Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nekropolia (Necropolis)
Autor Wiadomość
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-11, 17:25   

Zwierzołak napisał/a:
one niesą aż takie słabe bo jak dojdą to moga namieszać

O matko, przecież ta jednostka to najgorsze gówno 2 lvla, co one mogą namieszać? Litości, one nie nadają się zupełnie do niczego, przemienianie ich na szkielety powoduje, że w ogóle się do czegoś przydają.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-05-11, 17:32   

yarzapp napisał/a:
O matko, przecież ta jednostka to najgorsze gówno 2 lvla, co one mogą namieszać? Litości, one nie nadają się zupełnie do niczego, przemienianie ich na szkielety powoduje, że w ogóle się do czegoś przydają.

Jedyne ich zastosowanie jakie znam to osłanianie strzelców (głównie na arenie), ewentualnie tp pod strzelca jako mięso czy cuś (też głównie na arenie)..

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-05-12, 09:42   

yarzapp napisał/a:
O matko, przecież ta jednostka to najgorsze gówno 2 lvla, co one mogą namieszać? Litości, one nie nadają się zupełnie do niczego, przemienianie ich na szkielety powoduje, że w ogóle się do czegoś przydają.

Nadaja sie swietnie do obrabiania bankow takich jak Smocze Utopie - nie zawsze damy rade zrobic bank samymi Alpami, a dzieki ich hp mozemy wpadac do Utopii ze Szkieletami, Alpami i Czarnuchami. Do tego sa swietne.
 
 
Zwierzołak 
Ponury Zwierz



Wiek: 25
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Ponure Bagno
Wysłany: 2011-05-12, 20:53   

z tym to się nawet zgadzam przecierz nie musi podchodzić do wroga bo wróg sam przyleci i jest blisko

Patryk
 
Ingram 
feniks



Dołączyła: 20 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Z popiołów
Wysłany: 2011-05-20, 23:04   

Dawniej jak grałam w tą grę to lubiłam to miasto naprawdę. Ale teraz jak wróciłam do grania w to to Nekropolia mnie przeraża mimo, że podobają mi się upiorni rycerze i ten ich atak.
 
Cube 
Cube



Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-05-13, 12:24   

Gdzieś na którejś stronie tutaj ktoś napisał, że najlepszym bohem dla nekro jest Crag Hack, albo Gurnisson. W sensie, ze barbazynca (jakie są zalety dla nekro?). Dobrze mówię? Ma to jakiś sens? Jeżeli tak jest, to czy mógłby ktoś opisać w jaki sposób wtedy się to rozgrywa? Przyjmijmy, że już w pierwszym dniu trafię crag hacka w tawernie. Zaczynałem galthranem i... co dalej? Nie powinienem zabjać WSZYSTKIEGO hirkami z nekro, zeby tworzyć szkielety? Bo jeżeli tak, to Crag w ogole sie nie rozwinie. A może bić nekro banki, a Cragiem inne stwory na mapie?

Kto oddaje wolność za bezpieczeństwo temu nie należy się ani jedno, ani drugie.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-05-13, 12:27   

Crag to ogólnie jeden z lepszych bohów ale jeśli grasz bez żadnych zasad zabraniających używania nekromancji to branie go w necro nie ma żadnego sensu. Szkielety stanowią o sile tego zamku więc lepiej wziąć np. Isrę.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Cube 
Cube



Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-05-13, 12:33   

Oho, wlasnie o to mi chodzilo :) Bo gramy sobie z kumplami i w sumie nie mamy jako takich zasad turniejowych (mozna miec dyplo/nekro itp.) i zastanawiałem się czy właśnie jest sens poświęcania produkcji szkieletów dla rozwijania Craga. Bo w sumie to w późniejszej fazie gry jego atak jest po prostu chory :D Ale wtedy nie bedzie tylu szkieletów :/ A co do Isry, to mimo wszystko nie lepiej brać galthrana? Bo ta nekromancja jako specjalność nie daje chyba aż takich profitów(w porównaniu do Galthrana), żeby był/a mainem, co? Można go/ją chyba jako pobocznego szczura do farmienia raczej :D

Kto oddaje wolność za bezpieczeństwo temu nie należy się ani jedno, ani drugie.
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-05-13, 12:49   

Jeżeli gracie bez zasad to oczywistym jest że Crag mija się z celem, a to czy brać isre czy galtharana zależy od wielkości mapy, na M jego full szkieli na początku może być bardzo przydatne, lecz już na takiej XL zanim dojdzie do FB to minie troszkę czasu i wtedy Isra za swoją ogromną nekromacją będzie miała o wiele większe profity niż galtharan, sam zrób testa na randomie XL galtharanem i isrą, przekonasz się o czym mowa.
 
 
Cube 
Cube



Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-05-13, 14:04   

A na Lce? :D Bo zazwyczaj próbujemy we 4 ugrać partie w jeden wieczór, więc gramy przeważnie Jebusa L.
Więc tak od razu à propos Jebusa i Nekro - macie jakieś propozycje jak się rozbudowywać? :) W sensie... wiem jak robić miasto do 122, bo wtedy wychodzą alpy i zaczyna się rzeź. No ale właśnie, zastanawiam się JAK zrobić w 2 tygodniu wszystkie banki/dwelle (lacznie z tarasem gryfów i tym drzewem ważek), żeby od razu np. takim galthranem wlecieć w 3 tygodniu na pustynię i koksić. W 2 tygodniu mam bodajże 12 alpów i daje je głownemu hirkowi, a pobocznemu "mocnemu" daje jezdzców i liszy, zeby niszczyć reszte, ale nie wiem, czy to optymalna taktyka.

Kto oddaje wolność za bezpieczeństwo temu nie należy się ani jedno, ani drugie.
 
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-11, 15:44   

Nie chce zakladac oddzielnego wątku, więc jedziemy dalej z tematem. Chodzi o ekstremalna wiedze na temat nekro, ale najpierw jeszcze pare spraw. Sytuacja wyglada tak - gracze offline, bez zasad, losowa mapa XL, komp 200%, silne stwory:
1. 1-2k szk. w 1-2 tyg. to chyba jakis zart. Wspominaliscie juz o tym, zeby nie upg szkieleta, lazic paroma bohaterami i ogolnie tluc cale mieso na mapie. Do tej pory nie udalo mi sie osiagnac czegos takiego bo:
- bohaterowie oprocz Isry laza z paroma wampirami i bija. Z tp pojawia sie komp i rozwala kazdego takiego po kolei. Po za tym jak isra ma sie rozwijac jak my walimy smieciami caly slaby unit na mapie, a na silny nie pojdziemy bo rozdalismy juz nasze wampiry. Jeszcze ile my tego unitu zabijemy, pare grupek, gdy w tym czasie isra mogla by z cala nasza armia przebijac sie dalej w glab mapy.
- na mapach nawet xl nie zawsze mamy mase miesa, czesto sa to lepsze lvle i strzelaki.
- niema czasu na walke paroma herami, musimy czesto walczyc z mocnym unitem zeby dostac porzadane surowce np. 10 siary na lisze.

jest to kompletnie dla mnie nie zrozumiale i rzadam wyjasnien :D a co do extr.wiedzy:
- nie ulepszamy szkieleta, bo ulepszonego dostajemy o wiele mniej, chyba o 1/3
- isra mczestaw: nekro, madrosc, magia p., magia z., atak, platnerstwo, znajdowanie drogi, logistyka (dwie ostatnie do wyboru, reszta obowiazkowa)
- zombi i smok pilnuja zamku, reszta bije mape (zombi nie ulepszac, jedynie przed atakiem, szk
oda kasy i tak pojdzie na przemial)
- jezeli nie mozecie trafic ozywienia (a mozna tylko w nekro) polujcie na Thanta, nawet od poczatku, niech siedzi w zamku. Potem kupcie jakiegokolwiek hera z nauka czarow, lvl up i macie nauczyciela.
- zamiat zbierac na zbroje przekletego lepiej nachalnie polowac plaszcz nekro albo eliksir zycia (moze reg. nie dziala ale Xk szkielektow z 10 HP to juz po grze dla kazdego)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-12, 06:45   

