Pierwszego dnia up rusałek lub gildię - zależy, czy potrzebujesz od razu czarów. Rusałki dają speed pobocznym, a potem ciężko podmienić je wszystkie. Jeśli masz boha z nauką czarów to już spokojnie można robić up motyli. Potem robisz powietrze, wodę i ziemię z zamkiem lub, jeśli miałeś powietrze na start, to 1-6 + cytka albo 1-7 + fort.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-09, 16:05
Up rusałek nie jest jakimś obowiązkiem, da radę walczyć i bez tego (poza półgodzinnymi walkami z jakimiś hordami golemów), jeśli miałeś na start powietrze to jesteś wtedy w stanie postawić 1-6 z zamkiem.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Podałeś taki argument, że nie potrafię go złamać...
A próbowałeś kiedykolwiek grać bez upa rusałek?
Mysle, ze tego nie musze argumentowac, wystarczy ruszyc glowa.
Nie gralem nigdy bez up Rusalek bo to glupota (sa jakies wyjatki). Non up Rusalkami mamy tylko 6 hitow na walke, a up nieskonczenie wiele.
A propo rusałek, to jak gram Confluxem to ja w ogóle ich nie kupuję. Wolę mieć dwa razy feniksy lub feniksy i cokolwiek innego szczególnie że bezmózgi z confluxu nie mają morali :P
A odnośnie dyskusji o herosów z tego zamku to ja osobiście zawsze wybieram Fiura, bo ma adv. offense (czyli wolny dodatkowy slot) a logistykę i tak prędzej czy później dostanie. No a w wogu to fiur sprawia że fire elementale są mega (setką zabijałem 16 ognistych ptaków jednym ciosem). A jak wolę grać magiem, to biorę Aeniana. Disrupting Ray jest wporzo czarem, ale jednak z magów to mają słaby wybór.
Ogólnie ten zamek jest mega. Bonus za graala jest wręcz nieproporcjonalny do pozostałych. Confluxem bez większych problemów można każdy inny zamek pokonać. Szczególnie w wogu gdy jeszcze psychole latają ;)
A propo rusałek, to jak gram Confluxem to ja w ogóle ich nie kupuję.
Moim zdaniem to ogromny błąd, rusałki powstrzymują kontratak i mają dużo speeda, do tego całkiem dobry dmg - na początku są wręcz nieodzowne, łatwo można nimi zabijać powolne potwory (dajemy "czekaj", atakujemy i wracamy), a jak się ma taktykę - dają też radę ze słabymi strzelającymi. Pozwalają na szybkie rozpoczęcie eksploracji mapy, a jak czasem wpadnie duch opresji, to po prostu robią rzeź.
Bron napisał/a:
czyli wolny dodatkowy slot
Gorzej jak wybierzesz najpierw atak na eksperta, a potem dostaniesz do wyboru np. odkrywanie i naukę 2 dobre umiejętności są po prostu lepsze niż 1 dobra, a Fiur nie koniecznie musi od razu trafić tę logistykę...Ja skłaniałbym się ku Monere/Lacusowi (bo ma taktykę i strzelających można rozwalać praktycznie od 1. dnia), ew. Erdamon/Thunar - niby startują posiadając kiepską umiejętność - finanse (dobre jako umiejętność dla bohatera pobocznego), ale jednak bardzo wzmacniają żywiołaki ziemi/magmy (+5 dmg!).
A jeśli chodzi o magów, to w tym zamku są najmocniejsi - każdy startuje z magią (w innych zamkach żaden nie zaczyna mając magię, wyjąwszy Adrienne z kampanii AB), poza tym mają na start 6 punktów umiejętności pierwszorzędnych (nie 5, jak reszta magów), co może jest mniej istotne. Najlepszy jest chyba Grindan, który już po kilku dniach może mieć mass slow (zaczyna mając slow w księdze i magię ziemi na podstawowym).
EDIT: A, zapomniałem o Lunie, ta to dopiero potrafi robić rzeź na neutralach, tylko trzeba wiedzieć, jak się ustawiać, żeby potworki wlazły w ogień.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
No ok, mają magie i 6 primary skills, ale inni magowie dość szybko dostają "Swoją magię". Ale mają słabe specjalności no :P JA wolę magów ze specjalnością Sorcery (+% do dmg) - sandro np.
A co do wyboru "scouting/learning" to nigdy mi się u fiura coś takiego nie przytrafiło :P zawsze była choć jedna dobra umiejętność do wyboru. no ale co kto lubi. a że ZWYKLE gram w woga - to zawsze jest "market of time" i jak learning przestanie być przydatny to można go skasować :). Tak czy siak bonus do fire elementali jest lepszy niż do ziemi, bo to też daje do tych od energii, a to lata - też przez mury i można robić siekę, bo z fiurem atak mają naprawdę wporzo ;)
od razu mówię że nie czytałem całego wątku ale:
czy byłoby trudną sprawą zrobienie łatki/moda ect do SoD dodającego WŻ i ew. Forge ?
grafika WŻ już jest ( można by ją tylko dostosować do klimatu SoD )
a grafy Forge jeśłi są to zaimplementować a jeśli nie to zrobić
odrazu mówię że wyrażam się jako laik modowania ( nie wiem czy to jest aż tak skąplikowane )
WŻ zawiera oficjalny dodatek Heroes 3 Armagedon Blade.
zdaję sobie z tego sprawę lecz szata graficzna AB troszeczkę ( lekki eufemizm ) mi nie leży i/lub kuje w oczy już przyzwyczajone do SoD , stąd moje pytanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum