Wysłany: 2011-11-06, 21:20 This is Imagine [Potrzebny doświadczony tester]
Witam.
Poszukuję osoby, która mogłaby ją przetestować. Mogłem coś, nie coś przeoczyć. Dla tego osoba grająca w heroes'y [osoba ogarniająca na wysokim poziomie] mogłaby mi pomóc w odnalezieniu błędów typu: zmniejszenie ilości tu, zwiększenie tam (jednostek) oraz innych pierdółek. Co pomogłoby mi stworzyć mapę na wysokim poziomie...
Rozmiar: XL
Graczy: 4/4
Sojusz: brak
Poziom trudności: Bardzo Trudny
Plik w załączniku.
Miłej zabawy ;)
edit:
Zapomniałem wrzucić podgląd:
This is imagine.h3m Mapa z pomysłem na przyszłość ;)
Moze bym zagral, gdyby to jeszcze jakos wygladalo :/
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Chlopaki... zagrajcie... wyglada moze nie estetycznie. Aby zdobyc zamki, ktore w kompilacji sa odnotowane jako niedostepne, potrzebny jest czar ,ktory umozliwi nam przeniesienie bohatera w przestrzen (dostepna). Wiec prosze nie oceniac pracy poczatkujacego po wygladzie czy z gory...
Ta mapa jest nawet pomyślana jak ją oglądam w edytorze.
O surowce się nie martwimy, dostajemy też miejski portal na swojej wyspie. Stolicy nikt prędko nie zajmie (bramy).
Wyruszamy main herosem w podróż po odblokowaniu town portal, dostajemy też magię ziemi u wiedźmy a do portalu wymagany jest spory poziom - na pewno będzie ekspert magi ziemi już.
Miast jest tyle i surowców tyle, że możemy zbierać do armii same 7 poziomy z tego co widzę.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-10, 16:51
Zacząłem mapkę Xeronem, jeszcze Dracona dostałem w karczmie (btw. Dracon zawsze zaczyna z jednym slotem?) i póki co, zauważyłem kilka rzeczy, które należałoby poprawić:
1) Jaki jest cel strażnika misji przy drugim mieście, skoro po pokonaniu stworów i tak jest przejście?
2) Polskie znaki... Nie wiem, jak to jest na różnych wersjach, na mojej w każdym razie nie działają, osobiście bym je wywalił.
3) Początek jest nudny, to, czego nie da się ubić w 1 tygodniu, ciężko jest też ubić w 2 tygodniu, więc gra trochę stoi (w sumie to kwestia jeszcze co się wylosuje, mi się wylosowały chimery i upg cycki, o ile chimery w 2 tygu jeszcze jakoś mogą pójść, o tyle cycki już nie, to samo czarodzieje, więc przez większość drugiego tyga muszę po prostu czekać...
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Hmmm... kilka bledow poprawilem. A jak z zasobami ? I armia ? Spora czy za mala przy koncu ? No i musze jeszcze urozmaicic na poczatku, zeby nie bylo nudno... a tak po za tym to zabralem sie za cos nowego, co z pewnoscia bedzie lepsze od tego :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum