Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
System pojedynkowy Heroes 3
Autor Wiadomość
jakrawcz 

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-09-30, 18:50   System pojedynkowy Heroes 3

Witam,

Od razu zaznaczam, że TO JEST REKLAMA :D

Tak, tak :D zrobiłem flashową wersję herosów i chcę sie pochwalić, zagrać z kimś w nią, oraz usłyszeć opinie weteranów oryginału.

W skrócie: w tej grze, osadzonej w świecie H3 (Gold), chodzi o wybranie przeciwnika (spośród graczy obecnych online), wyznaczenie limitu pieniędzy na pojedynek, zakup w kilka minut jak najlepszych jednostek/czarów/artefaktów i stoczenie za ich pomocą pojedynczej walki między armiami.

Będę dziś długo siedział na serwerze i czekał na śmiałków:

heroes3.net

Jeśli gra wam się spodoba, to ekstra. A jeśli nie, to sorki za spam :(
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-30, 22:38   

Od razu zaznaczę, że gra jest naprawdę fajna, więc polecam chociaż zobaczyć. Myślałem, że to jakaś lipa, ale jednak jestem bardzo mile zaskoczony ;).
 
jakrawcz 

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-10-08, 16:25   

Dziś dodałem powiadomienia dźwiękowe (np. gdy nie patrzysz na grę, a ktoś siada na Twój stolik, lub gdy zaczyna się Twoja tura), co - jak się okazało - niesamowicie ułatwiło grę. Ja np. mogę cały dzień siedzieć zalogowany i mieć to okienko w tle, a jak ktoś coś ode mnie będzie chciał, to usłyszę :P
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-10-09, 17:18   

Jesteście świadomi tego że na stronie głównej są reklamy tak więc jest dochód a używacie zasobów z innej gry? :/

Takie coś może mieć krótkie nogi :/
 
jakrawcz 

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-10-12, 23:58   

Ojjj zeby tylko ten "dochod" pokryl koszty hostingu, to przyznalbym Ci racje :P
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-10-13, 12:58   

To nie był ofensywny post. Pomysł jest spoko. Tylko chciałem zaznaczyć że na upartego ktoś mógłby się przyssać do was kiedyś.

Wracając do gry. To czas na ruch etc można by skrócić spokojnie o połowę maksymalny. Grałem i jakiś facet ustawił 3 minuty ... mordęga nie wiem na co on czekał.

Co do pracy i gry, to naprawdę ciekawie to zrobiliście. Strona graficzna szwankuje ale to pewnie doszlifujecie.
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-10-23, 19:49   

Jak można pokonać gościa mającego 6x1 oślizgów kilkanaście arcy diabłów i mass slowa?




 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-10-23, 20:12   

Za pomocą mass hasta, kilkunastu archów i 6x1 dżinów.

Głupie pytanie. Zależy co masz.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
jakrawcz 

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-10-23, 21:36   

Pytanie głupie, bo głupie...

Ale ciekawsze jest: dlaczego takie głupie pytania pojawiają się w wątku dotyczącym THR :P ?
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-10-23, 21:52   

System jest genialny. Ale takie armie są OP i to głupio wygląda. Nawalanie się jednostkami z ostatnich poziomów. Rozumiem, że mechanikę ma dokładnie taką samą jak zwykła gra?




 
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-10-23, 21:56   

Moim zdaniem tam powinien być system miasta.

Że każdy gracz, ma swoje 8 miast - i je rozbudowuje. Udostępniając stwory. Bo jedno wybrane to by było za mało.

Za wygraną walkę dostaje się surki na konto, to by było fajne moim zdaniem. Bo ten interface gdzie udostępnia się wszystko na raz przed bitwą jest lipny : /

W profilu powinny być surki i miasta, do tego sklep z artefaktami które już zostają, jakieś inne bajery w stylu płatne univerki i szkoły magii.

