Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Niedociągnięcia na portalu!
Autor Wiadomość
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2008-03-13, 22:23   

Adolf39 napisał/a:
zauwazylem maly blad na portalu dokladniew opisach artefaktow. plaszcz zwinnosci dodaje 2 speed a pierscionek 1 . a na portalu jest 3 speedi 2 . Warto mozeto poprawic :P?

Masz racje, ale dziwne jest to, ze w edytorze map pisze, ze Płaszcz zwinności dodaje 3, a Pierścien wędrowca 2.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-14, 11:51   

a to ja juz niewiem ;-)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-14, 13:59   

Widocznie w edytorze jest błąd. Płaszcz daje +2, a pierścień +1.
Adolf mnie natchnął i sprawdziłem co tam mądrego można się dowiedziec o artefaktach z tej strony.
Miecz armagedonu dodatkowo rzuca przed bitwą zaklęcie armageddon, albo w naszej pierwszej kolejce - nie jestem pewien.
Kapelusz maga nie tylko pozwala rzucac czary 5 poziomu, ale także dodaje je do księgi zaklęc bohatera.
Więcej błędów nie znalazłem.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-16, 01:32   

Taki drobiazg albo potwierdzenie marudnego wieczoru.
Bohaterowie --> Forteca --> Theodorus. Specjalność: Madzy
Dam sobie paznokieć urwać, że powinno być: "Magowie". Głowy sobie nie dałbym urwać, bo z polskiego jestem kiepski, ale jestem prawie pewien, że Madzy to błąd ;-)
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-16, 14:21   

Magowie byłoby prawidłowo - możesz dalej hodować paznokieć :-)

Literówka - poprawiłem

"nie ma mocnych na sentymenty"
Ostatnio zmieniony przez Shakti 2008-04-21, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-04-20, 14:45   

Raczej magowie!!! A nie "magowię"!

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-04, 18:03   

W opisie "heores 3" jest takie cos:"Gracz w trakcie rozgrywki możesz wynająć dodatkowych bohaterów i ich szkolić. Każde miasto ma siedem unikalnych jednostek bitewnych, każdą z nich można ulepszyć oraz strukturę rozbudowy (aby mieć możliwość werbowania wszystkich jednostek - należy odpowiednio rozbudować miasto)." troche glupio to brzmi ;p

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-12, 16:02   

Zacząłem czytać o budowlach i co zauważyłem?
opuszczona kopalnia - brak info co daje
Biblioteka oświecenia - można wchodzic od 10lvla + dyplomacja
Całun ciemności - działa jak dodatkowy budynek w nekro
Chata proroka - dostajesz misje, a nie podejmujesz ją
Chatka wiedźmy - nie jestem pewien czy daje poziom wyżej znanej juz umiejętności
Drzewo wiedzy - z 20 kryształami sie jeszcze nie spotkałem. Czasem jest 10 klejnotów.
Faktoria handlowa - możnaby precyzyjniej. Zdaje sie 5 albo 6 marketów.
Fort na wzgórzu - a jednostki 1 poziomu?

Już mi się nie chce sprawdzać dalej. Skąd sie brały te informacje?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2008-05-12, 21:40   

Shakti napisał/a:
Już mi się nie chce sprawdzać dalej. Skąd sie brały te informacje?

Z gry spisywałem te wszystkie informacje, ale jak sie przepisuje tego tyle w przeciągu krotkiego czasu to nie trudno o pomylki :-)
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-12, 21:54   

Shakti napisał/a:
Biblioteka oświecenia - można wchodzic od 10lvla + dyplomacja
Bez dyplomacji mozna wchodzic przeciez do biblioteki.Chyba,ze ci chodzi o to, ze z dypla mozesz od 1 lvl a wchodzic ?

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
mbehemot 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 547
Wysłany: 2008-05-12, 23:01   

Sprawdzałem to i nie potrzeba dyplomacji, wystarczy 10 poziom.
I w końcu wiem jakie działanie ma Całun Ciemności :-D .
W Edytorze map: Regeberates the shroud for enemy heroes, for a 20-tile radius.
Czyli: Tworzy chmurę dymu dla wrogich bohaterów o promieniu 20 pól.

Zapewne dla większosci było to oczywiste, ale częsc osob sie sprzeczala co do dzialania Całunu ;-) Jedni mówili ze nie ma zastosowania, inni że zasłania układanke wrogom. Teraz juz wiadomo na 1000% co daje nam Całun.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-13, 10:06   

Żeby biblioteka dała Ci +2 do każdej podstawowej umiejętności musisz mieć 10lvl, a nie 15 jak jest napisane. Jeżeli masz dyplomację to możesz wchodzic już na niższych poziomach i też dostaniesz. Używałem skrótów myslowych, bo sądziłem, że jak ktoś jest w temacie to i tak załapie o co mi chodzi.
Mam tu pisać gdzie jest błąd i ktoś tam będzie wiedział jak to naprawić (sprawdzi się jeżeli to tylko przeoczenie autora), czy napisać jak powinno być (sprawdzi się, jeżeli autor się po prostu nie zna na tym co robił)?

Młyn wodny - w pierwszym tygodniu daje 500; potem 1000
Ołtarz ofiarny - a jeżeli grasz "złym" zamkiem to również jednostki na doświadczenie. Nie wiem jak z zamkami neutralnymi.
Stajnie - i ulepsza czempionów
Taras gryfów - u mnie te ważki wyglądają jak gryfy
Wir - traci sie połowę najsłabszego oddziału. Jeżeli zostanie nam jedna jednostka to nie tracimy nic.
Wrak - nigdy nie spotkałem tam żywiołaków wody; zawsze były zjawy

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-14, 08:46   

Ołtarz ofiarny.
Zamek, Bastion i Forteca mogą wymieniać tu na doświadczenie artefakty, Inferno, Lochy i Nekropolis jednostki, a Cytadela, Twierdza i chyba Conflux zarówno armie, jak i artefakty.
Cytat:
Wrak - nigdy nie spotkałem tam żywiołaków wody; zawsze były zjawy

W polskiej wersji występują dwa wraki:
1.Derelict ship - tu walczy się z żywiołakami wody
2.Shipwreck - tu z kolei ze zjawami.
Oba statki wyglądają jednak inaczej. Pierwszy jak opuszczony statek (w sumie, to tak mogliby go nazwać, żeby uniknąć pomyłek), a drugi jak taki, który już tonie.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-14, 11:43   

Na ołtarzu ofiarnym Lochy, nekro i inferno też mogą wymieniać artefakty na expa.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-05-14, 13:56   

Shakti napisał/a:
Na ołtarzu ofiarnym Lochy, nekro i inferno też mogą wymieniać artefakty na expa.


Edytor mówi, że dowolność w tym względzie mają tylko miasta neutralne.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 6
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group