Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Magia Przeciwstawienia
Autor Wiadomość
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2012-07-16, 14:24   Magia Przeciwstawienia

Magia Przeciwstawienia
Pradawna Magia Przeciwstawienia była kiedyś bardzo rzadko używana. Stosowano ją głównie do tworzenia trunków powodujących chwilowy rozejm z awanturnikiem. Jej Historia jest długa i bardzo zawiła. Obecnie używa się jej na polu bitewnym głównie do Manipulowania armią przeciwnika.

Zaklęcia Bitewne

Poziom pierwszy:
-Strzała przeciwstawienia - Wystrzeliwuje we wrogą jednostkę strzałę zadającą tej jednostce małe obrażenia od 10 do 40 punktów obrażeń (zależne od poziomu mocy), po czym Jednostka atakuje najbliższą od 2 do 4 heksów (także zależne od poziomu mocy) jednostkę (nie musi być wroga). Jeżeli takowej nie ma w pobliżu, to nic się nie dzieje. [koszt 4 - 5 - 6 - 7 pkm]
-Neutralny wpływ - przez jedną kolejkę wybrana wroga jednostka Chodzi po polu bitwy, broni się, ale nie atakuje ani żaden z graczy (bądź komputer) nie ma nad nią kontroli. [koszt 5 - 7 - 8 pkm]

Poziom drugi:
-Ujęcie odwagi - Jednostki przeciwnika mają zmniejszoną o 1/4 (lub o połowę, w zależności od poziomu mocy) liczbę punktów obrażeń i szybkości, w zamian za podwyższenie o 1/4 (lub także o połowę, jak wyżej) liczby punktów obrony oraz wytrzymałości. [koszt 8 - 10 pkm]
-Awanturniczość- Przeciwieństwo powyższego zaklęcia. [koszt 7 - 9 pkm]

Poziom trzeci:
-Pośpieszny zabójca - Jednostka z takowym zaklęciem zadaje obrażenia swoim sojusznikom przechodząc obok nich. trwa od 1 do 4 kolejek, zależnie od poziomu magii. [koszt 9 pkm]
-Terytorium pokoju - Na polu bitwy losowy (na najwyższych poziomach mocy wybrany przez gracza) pojawia się obszar o wielkości od 5 do 13 heksów (tak, zgadliście, zależność poziomu mocy bohatera), w którym nie mogą walczyć ze sobą żadne jednostki. [koszt 10 pkm]

Poziom czwarty:
-Wyniszczenie orientacji - Przeciwnik porusza się w przeciwną stronę niż mu nakazaliśmy np. Jeżeli nakażemy mu iść na północny wschód, on pójdzie na południowy zachód, jeżeli spotka jakąś ścianę, to będzie szedł w jednym kierunku (idzie na północny wschód, trafi na północną ściane, będzie szedł na wschód aż mu się skończą punkty szybkości) jednak jeżeli pójdzie w jednym kierunku, np. jednostka idzie prosto w lewo, to gdy natrafi na ścianę po prostu się zatrzyma. Tak, znowu ilość trwania w turach zależna od poziomu mocy. [koszt 15 pkm]

Poziom piąty:
Chaos Całkowity - Powoduje, że wszystkie jednostki są pod wpływem czaru Berserker + jednostki przeciwnika tracą po 400 punktów życia. [koszt 20 pkm]

Zaklęcia Podróżnicze

Poziom trzeci:
-Poruszenie- pozwala przesunąć dowolną jednostkę neutralną o 2 pola.

Poziom czwarty:
-Wymuszenie sojuszu- Po rzuceniu zaklęcia, zaatakowana jednostka neutralna dołączy do ciebie, o ile jest na mniejszym niż piątym poziomie.

Artefakty
-Kula Obojętności- Artefakt 2. poziomu, zmniejsza koszt zaklęć Przeciwstawienia o 2 pkm.
-Silna Wola- Artefakt 5. poziomu, uodparnia sojusznicze jednostki na rzucone przez wroga zaklęcia Magii Przeciwstawienia.
-Naszyjnik Uroku- Jednostki odporne na Magię Przeciwstawienia, tracą tą cechę (i nie tylko wrogie).
-Pierścień Słabej Woli- W walce z przeciwnikiem, obaj macie Morale obniżone o 1.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Ostatnio zmieniony przez Olek 2012-07-16, 14:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2012-07-16, 14:50   

Olek napisał/a:
Jej Historia jest długa i bardzo zwięzła.

To w końcu długa czy zwięzła?
Olek napisał/a:
-Wymuszenie sojuszu- Po rzuceniu zaklęcia, zaatakowana jednostka neutralna dołączy do ciebie, o ile jest na mniejszym niż piątym poziomie.

Przegięte.
Ogólnie nawet ok, opisy mógłbyś trochę poprawić, bo czasem idzie się zamotać.
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2012-07-20, 13:37   

Kolejna część mojej Magii Przeciwstawienia. [ba-dum, tssss]
Miasto

Informacje Ogólne

Nazwa: Gildia

Opis: Miejsce Gildii na Antagarichu jest bliżej nieokreślone. Z plotek wiadomo jedynie, że są to tereny na powierzchni Nighonu. To tam usadowione są obozy Gildii. Każdego kto spotka tch mieszkańców albo jest przekonywany, żeby walczył po ich stronie, albo mordowany. Wiadomo także, że czasami potajemnie handlują z innymi państwami na Antagarichu. Prawie nikt nie zna ich Historii, a tym bardziej ich głównych zamiarów.

Bohaterowie:

-Bohater Siły-
Podżegacz; statystyki: S2, O2, M1, W0

-Bohater Magii-
Iluzjonista; statystyki: S0, O1, M3, W1

Budowle:

Specjalna 1: Oznakowane tereny - Kiedy budowla jest zbudowana, jednostki w garnizonie otrzymują premię +1 do Morale. [koszt 2500 złota, 2 klejnoty]

Specjalna 2: Przedmiejski znaki - Kiedy budowla jest zbudowana, wrogie jednostki oblegające miasto otrzymują karę -1 do Morale. [koszt 3000 złota 2 klejnoty]

Specjalność Kuźni: Namioty Medyka

Specjalność Magazynu zasobów: Klejnoty

Ilość poziomów Gildii Magów: 5

Możliwość zbudowania stoczni: tak

Budowla Przyrostu jednostek: Szałasy - Zwiększa przyrost Zwolenników/Fanatyków.

Budowle jednostek:

1.Obozy - Pozwala rekrutować Zwolenników/Fanatyków. [koszt 800 złota 5 drewna, ul. 1000 złota 5 rudy]

2.Szkoła kłamstwa - Pozwala rekrutować Kłamców/Oszustów [koszt 1000 złota 5 drewna, ul. 1500 złota 5 rudy 5 drewna]

3.Dziki Wybieg - Pozwala rekrutować Niedźwiedzich Ujeżdżaczy/Niedźwiedzich Jeźdźców [koszt 2000 złota 5 drewna, ul 2500 złota 10 drewna 5 rudy]

4.Lasy Nieprawdy - Pozwala rekrutować Mroczne Elfy/Elfy Cienia [koszt 3000 złota 5 drewna 1 klejnot, ul. 4000 złota 10 drewna 1 klejnot]

5.Kaplica - Pozwala rekrutować Kapłanów Obojętności/Kapłanów Przeciwstawienia [koszt 4500 złota 2 klejnoty, ul. 5000 złota 2 klejnoty]

6.Strażnica Granic - Pozwala rekrutować Strażników/Koordynatorów [kosz 7000 złota 2 klejnoty, ul. 8000 złota 5 klejnotów 5 rudy]

7.Zakazane Archiwum - Pozawala rekrutować Ducha Obojętności/Ducha Przeciwstawienia [10000 złota 5 klejnotów 5 drewna 5 rudy, ul. 12000 złota 10 klejnotów 10 drewna 10 rudy]

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group