Gromadziło by się armię, ścierało z osobami o podobnym lvl/armii. Bo teraz... w H3 jest tyle czarów, artów, potworów, zdolności - że klecenie tego przed walką nudzi..

ale to pewnie, kolejne strony skryptu... do napisania ;-)
 
jakrawcz 

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-11-07, 18:35   

Pytacie tu o rozne szczegoly (np. czy mechanika jest taka sama jak w oryginale h3), ktore przeciez moznaby szybciej sprawdzic, po prostu tocząc jedną walkę (to nie boli :P ).

Sugestia o miastach spoko, ale zrobiłby się trochę taki travian czy coś... :P po prostu inna gra, a ja chciałem czysty system pojedynkowy.

Co do "armii OP" -> wejdź i przekonaj sie, czy walczą same smoki vs behemoty :D

System działa tak: jeśli serwer widzi, że ludzie często kupują smoki, to zwiększa odrobinkę cenę smoków. Jeśli nadal kupują, to znowu zwiększa. Aż smoki przestaną się opłacać w stosunku do np. strzelców :) Automatyczny balans cen. Czy nadal kupisz smoka, gdy będzie kosztował 7000 a np. gryf 40? Nie, zastanowisz się nad inną taktyką. Najlepiej zresztą wymieszać trochę jednostki - mieć jakichś łuczników, zasłoniętych przez golemy (duży def), a przy boku harpie z blessem (szybki atak). To będzie efektywniejsza armia, niż 1 wielki behemot, bo co, jeśli rzuce na niego slow/blind/...?

---

 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-11-07, 19:31   

jakrawcz napisał/a:
System działa tak: jeśli serwer widzi, że ludzie często kupują smoki, to zwiększa odrobinkę cenę smoków. Jeśli nadal kupują, to znowu zwiększa. Aż smoki przestaną się opłacać w stosunku do np. strzelców :) Automatyczny balans cen. Czy nadal kupisz smoka, gdy będzie kosztował 7000 a np. gryf 40? Nie, zastanowisz się nad inną taktyką. Najlepiej zresztą wymieszać trochę jednostki - mieć jakichś łuczników, zasłoniętych przez golemy (duży def), a przy boku harpie z blessem (szybki atak). To będzie efektywniejsza armia, niż 1 wielki behemot, bo co, jeśli rzuce na niego slow/blind/...?
Nie lepiej już wprowadzić dzienne limity na jednostki?

Że maksymalna ilość smoków użytych podczas jednego dnia = 10 czy tam 12 czy ileś.

Facet stoczy 3 bitwy ze smokami a potem musi mieć coś innego (Sugestia).
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-09, 22:27   

Przetestowałem sobie to i najpierw się okazało, że jest bug z berserkiem (nie wiem, czy działał on tak, jak w grze, ale chyba został naprawiony), potem, że 1 archanioł potrafi wskrzesić innego archanioła (też błąd i też został naprawiony), wczoraj wszedłem, to się okazało, że żywiołaki się przyzywają zawsze na najniższym wolnym polu, co też jest błędne (nie wiem, czy zostało jeszcze naprawione).
Niemniej wydaje mi się, że ma ta inicjatywa potencjał i nawet mi się podoba, ktoś włożył w to sporo pracy, więc niech na tym zarabia (widziałem jakieś reklamy).
Fajna sprawa, więc eliminujcie, panowie te błędy (będę testował i zgłaszał pewnie wciąż nowe). Grają już tam tacy gracze, jak Wawrzyniec, Mały Farciarz, czy Tiamath, więc jest to oznaka, że warto.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Rayuxv
-.-


Wiek: 28
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 23
Skąd: ---
Wysłany: 2011-11-10, 13:50   

Grałem, a właściwie próbowałem i stwierdzam, że po przejściu do bitwy, coś się zacina, nic nie widać poza pustymi polami bitwy, a czat przestaje chodzić. Jeśli ktoś wie o co chodzi niech napisze.

Pozdro

/*\
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group