x123fire napisał/a:
. 1-2k szk. w 1-2 tyg. to chyba jakis zart. Wspominaliscie juz o tym, zeby nie upg szkieleta, lazic paroma bohaterami i ogolnie tluc cale mieso na mapie. Do tej pory nie udalo mi sie osiagnac czegos takiego bo:
1-2k w 2 tyg to faktycznie dosyć optymistyczny scenariusz, zwłaszcza na 200%, ale przy dobrej mapie powinno być możliwe.
x123fire napisał/a:
bohaterowie oprocz Isry laza z paroma wampirami i bija. Z tp pojawia sie komp i rozwala kazdego takiego po kolei
W najgorszym razie poddajesz się za kasę. Poza tym nie biegasz nimi w niebezpiecznych miejscach.
x123fire napisał/a:
Jeszcze ile my tego unitu zabijemy, pare grupek, gdy w tym czasie isra mogla by z cala nasza armia przebijac sie dalej w glab mapy.
Isra będzie miała tyle szkieletów i expa, że w 3-4 tygu spokojnie zrobi max utopię. Jakiś czas temu grałem taką mapę (w dodatku bez fortu). Bardzo biedna, a w strefach obok silni strażnicy. Po prostu zacząłem żniwa od najłatwiejszych mobów i jeszcze w pierwszym miesiącu zrobiłem max utopię. W zamku nie miałem nawet wampirów.
x123fire napisał/a:
na mapach nawet xl nie zawsze mamy mase miesa, czesto sa to lepsze lvle i strzelaki.
Stwory wyższych poziomów nie są jakoś szczególnie groźne, o ile nie mają wysokiej szybkości. Wysarczy 100-200 szkieletów.
x123fire napisał/a:
- niema czasu na walke paroma herami, musimy czesto walczyc z mocnym unitem zeby dostac porzadane surowce np. 10 siary na lisze.
A w jaki sposób dodatkowy poboczny z wampirami (lub innym silnym stworem) ma przeszkadzać w czyszczeniu mapy przez Isrę? Isra robi tyle szkieletów, że nie potrzebujesz niczego innego przez długi czas,
Cytat:
- zombi i smok pilnuja zamku, reszta bije mape (zombi nie ulepszac, jedynie przed atakiem, szkoda kasy i tak pojdzie na przemial)
Smoki dają inicjatywę w walkach, poza tym można mieć ich o wiele więcej niż innych 7 lvl dzięki szkieletorni.
x123fire napisał/a:
- jezeli nie mozecie trafic ozywienia (a mozna tylko w nekro) polujcie na Thanta, nawet od poczatku, niech siedzi w zamku.
Nie ma sensu siedzieć w zamku bohaterem tylko dlatego, że ma przydatną specjalizację. Wyciągnięcie tego czaru od niego może być jednak nieco bardziej problematyczne. Solidnym sposobem jest też sprawdzanie kapliczek 3 lvl i zwojów na mapie.
x123fire napisał/a:
- zamiat zbierac na zbroje przekletego
Ten przedmiot nie daje żadnych specjalnych premii nekro. Po prostu był w kampanii razem z płaszczem (który jest najsilniejszym przedmiotem w grze).
x123fire napisał/a:
albo eliksir zycia
Raczej słaba opcja dla nekro. Można trzymać samą fiolkę dla +2hp - pierścień +1 speed będzie o wiele bardziej wartościowy.
 
 
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-24, 17:14   

Malekith napisał/a:
1-2k w 2 tyg to faktycznie dosyć optymistyczny scenariusz, zwłaszcza na 200%, ale przy dobrej mapie powinno być możliwe.


Sory ale nie wierze, chciałbym, ale nie ma takiej opcji.

Malekith napisał/a:
W najgorszym razie poddajesz się za kasę. Poza tym nie biegasz nimi w niebezpiecznych miejscach.


A które miejsca są bezpieczne ? Mój teren przy zamku wybity przez Isrę odpada, bo nie ma już z kim walczyć, a dalej ? tp, podziemia, nieokryte ścieżki. Daje takiemu hero max 4 dni biegania i po nim.

Malekith napisał/a:
Isra będzie miała tyle szkieletów i expa, że w 3-4 tygu spokojnie zrobi max utopię. Jakiś czas temu grałem taką mapę (w dodatku bez fortu). Bardzo biedna, a w strefach obok silni strażnicy. Po prostu zacząłem żniwa od najłatwiejszych mobów i jeszcze w pierwszym miesiącu zrobiłem max utopię. W zamku nie miałem nawet wampirów.


Max utopia tzn ? Budowa kapitolu czy wybicie całego creepa w okół zamku ? - Isra będzie miała Tyle szkieletów...no ile ? zakładając, że co trzecia jednostka z którą walczymy to strzelak mnóstwo-horda, jak kurwa zamierzasz ich pokonać samym szkieletem tak, aby zyskać ich więcej niż stracić? Załóżmy też że, gildia, zwoje i kapliczki nie dały ci speeda, co mi np. zdarza się dość często.

