Nie wiem, czy to już ktoś napisał, ale The Forge miało wejść w dodatku, Armageddon's Blade zamiast confluxa, ale część graczy zaprotestowała i w zwiąsku z tym pojawiły się wrota żywiołów. Ja osobiście nie chciałbym grać z takim przeciwnikiem w H3.
jak dla mnie to jest w przyszło.ści jak będą wyglądać jednostki jekieś zmutowane jak w czarnobylu
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-19, 13:59
Wszystko w Heroes jest w przyszłości, więc nie marudź. Jeżeli jeszcze raz ktoś napisze takie "odkrywcze" posty, obiecuję, że mocą swojego urzędu będę je kasował. Ile razy można powtarzać to samo?
Wiek: 114 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 223 Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-19, 15:32
Jezu... wam to jak do ściany. Nie mówić że to nie ten klimat, bo to właśnie ten klimat, przeczytajcie sobie historię tego świata. Tu nie ma kwestii że to nie pasuje lub pasuje, to po prostu tam jest! Robicie tak samo jakbyście mówili że ziemia jest płaska bo i tu i po drugiej stronie chodzi się normalnie, a nie jak po suficie.
ok..może i jest, ale do innych zamków wywodzących się w 90proc ze świata fantasy nie pasuje.. i bardzo dobrze że nic z tego nie wyszło
Fantasy.. better than life..?
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-19, 18:18
bartman napisał/a:
wywodzących się w 90proc ze świata fantasy
No na przodków i starożytnych - czy jeszcze do Ciebie nie dotarło, że wszystko w Heroes wywodzi się z wysoce zaawansowanej cywilizacji i jest tylko opuszczoną i zacofaną kolonią?
Cytat:
Jeśli wierzysz, że świat z gier Might and Magic, Heroes i innych jest tylko cudowną opowieścią o średniowiecznych rycerzach i baśniowych smokach, to NIE masz racji! Prawda bowiem, jest o wiele bardziej skomplikowana...
...no muszę Cię rozczarować, to fabuła w Heroes mówi że zamki, bohaterowie itd wywodzą się z wysoko zaawansowanej cywilizacji (i zgadzam się z Tobą w100proc., poczytałem o tym)
Ale to oczywiste, że twórcy gry Heroes inspirowali się światem tolkienowskim, legendami celtyckimi i skandynawskimi... czyli czerpali całymi garściami z klasycznego fantasy.
I to dzięki temu Heroes stał się tak popularny i właśnie to stanowiło o jego sile.
Fantasy.. better than life..?
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-19, 19:28
...Ale to elementy Sci-Fi sprawiły również, że HoMM, MM, WoMM, CoMM, LoMM, Shifters i przenajróżniejsze XoMM nie jest tylko prymitywnym klonem tolkiena, wynikiem mody na magię i miecz, światem, jakich wiele. O, popatrz sobie na (pseudo)H5. Toto już w ogóle pozbawione jest jakiejkolwiek głębi, sprzedaje się dobrze, ale tylko dla masowych klientów. Sam twórca sagi, arcymistrz Jon Van Caneghem, napisał, że
Cytat:
dobra fabuła/nabyta wiedza [o świecie] tworzą te najprzyjemniejsze wspomnienia.
...fabuła jest cholernie ważna - zgoda - i tworzy atmosferę gry..
ale dodawanie elementów sci - fi , cyborgów i laserów nie wyszłoby grze na dobre..
większość jednostek w heroesie budzi skojarzenia raczej z przeszłością, z mitologią, naturą, magią, ewentualnie z piekielnymi mocami...
lasery to nie ten klimat i jestem pewny, że po wydaniu gry z takim zamkiem krytyka byłaby dużo większa niż ta jaka spadła na H4
[ Dodano: 2008-04-19, 21:08 ]
i choć taki pomysł mieli autorzy gry, którym należy się podziękowanie za to co stworzyli
...to nie oznacza to że ich wszystkie pomysły są rewelacyjne.. a The Forge jak dla mnie było chybione
Fantasy.. better than life..?
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-20, 15:03
bartman napisał/a:
ale dodawanie elementów sci - fi , cyborgów i laserów nie wyszłoby grze na dobre..
Znowu przypominam - The Forge nie byłoby innowacją. Aha, i gwoli ścisłości, ku Twojemu zaskoczeniu muszę przyznać, że na fundamencie future-fantasy zbudowano rozwijaną przez 20 lat, jedenastoczęściową serię uznaną za filar swojego gatunku, posiadającą przynajmniej 3 fanowskie projekty kontynuacji sagę - Might and Magic. NWC i 3DO zbankrutowały w momencie, w którym z elementów sci-fi zrezygnowano. Any comments?
NWC i 3DO zbankrutowały w momencie, w którym z elementów sci-fi zrezygnowano
Lecz nowa firma nie poszła w sci-fi a prawdziwych powodów bankructwa nie znasz. Ale przekonałem się troche do kosmitów w H3 tzn. nie chcę żeby byli ale w razie W bym zaakceptował po przeczytaniu wywiadu z Gregiem Fultonem na kwasowej grocie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-22, 03:03
Od pierwszego Heroes of Might and Magic nie ma i nie było tam śladu science fiction i dobrze by było gdyby to się nie zmieniło. Całość gry jest inspirowana tylko fantasy. Żadnej jednostki nie wzięli od Asimova czy Herberta. A raczej czerpali z Tolkiena i jego pobratymców. Tarnum, mówisz o świecie Might and Magic. Ale to nie jest MaM, a HoMaM i guzik mnie interesuje co jedno ma z drugim wspólnego. A w grze Heroes fantastyki nie ma, nie było i ma nie być.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum