Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Strzeloki w hirosach !
Autor Wiadomość
Tits Boobs 
Tits Boobs


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 22
Wysłany: 2013-02-13, 13:10   

No właśnie jaki to patch.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-02-13, 14:14   

CrTraits, ale możesz grać z całą paczką plików WOH 2011

 
 
Tits Boobs 
Tits Boobs


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 22
Wysłany: 2013-02-15, 09:01   

Dzięki. Zauważyłem że ten patch także ostro tnie moc WŻ. Redukcja Feniksów o połowę to ból dla tego miasta.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2013-02-15, 14:58   

Przynajmniej jest jakiś balans w stosunku do innych miast.
 
 
SS Cytadela 
Tazar, Bron i inni


Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Bóbrka k. Soliny
Wysłany: 2013-02-25, 10:14   

Ze strzelców najlepsze są Lisze. Co prawda Cyklopy i Tytani to też potęgi, ale drogie jak cholera. Kapłani mają mało hp, Magowie mają siedlisko drogie(wiem, że trzeba po 5 każdego surowca), Meduzy słabiutkie, Szaraki mają moc, ale trzeba dobrze obstawić.
Oczka też mają siłę, ale dość drogie, Żywiołaki Wody dobre, ale strasznie mały przyrost. Burzaki to samo co wodne, Kusznicy na starcie dobrzy, ale mało hp. Lizaki przed patchem porażka, po patchu silni. Gremliny mają dużą liczebność, ale potem padają jak muchy. Strzelcy jeśli nie będą atakowani to robią masakrę(w Eliksirze Życia niszczą wszystko), Niziołki rzadkie, ale nie zaszkodzi wziąć w wczesnej fazie gry, Czarodzieje są niszczycielscy dla innych, ale inni też są dla nich niszczycielscy.

Lewą ręką zabijam, a prawej sam się boję
 
Vulgard
Vulgard


Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 32
Wysłany: 2014-10-16, 00:46   

Jak dla mnie solidnym strzelcem jest Arcymag. Dużo bije, ma dobrà skuteczność, której nie traci strzelając przez mury, poza tym obniżanie kosztu zaklęć w tym zamku jest przydatne. No i pełna skuteczność w walce wręcz. Według mnie ten strzelec po prostu rządzi i wymiata konkurencję.
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2015-07-23, 10:14   

Mam takie pytanie, jak są liczone obrażenia od jednostek strzelających w HoM&M3? Chodzi mi o konkretny wzór, bez uwzględnienia statystyk bohatera.
I wytłumaczcie mi przy okazji jeszcze, bo w grze mam całą strzałę i pękniętą strzałę, jako oznaczenie, że przeciwnik jest w zasięgu albo nie. I teraz czy obrażenia w takim przypadku są jednakowe dla jednostek znajdujących się poza zasięgiem, bez względu na to, czy to jest przykładowo 14 czy 12 heksów? Czy może jest tak, że odległość (ilość heksów) ma znaczenie? W sensie, że jak rzucę slow'a i jednostka podejdzie do mnie właśnie z 14 do 12 heksów, to na ekranie i tak mam zaznaczoną złamaną strzałę (jako poza zasięgiem) ale zadam mu większe obrażenia (bo te 2 heksy robią jakąś różnicę i są uwzględniane we wzorze)?
No więc jak to jest?
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-07-23, 11:15   

Ja natomiast mam inne pytanie, podobno na polu walki jest jeden hex złamanej strzały chociaż jest się blisko łucznika, który to obszar ?
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-23, 11:55   

Obrażenia zadawane przez jednostki strzelające są obliczane tak samo jak w przypadku jednostek walczących w zwarciu. Odległość (w liczbie heksów) nie ma żadnego wpływu na obrażenia.

Obrażenia są obliczane osobno dla każdej jednostki, np. jeśli licze/magogi mają jeden z celów w zasięgu pełnej strzały, a cel obok w zasięgu złamanej strzały, to obydwa cele otrzymają obrażenia zgodne ze swoją pozycją, niezależnie od tego w kogo celujemy.

Pełna strzała zadaje pełne obrażenia.
Złamana strzała oznacza, że atak nie zada pełnych obrażeń.
Jeśli cel znajduje się na otwartym terenie, to będzie to połowa obrażeń.
Jeśli cel znajduje się za niezniszczonym murem, ale strzelec znajduje się w zasięgu (10 heksów), to będzie to połowa obrażeń.
Jeśli cel znajduje się za niezniszczonym murem i nie jest w zasięgu, to otrzyma 1/4 obrażeń.

Magowie i arcymagowie ignorują karę za strzelanie przez mury.
Tarcza powietrza i płatnerz redukują obrażenia zgodnie z podanymi %-tami.
Łucznictwo i artefakty do niego działają tak samo jak w przypadku umiejętności atak.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-23, 12:45   

Malekith napisał/a:
Magowie i arcymagowie ignorują karę za strzelanie przez mury.

A co ze strzelcami? "Brak kar za odległość lub przeszkody". To nie działa na mur?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-24, 01:24   

Robi dokładnie to co jest napisane. Skoro ignoruje przeszkody, to mur też.

Tak samo w przypadku złotego łuku i łuku strzelca.
 
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2015-07-24, 10:15   

A jest między nimi jakaś inna różnica, poza tym że przy łuku strzelca strzał oddaje się nawet jak jednostka przeciwnika stoi obok naszych strzelców? Czyli de facto można atakować bez kontry, bo można strzelić w tych co są koło strzelców :-P
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-24, 16:40   

Artefakty łączone zachowują właściwości podstawowych, a więc łuk strzelca zwiększa obrażenia o 30%
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-25, 12:42   

Ale tylko pod warunkiem, że masz łucznictwo.
 
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2015-07-25, 13:50   

Malekith napisał/a:
Ale tylko pod warunkiem, że masz łucznictwo.

Sorry za drobny off, ale czy w takim razie tak samo działają np. buty odporności lub emblemat wiedzy? Czyli zwiększają odporność lub sokoli wzrok, ale tylko u tych bohaterów, którzy mają takie umiejętności?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group