Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nekropolia (Necropolis)
Autor Wiadomość
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2010-12-04, 20:29   

Wiesz, raczej te 5 pkt. many przed FB, nie jest już aż tak cenne. A propo triku, nawet niezły :).
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-12-05, 02:45   

Daffodil napisał/a:
Wiesz, raczej te 5 pkt. many przed FB, nie jest już aż tak cenne. A propo triku, nawet niezły :).

Raz, że dostaniesz -5 x ilość bohaterów ze zjawami (możesz stracić całą manę, dwa nawet 5 punktów jest cenne jeżeli okaże się, że zabraknie ich tyle na rzucenie jakiegoś czaru.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-05, 15:21   

Rzucanie mass haste'a na szczury ze zjawami mija się z celem, bo i bez tego większość zamków poradzi sobie z zabiciem minimum 4-5 upiorów, zanim się ruszą, a przy taktyce i jakimkolwiek arcie do speeda to już część zamków bije wszystkie upiory, a niektóre (np. strong, czy inferno) będą w stanie utłuc wszystkie , więc many nie stracą. Po drugie, nawet jeśli nie jesteśmy w stanie ubić wszystkich zjaw i zostaną 3 to nie ma sensu rzucać mass haste, bo many to kosztuje tyle samo, co nam zjedzą, a przeciwnik zyskuje cenną informację (że mamy ten mass haste).


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-12-05, 19:04   

yarzapp napisał/a:
nawet jeśli nie jesteśmy w stanie ubić wszystkich zjaw i zostaną 3 to nie ma sensu rzucać mass haste, bo many to kosztuje tyle samo, co nam zjedzą, a przeciwnik zyskuje cenną informację (że mamy ten mass haste).

1 many więcej zabiorą nam upiory niż w przypadku rzucenia haste.
yarzapp napisał/a:
Rzucanie mass haste'a na szczury ze zjawami mija się z celem, bo i bez tego większość zamków poradzi sobie z zabiciem minimum 4-5 upiorów, zanim się ruszą, a przy taktyce i jakimkolwiek arcie do speeda to już część zamków bije wszystkie upiory, a niektóre (np. strong, czy inferno) będą w stanie utłuc wszystkie , więc many nie stracą.

Jeżeli nie ma taktyki to nie padnie za wiele tych upiorów. Zresztą jak wspomniałem każdy punkt many jest cenny w FB, a przy dobrym wjeździe w przeciwnika taki barbarzyńca na finałową bitw e będzie miał tylko kilka puntów many albo wcale.

 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-12-05, 19:12   

no własnie a na dodatek 3 hirkow z takimi zjawami i na fb 0 many a miasto bez many to nawet z najlepsza armia jest skazane na przegrana ... a np takiej cytce wcale nie jest latwo ubic te zjawy tak szybko bo mozesz scigac tak po 3 na ture no to i tak z 6 many zjedza

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-12-06, 20:21   

Boss18 napisał/a:
3 na ture no to i tak z 6 many zjedza

2 zanim zabiorą manę (na pc2) na innych template. Zresztą 3 w 1 turze później więcej.

 
 
kacperusek 
fan herosa

Wiek: 25
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 7
Skąd: z deyji
Wysłany: 2011-04-19, 18:52   

jak dla mnie nekropolis jest najlepszym zamkiem , zaraz podam plusy i minusy
-lisze i arcylisze - atak zabójczą chmurą ( w dodatku dość duży) i jeszcze z dystansu!
-gildia magów poziom 5 i fajny czar - fala śmierci ,
-nekromancja ,
-potężni bohaterowie np. Sandro ,
-czarni i upiorni rycerze - klątwa , podwójne obrażenia , fajny wygląd , szybcy są i silni ,
-postarzenie kościanych i upiornych smoków również robi wrażenie ,
-wampirzy lordowie - również są super ,
no dobra a teraz minusy
-kościane smoki są trochę słabe jak na 7 poziom ,
-zombi są wstrętne a zwłaszcza jako ożywieńcy i są też do kitu ,
-szkieletornia mało przydatna chyba że masz chłopów ...
no i to by było na tyle.

nie nawidzę dręczycieli
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-19, 19:48   

Cytat:
lisze i arcylisze - atak zabójczą chmurą ( w dodatku dość duży) i jeszcze z dystansu!

fajna jednostka, ale nie jest to najmocniejszy punkt nekro
kacperusek napisał/a:
gildia magów poziom 5 i fajny czar - fala śmierci ,

5 poziom gildii magów nie jest niczym specjalnym, a czar który wymieniłeś jest praktycznie bezużyteczny
kacperusek napisał/a:
-nekromancja ,

tak, to jest fajne
kacperusek napisał/a:
-potężni bohaterowie np. Sandro ,

akurat wymieniłeś jednego z gorszych
Cytat:
-czarni i upiorni rycerze - klątwa , podwójne obrażenia , fajny wygląd , szybcy są i silni ,

najlepsza jednostka 6lvl
kacperusek napisał/a:
-wampirzy lordowie - również są super ,

najlepsza jednostka 4lvl, która w dodatku bije na łeb na szyję część jednostek z 5 poziomu.
kacperusek napisał/a:
kościane smoki są trochę słabe jak na 7 poziom ,
-zombi są wstrętne a zwłaszcza jako ożywieńcy i są też do kitu ,

tu masz rację
kacperusek napisał/a:
-szkieletornia mało przydatna chyba że masz chłopów ...

jak to mało przydatna? znacznie zwiększa populację szkieletów.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2011-05-10, 10:04   

szkieletrnia jest super przerabiasz wszytskie jednostki z dodatkowych miast oraz z hirkow jakich rafisz karczmy np z towera lub lochów

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Zwierzołak 
Ponury Zwierz



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Ponure Bagno
Wysłany: 2011-05-10, 17:52   

Szkieletornia jest bardzo fajna każdy to wie bo jak mamy chłopy to możemy z nich zrobic prawdziwą potęgę.

Patryk
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2011-05-10, 22:16   

Zwierzołak napisał/a:
Szkieletornia jest bardzo fajna każdy to wie bo jak mamy chłopy to możemy z nich zrobic prawdziwą potęgę.

Problem jest w tym, że na stosunkowo małej ilości standardowo (dostępnych) map jest legowisko chłopów. Co prawda, przydaje nam się, gdy mamy dużo różnego rodzaju miast np. Confluxa, Towera... jednostki 1 poziomu, przerabiamy na kostki do swojskiej kolekcji, bo tamte jednostki z biegiem rozgrywki tracą znaczenie. Radzę się bawić szczurami, bo mainem trochę szkoda.
Niektórzy gracze przemieniają też ożywieńców, bo bardziej przyda się przemieniony trup, pod dowództwem ziomków ze spec szkieletów, niżeli we swojskiej postaci. Szkoda ruchu. ;-)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2011-05-11, 10:29   

The Shadow napisał/a:
Niektórzy gracze przemieniają też ożywieńców, bo bardziej przyda się przemieniony trup, pod dowództwem ziomków ze spec szkieletów, niżeli we swojskiej postaci. Szkoda ruchu. ;-)

Zombie maja tyle samo rucho co szkielety (4), a szkieletow zaden szanujacy sie nekromanta nie ulepszy, gdyz wtedy z grobu powstaje ich o 33% mniej.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-11, 13:58   

Z tym, że nekromancja w większości rozgrywek jest zabroniona, tak więc ulepszenie szkieletów jest jak najbardziej w porządku, a przerabianie zombiaków na szkielety nie jest wcale głupie, nie zapominaj również, że nawet jak nie ulepszysz szkieletów to z Galthranem mają 1 ruchu więcej.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ostatnio zmieniony przez yarzapp 2011-05-11, 14:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2011-05-11, 14:30   

Lowcakur napisał/a:
Zombie maja tyle samo rucho co szkielety (4)

A po co mi ulepszać ożywieńców?:p
Starałem się uświadomić, to co kolega wcześniej pisał, +1 do speeda, dzięki specjalności. Można by się też w specjalizacji nekromacja pobawić...ale już tak nie wtapia wszystkich jednostek, jak ziomek od szkieletów, po za tym, woj to woj, z poziomu na poziom coraz to lepszy. :->
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zwierzołak 
Ponury Zwierz



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Ponure Bagno
Wysłany: 2011-05-11, 17:05   

ożywieńców należy ulepszać one niesą aż takie słabe bo jak dojdą to moga namieszać choć wolne ale ulepszony juz ma chociarz jeden więcej :-)

Patryk
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 22 z 25
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group