Wiesz, raczej te 5 pkt. many przed FB, nie jest już aż tak cenne. A propo triku, nawet niezły :).
Raz, że dostaniesz -5 x ilość bohaterów ze zjawami (możesz stracić całą manę, dwa nawet 5 punktów jest cenne jeżeli okaże się, że zabraknie ich tyle na rzucenie jakiegoś czaru.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-05, 15:21
Rzucanie mass haste'a na szczury ze zjawami mija się z celem, bo i bez tego większość zamków poradzi sobie z zabiciem minimum 4-5 upiorów, zanim się ruszą, a przy taktyce i jakimkolwiek arcie do speeda to już część zamków bije wszystkie upiory, a niektóre (np. strong, czy inferno) będą w stanie utłuc wszystkie , więc many nie stracą. Po drugie, nawet jeśli nie jesteśmy w stanie ubić wszystkich zjaw i zostaną 3 to nie ma sensu rzucać mass haste, bo many to kosztuje tyle samo, co nam zjedzą, a przeciwnik zyskuje cenną informację (że mamy ten mass haste).
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
nawet jeśli nie jesteśmy w stanie ubić wszystkich zjaw i zostaną 3 to nie ma sensu rzucać mass haste, bo many to kosztuje tyle samo, co nam zjedzą, a przeciwnik zyskuje cenną informację (że mamy ten mass haste).
1 many więcej zabiorą nam upiory niż w przypadku rzucenia haste.
yarzapp napisał/a:
Rzucanie mass haste'a na szczury ze zjawami mija się z celem, bo i bez tego większość zamków poradzi sobie z zabiciem minimum 4-5 upiorów, zanim się ruszą, a przy taktyce i jakimkolwiek arcie do speeda to już część zamków bije wszystkie upiory, a niektóre (np. strong, czy inferno) będą w stanie utłuc wszystkie , więc many nie stracą.
Jeżeli nie ma taktyki to nie padnie za wiele tych upiorów. Zresztą jak wspomniałem każdy punkt many jest cenny w FB, a przy dobrym wjeździe w przeciwnika taki barbarzyńca na finałową bitw e będzie miał tylko kilka puntów many albo wcale.
no własnie a na dodatek 3 hirkow z takimi zjawami i na fb 0 many a miasto bez many to nawet z najlepsza armia jest skazane na przegrana ... a np takiej cytce wcale nie jest latwo ubic te zjawy tak szybko bo mozesz scigac tak po 3 na ture no to i tak z 6 many zjedza
jak dla mnie nekropolis jest najlepszym zamkiem , zaraz podam plusy i minusy
-lisze i arcylisze - atak zabójczą chmurą ( w dodatku dość duży) i jeszcze z dystansu!
-gildia magów poziom 5 i fajny czar - fala śmierci ,
-nekromancja ,
-potężni bohaterowie np. Sandro ,
-czarni i upiorni rycerze - klątwa , podwójne obrażenia , fajny wygląd , szybcy są i silni ,
-postarzenie kościanych i upiornych smoków również robi wrażenie ,
-wampirzy lordowie - również są super ,
no dobra a teraz minusy
-kościane smoki są trochę słabe jak na 7 poziom ,
-zombi są wstrętne a zwłaszcza jako ożywieńcy i są też do kitu ,
-szkieletornia mało przydatna chyba że masz chłopów ...
no i to by było na tyle.
Szkieletornia jest bardzo fajna każdy to wie bo jak mamy chłopy to możemy z nich zrobic prawdziwą potęgę.
Problem jest w tym, że na stosunkowo małej ilości standardowo (dostępnych) map jest legowisko chłopów. Co prawda, przydaje nam się, gdy mamy dużo różnego rodzaju miast np. Confluxa, Towera... jednostki 1 poziomu, przerabiamy na kostki do swojskiej kolekcji, bo tamte jednostki z biegiem rozgrywki tracą znaczenie. Radzę się bawić szczurami, bo mainem trochę szkoda.
Niektórzy gracze przemieniają też ożywieńców, bo bardziej przyda się przemieniony trup, pod dowództwem ziomków ze spec szkieletów, niżeli we swojskiej postaci. Szkoda ruchu.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz
Niektórzy gracze przemieniają też ożywieńców, bo bardziej przyda się przemieniony trup, pod dowództwem ziomków ze spec szkieletów, niżeli we swojskiej postaci. Szkoda ruchu.
Zombie maja tyle samo rucho co szkielety (4), a szkieletow zaden szanujacy sie nekromanta nie ulepszy, gdyz wtedy z grobu powstaje ich o 33% mniej.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-11, 13:58
Z tym, że nekromancja w większości rozgrywek jest zabroniona, tak więc ulepszenie szkieletów jest jak najbardziej w porządku, a przerabianie zombiaków na szkielety nie jest wcale głupie, nie zapominaj również, że nawet jak nie ulepszysz szkieletów to z Galthranem mają 1 ruchu więcej.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ostatnio zmieniony przez yarzapp 2011-05-11, 14:32, w całości zmieniany 1 raz
A po co mi ulepszać ożywieńców?:p
Starałem się uświadomić, to co kolega wcześniej pisał, +1 do speeda, dzięki specjalności. Można by się też w specjalizacji nekromacja pobawić...ale już tak nie wtapia wszystkich jednostek, jak ziomek od szkieletów, po za tym, woj to woj, z poziomu na poziom coraz to lepszy.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:47, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum