Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Skróty klawiaturowe i inne przyspieszacze
Autor Wiadomość
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2011-12-21, 21:04   Skróty klawiaturowe i inne przyspieszacze

No właśnie, z jakich korzystacie najczęściej? Mimo że z HoMM3 miałem styczność już lata temu, to dopiero dzisiaj mnie ocknęło, że tyle da się załatwić bez myszki; choćby E – nowa tura, W – czekanie, D – obrona, C – rzucenie czaru (jak w Might and Magic ^_^).

Czy korzystacie z jakichś dodatkowych dopalaczy, np. plików przyspieszających animacje w bitwie? Czy próbowaliście jakoś wyłączyć albo skasować melodię puszczaną na początku każdej walki?

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-04, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
isan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1541
Wysłany: 2011-12-21, 21:52   Re: Skróty klawiaturowe i inne przyspieszacze

Tarnoob napisał/a:
Czy próbowaliście jakoś wyłączyć albo skasować melodię puszczaną na początku każdej walki?

przecież melodie mozesz wylaczyc w opcjach, chyba kazdy to robi
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2011-12-21, 22:18   

http://www.forum.legendyh...2d8ca0a2c318570
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-22, 11:12   

Nie używam HD moda, jedynie powszechnie używany plik CrAnim, przyspieszający animacje, oraz h3 lighter, który dodaje dwa klawisze funkcyjne: F10 - przerzuca wszystkie jednostki, F11 - przerzuca wszystkie artefakty.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2011-12-22, 21:26   

HD mod pozwala szybko podzielić stworki po 1, na połowę, złączyć w 1 slot więc ogólnie bardziej mi się podoba. Armie i artefakty też przerzuca się jednym kliknięciem , no i można grać w wyższej rozdzielczości. A dodatkowo nie trzeba przy każdej grze wchodzić w folder gry i podmieniać rmg, bo setupie są prawie wszystkie templaty.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-22, 22:15   

Niestety te temple wbudowane w HD są nieraz zrąbane, ostatnio okazało się, że 8mm6 jest mocno zesrany.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group