Malekith napisał/a:
Stwory wyższych poziomów nie są jakoś szczególnie groźne, o ile nie mają wysokiej szybkości. Wysarczy 100-200 szkieletów.


Malekith masz 150 szk. walisz na ul. kuszników z zamku (mnóstwo-horda powiedzmy 50-60 w grupach po 7 = standard na mapie) nawet nie wiem czy to wygrasz a co mówić o nabijaniu szkieletów..

Malekith napisał/a:
A w jaki sposób dodatkowy poboczny z wampirami (lub innym silnym stworem) ma przeszkadzać w czyszczeniu mapy przez Isrę? Isra robi tyle szkieletów, że nie potrzebujesz niczego innego przez długi czas,


Wniosek z powyższych wypowiedzi.

Malekith napisał/a:
Smoki dają inicjatywę w walkach, poza tym można mieć ich o wiele więcej niż innych 7 lvl dzięki szkieletorni.


Ile trzeba zamków podbić i smoczych rozwalić zeby mieć na to chajs..rozbuduj, wykup droższego by zabić go na gorszego i ulepsz..a i zanieś do głównego maina..ile ta gra musiała by trwać, juz nie chodzi o dni w grze ale o godz. w realu..

Malekith napisał/a:
Nie ma sensu siedzieć w zamku bohaterem tylko dlatego, że ma przydatną specjalizację. Wyciągnięcie tego czaru od niego może być jednak nieco bardziej problematyczne. Solidnym sposobem jest też sprawdzanie kapliczek 3 lvl i zwojów na mapie.


Tu moja wina sory korekta będzie. Nie ma opcji nauczyć się od Thanta tego czaru, on mając go nie traktuje go jako czar tylko specjalizacja której nie da się wydobyć, nawet jak mamy zwój w bohaterze to mając nauke nie nauczymy nikogo tego czaru.

Malekith napisał/a:
Raczej słaba opcja dla nekro. Można trzymać samą fiolkę dla +2hp - pierścień +1 speed będzie o wiele bardziej wartościowy.


Pomnożyłbym Ci ile szkieletów (10HP) oszczędzasz z każdym atakiem na nie, niżeli miałyby (8HP), ale mi sie nie chce :P także ja zostaje przy eliksirze.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2014-07-24, 17:30   

x123fire napisał/a:
Sory ale nie wierze, chciałbym, ale nie ma takiej opcji.
Twoja wiara to Twoja sprawa.
x123fire napisał/a:
zakładając, że co trzecia jednostka z którą walczymy to strzelak mnóstwo-horda, jak kurwa zamierzasz ich pokonać samym szkieletem tak, aby zyskać ich więcej niż stracić? Załóżmy też że, gildia, zwoje i kapliczki nie dały ci speeda, co mi np. zdarza się dość często.
"Dwadzieścia lat w służbie poezji, dostatecznie długo, by wiedzieć, że są rzeczy, które albo rozumie się w lot, nawet bez słów, albo nigdy się ich nie zrozumie."
Czytając Twoje wypowiedzi, sądzę że nie jestem w stanie wymyślić nic co byłbyś w stanie zrozumieć. No może mam jeden pomysł: "Kurwa!"
Przede wszystkim masz za mało doświadczenia aby podejmować z Tobą dyskusję na tym poziomie. To tak jakby z chłopem ze średniowiecza próbować rozmawiać o materii i budowie atomu.

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-25, 04:43   

x123fire napisał/a:
Sory ale nie wierze, chciałbym, ale nie ma takiej opcji.
Jak nie umiesz grać, to nie ma. Nie twierdzę, że jest to możliwe na każdej mapie, ale przy przyzwoitej strefie startowej można spokojnie przebić 1k szkieleta w 14 dni.
x123fire napisał/a:
A które miejsca są bezpieczne ? Mój teren przy zamku wybity przez Isrę odpada, bo nie ma już z kim walczyć, a dalej ? tp, podziemia, nieokryte ścieżki. Daje takiemu hero max 4 dni biegania i po nim.
Niestety po raz kolejny brak ogrania. Mając doświadczenie na mapach losowych łatwo stwierdzić co jest, a co nie jest bezpieczne. W najgorszym razie poddasz się jednym hirkiem z kasę, szkielety nie są drogie.
x123fire napisał/a:
Max utopia tzn ?
Utopia, w której trzeba zabić 5 czarnych/6 złotych/7 czerwonych/8 zielonych smoków z nagrodą 50k złota i 4 relikty.
x123fire napisał/a:
Budowa kapitolu
Bez fortu na starcie, z dosłownie kilkoma kupkami złota budowa Kapitolu jest raczej problematyczna na 200%.
x123fire napisał/a:
czy wybicie całego creepa w okół zamku ?
Najbardziej logiczna opcja.
x123fire napisał/a:
Isra będzie miała Tyle szkieletów...no ile ?
Kilkaset, zakładając trudnych strażników 3-6 lvl.
Cytat:
zakładając, że co trzecia jednostka z którą walczymy to strzelak mnóstwo-horda,
Takie stwory pokonuje się używając:
-taktyki,
-przyspieszenia (nawet pojedynczego),
-mięsa z pobocznego (np. gremliny),
-fali śmierci (zwłaszcza na tych twoich kuszników),
-Thanta z animacją,
-Solmyra jak się trafi,
-dodatkowych jednostek z siedlisk/puszek pandory/chatek jasnowidzów/dyplomacji/obozów uchodźców etc.
Oczywiście możesz się sprzeczać, że żadne z wymienionych mi się nie trafi (równie dobrze możesz trafić 5 w totka), ale niestety gra nie odbywa się w próżni, jak to próbujesz nam zasugerować.
x123fire napisał/a:
Załóżmy też że, gildia, zwoje i kapliczki nie dały ci speeda, co mi np. zdarza się dość często.
Znając życie, to pewnie nawet nie wiesz jacy bohaterowie startują z przyspieszeniem w księdze.
x123fire napisał/a:
Malekith masz 150 szk. walisz na ul. kuszników z zamku (mnóstwo-horda powiedzmy 50-60 w grupach po 7 = standard na mapie)
Jeśli rzucasz 150 szkieletów na 50-60 kuszników bez żadnych czarów/umiejętności/wsparcia, to obawiam się, że możesz mieć problem z uzbieraniem 200 szkieletów w pierwszym miesiącu.
x123fire napisał/a:
Ile trzeba zamków podbić i smoczych rozwalić zeby mieć na to chajs..rozbuduj, wykup droższego by zabić go na gorszego i ulepsz
To już chyba najgłupszy argument. W grze z kompem zajmujesz sobie rozbudowane miasta kompa z ratuszem w pakiecie, nie ma opcji żeby zabrakło kasy na 2 jednostki 7 lvl. W grze z żywym graczem jedynym realnym źródłem dodatkowych smoków będą siedliska na mapie, ewentualnie puszki/nagrody jasnowidzów - czyli minimalne koszty.
x123fire napisał/a:
a i zanieś do głównego maina
To problem z umiejętnościami gracza, nie z miastem.
x123fire napisał/a:
ile ta gra musiała by trwać, juz nie chodzi o dni w grze ale o godz. w realu..
Losowa XL z podziemiem na sojusz 7 kompów 200% zajmuje około 3-7 godzin na ukończenie. Zazwyczaj niecałe 3 miesiące w grze.
x123fire napisał/a:
Nie ma opcji nauczyć się od Thanta tego czaru, on mając go nie traktuje go jako czar tylko specjalizacja której nie da się wydobyć,
Przecież można się oduczyć tego czaru od Thanta, problemem jest znalezienie hirka z nauką czarów i mądrością, któremu zazwyczaj trzeba wbić 3-4 lvl.
x123fire napisał/a:
nawet jak mamy zwój w bohaterze to mając nauke nie nauczymy nikogo tego czaru.
Nie da się oduczyć czarów ze zwojów ani z ksiąg żywiołów.
x123fire napisał/a:
Pomnożyłbym Ci ile szkieletów (10HP) oszczędzasz z każdym atakiem na nie, niżeli miałyby (8HP), ale mi sie nie chce :P także ja zostaje przy eliksirze.
Jeśli masz na myśli walkę na mapie, to 1 speeda jest lepsze, bo pozwala wygrywać więcej walk bez strat. Jeśli chodzi o walkę z innym graczem, to o ile nie dysponuje on silną implozją/armageddonem, nie ma to większego znaczenia - a w niektórych przypadkach speed będzie bardziej opłacalny. Np. mając +1 speeda i przyspieszenie szkielet może dosięgnąć jednostkę dwuheksową ustawioną naprzeciw niego w pierwszej turze walki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 23 z 25
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group