Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Wrota Żywiołów (Conflux)
Autor Wiadomość
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-09, 13:51   

Co powinno postawić się confem w pierwszych dniach? up rusałek? gildię magów a potem woda lub up powietrza?




 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-07-09, 14:10   

Pierwszego dnia up rusałek lub gildię - zależy, czy potrzebujesz od razu czarów. Rusałki dają speed pobocznym, a potem ciężko podmienić je wszystkie. Jeśli masz boha z nauką czarów to już spokojnie można robić up motyli. Potem robisz powietrze, wodę i ziemię z zamkiem lub, jeśli miałeś powietrze na start, to 1-6 + cytka albo 1-7 + fort.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-09, 16:05   

Up rusałek nie jest jakimś obowiązkiem, da radę walczyć i bez tego (poza półgodzinnymi walkami z jakimiś hordami golemów), jeśli miałeś na start powietrze to jesteś wtedy w stanie postawić 1-6 z zamkiem.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-07-09, 17:35   

Up Rusalek jest obowiazkiem. Przynajmniej na srednio bogatych mapach, bo bez niego tracimy za duzo.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-09, 17:45   

Skwer napisał/a:
bo bez niego tracimy za duzo.

Podałeś taki argument, że nie potrafię go złamać...

A próbowałeś kiedykolwiek grać bez upa rusałek?


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-07-09, 17:53   

To zły pomysł bo tracimy imba exp. Można się zastanowić nad tym tylko jeśli mamy możliwość wyrobić ptaszki.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-07-10, 11:03   

yarzapp napisał/a:
Skwer napisał/a:
bo bez niego tracimy za duzo.

Podałeś taki argument, że nie potrafię go złamać...

A próbowałeś kiedykolwiek grać bez upa rusałek?

Mysle, ze tego nie musze argumentowac, wystarczy ruszyc glowa.
Nie gralem nigdy bez up Rusalek bo to glupota (sa jakies wyjatki). Non up Rusalkami mamy tylko 6 hitow na walke, a up nieskonczenie wiele.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-10, 11:12   

Tylko już upniętymi nie zdejmiesz kontry.




 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-07-10, 11:39   

:roll:
Bo nie musimy jej sciagac.

 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-29, 17:08   

A propo rusałek, to jak gram Confluxem to ja w ogóle ich nie kupuję. Wolę mieć dwa razy feniksy lub feniksy i cokolwiek innego szczególnie że bezmózgi z confluxu nie mają morali :P

A odnośnie dyskusji o herosów z tego zamku to ja osobiście zawsze wybieram Fiura, bo ma adv. offense (czyli wolny dodatkowy slot) a logistykę i tak prędzej czy później dostanie. No a w wogu to fiur sprawia że fire elementale są mega (setką zabijałem 16 ognistych ptaków jednym ciosem). A jak wolę grać magiem, to biorę Aeniana. Disrupting Ray jest wporzo czarem, ale jednak z magów to mają słaby wybór.

Ogólnie ten zamek jest mega. Bonus za graala jest wręcz nieproporcjonalny do pozostałych. Confluxem bez większych problemów można każdy inny zamek pokonać. Szczególnie w wogu gdy jeszcze psychole latają ;)
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2011-08-29, 19:34   

Bron napisał/a:
A propo rusałek, to jak gram Confluxem to ja w ogóle ich nie kupuję.
Moim zdaniem to ogromny błąd, rusałki powstrzymują kontratak i mają dużo speeda, do tego całkiem dobry dmg - na początku są wręcz nieodzowne, łatwo można nimi zabijać powolne potwory (dajemy "czekaj", atakujemy i wracamy), a jak się ma taktykę - dają też radę ze słabymi strzelającymi. Pozwalają na szybkie rozpoczęcie eksploracji mapy, a jak czasem wpadnie duch opresji, to po prostu robią rzeź.
Bron napisał/a:
czyli wolny dodatkowy slot
Gorzej jak wybierzesz najpierw atak na eksperta, a potem dostaniesz do wyboru np. odkrywanie i naukę :lol: 2 dobre umiejętności są po prostu lepsze niż 1 dobra, a Fiur nie koniecznie musi od razu trafić tę logistykę...Ja skłaniałbym się ku Monere/Lacusowi (bo ma taktykę i strzelających można rozwalać praktycznie od 1. dnia), ew. Erdamon/Thunar - niby startują posiadając kiepską umiejętność - finanse (dobre jako umiejętność dla bohatera pobocznego), ale jednak bardzo wzmacniają żywiołaki ziemi/magmy (+5 dmg!).
A jeśli chodzi o magów, to w tym zamku są najmocniejsi - każdy startuje z magią (w innych zamkach żaden nie zaczyna mając magię, wyjąwszy Adrienne z kampanii AB), poza tym mają na start 6 punktów umiejętności pierwszorzędnych (nie 5, jak reszta magów), co może jest mniej istotne. Najlepszy jest chyba Grindan, który już po kilku dniach może mieć mass slow (zaczyna mając slow w księdze i magię ziemi na podstawowym).
EDIT: A, zapomniałem o Lunie, ta to dopiero potrafi robić rzeź na neutralach, tylko trzeba wiedzieć, jak się ustawiać, żeby potworki wlazły w ogień.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-29, 20:21   

No ok, mają magie i 6 primary skills, ale inni magowie dość szybko dostają "Swoją magię". Ale mają słabe specjalności no :P JA wolę magów ze specjalnością Sorcery (+% do dmg) - sandro np.

A co do wyboru "scouting/learning" to nigdy mi się u fiura coś takiego nie przytrafiło :P zawsze była choć jedna dobra umiejętność do wyboru. no ale co kto lubi. a że ZWYKLE gram w woga - to zawsze jest "market of time" i jak learning przestanie być przydatny to można go skasować :). Tak czy siak bonus do fire elementali jest lepszy niż do ziemi, bo to też daje do tych od energii, a to lata - też przez mury i można robić siekę, bo z fiurem atak mają naprawdę wporzo ;)
 
czoko004


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 13
Wysłany: 2012-05-17, 08:33   

od razu mówię że nie czytałem całego wątku ale:
czy byłoby trudną sprawą zrobienie łatki/moda ect do SoD dodającego WŻ i ew. Forge ?
grafika WŻ już jest ( można by ją tylko dostosować do klimatu SoD )
a grafy Forge jeśłi są to zaimplementować a jeśli nie to zrobić

odrazu mówię że wyrażam się jako laik modowania ( nie wiem czy to jest aż tak skąplikowane )
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-05-17, 13:10   

czoko004 napisał/a:
czy byłoby trudną sprawą zrobienie łatki/moda ect do SoD dodającego WŻ
WŻ zawiera oficjalny dodatek Heroes 3 Armagedon Blade.

Horn of the Abyss 1.0 BETA - zawiera 10 miasto Cove. Niestety na razie dodatek dostępny tylko w wersji rosyjskiej.
http://www.heroes3.eu/start/news206

 
 
czoko004


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 13
Wysłany: 2012-05-17, 13:49   

Skwer napisał/a:
WŻ zawiera oficjalny dodatek Heroes 3 Armagedon Blade.


zdaję sobie z tego sprawę lecz szata graficzna AB troszeczkę ( lekki eufemizm ) mi nie leży i/lub kuje w oczy już przyzwyczajone do SoD , stąd moje pytanie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 21 z 23
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group