba świetny pomysł (trochę ciekawiej sie gra)
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-09, 14:42   

A gdyby lolu oryginalne WŻ miało neutralne jednostki, a w WoGu zamieniliby na żywiołaki, to mówiłbyś że dużo ciekawsze są te nowe WŻ. Ja osobiście nie grałem tym miastem, ale jak narazie jestem nastawiony sceptycznie - ulepszone jednostki 7 poziomu to rdzawe smoki.... byłbym zadowolony, gdyby nie zmieniali jego statystyk. Przez to smok smokowi nierówny :-/
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-09, 16:08   

Myślę, ze to dobrze że każdy smok jest inny. Neutralne jednostki to zawsze jakaś świeżość. Gram tam Lacusem - chyba najlepszy. Nie podobają mi się wilkołaki - trudno zapanować nad berserkiem.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 13:27   

nie chodzi mi o to, że każdy smok musi być tak samo silny - wręcz przeciwnie! Mam na myśli to, że nie powinno zmieniać się tak znacząco statystyk jednostek - rdzawy smok to chyba dziewiąty poziom, więc nie powinno się go zsyłać na 7. To może zmylić niektórych graczy.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 14:47   

Przecież on ciągle ma 500 hp. To żadna degradacja. Możesz wyłączyć opcję zbilansowania statystyk jednostek i ciągle masz smoka na 9 poziomie - proste.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 16:20   

jakie 500 hp? pierwotnie rdzawy smok miał ich 750, a w neutralnym WŻ ma już tylko 300. Poza tym jak trzygłowe dzikie monstrum nagle może zmienić się w prawie zwykłego smoka? wiem, że w świecie MaM wszystko jest możliwe, ale to nie zmienia faktu, że jako taka logika powinna być zachowana. Np. wróżka po ulepszeniu zamienia się w czarodzieja. Widzisz choćby poszlaki jakiegoś sensu w tej zmianie płci? Bo ja nie.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 18:47   

Nie wróżka, tylko wiedźma. Nie wyszło im i nigdy nie mówiłem, że neutralny zamek im wyszedł. Sorry za 500hp. Wyłączasz balans jednsotek i smok ma 750hp. Dla mnie WŻ i neutrale miasto to w większości wymyslanie coś na siłę, żeby wyciągnąć kasę za kolejny dodatek.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 19:10   

No nie powiesz mi, że WoG powstawał dla kasy :-)
Jednak zgadzam się z tobą, że WZ było robione na siłę, w szczególnie to neutralne. Wszystko tu jest dziwne i nie ma ze sobą najmniejszego związku. Skoro już tak bardzo chcieli realizować ten pomysł, mogliby to zrobić porządnie - siedliskami powinny być różne cudaczne portale, po dwa na jedno ulepszone siedlisko (nie sądzę, żeby pirat był dobrze wyszkolonym niziołkiem pochodzącym z siedliska rusałek). A miasto mogłoby się nazywać "wrota chaosu". i byłoby dobrze, a w każdym razie na pewno dużo lepiej.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 19:16   

Chodziło mi o to, że WŻ było robione dla kasy - takie mam wrażenie. Zroili coś, żeby tylko było.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-11, 16:05   

dokładnie - widać to szczególnie w biografiach bohaterów. Poza tym ich specjalności są dość podobne. I czy nie zauważyłeś, że prawie wszyscy z nich mają twarze żywiołaków? Pewnie portrety były robione na podstawie szkiców wykonanych przez rysowników.

Ale nie dziwię im się - mieli już zrobione całe miasto i do ostatniej chwili byli przekonani, że jednak wyjdzie the Forge. w ostatnim momencie okazało się, że cała praca na nic. Stąd właśnie ten zrobiony na odwal Conflux.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-09-11, 16:40   

:-D to na serio zmienili to przed wydaniem heroes 3ab(chociaż conflux też jest wpożo )
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-11, 19:27   

Trochę marketingu, badania rynku i nie wtopiliby tyle kasy, a i efekt byłby lepszy - bo dopracowany. A tak g...o

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2009-01-10, 22:58   

Tak może z innej rury, ale co trzeba zrobić, żeby mieć to neutralne miasto? :?:

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-11, 12:46   

Wystarczy pomyśleć i włączyć w opcjach WoG "Neutralne Wrota Żywiołów".
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group