Wysłany: 2011-06-04, 17:28 Patch kolekcjonerski dla Heroes of Might and Magic III
Podczas rozmowy z Mariezem na temat mojego patcha 3.3 doszliśmy do wniosku, że fajnie by było "odświeżyć" tą, według wielu, najlepszą część cyklu.
Powstała idea stworzenia "patcha kolekcjonerskiego", który zawierałby wszystkie łatki, udogodnienia i bonusy, a nawet jeszcze więcej.
Patch zawierałby:
- Poprawki z ostatniego patcha (to samo co w Heroes Complete 4.0).
- Poprawki graficzne (w pełni rozbudowany conflux, kościej i ifryt na mapie przygód, czcionka, ikonka zjaw i upiorów itd.).
- DWA rodzaje poprawek lokalizacyjnych - Wersja Konserwatywna (gdzie dla przykładu Fortress to Cytadela, Tower to Forteca, a poprawione zostają wszystkie rzeczy związane z wyświetlaniem, ujednolicenie nazewnictwa itd.) i "Nowa"/"Klimatyczna"/"Innowacyjna" (gdzie dużo tekstu zostaje przetłumaczone ponownie). W obu wersjach występowałby rozszerzony opis czarów, umiejętności, specjalizacji itd. Tak by wszystko było zgodne z mechaniką gry.
- Minipatch balansujący armie startowe i bohaterów magii.
- Nowe dźwięki dla niektórych stworów.
- W pełni przetłumaczone kampanie Heroes Chronicles.
- Nowe-stare mapy, które jakimś cudem nie znalazły się w Złotej Edycji. (Być może dodane jakieś fajne mapki z krypty map, ale to już do dyskusji)
- Podmiana muzyki z gry z wersji 128kbs do 320kbs.
- Najnowszą wersję Heroes 3 HD.
- Łatkę muzyczną soundfix.
- Hamachi 1.0.1.5.
- Gameranger.
- Poprawiony plik Heroes33.exe.
Chyba nie zapomniałem o niczym.
Planowo wszystko znalazłoby się w jednym instalatorze *.exe (waga około 200-300 mb), pewne elementy byłyby opcjonalne (jak np. muzyka 320kbs). Teraz pytania do was:
Co myślicie o takim patchu? Czy czegoś tu brakuje, a może coś jest niepotrzebne? Czy instalator - jeden plik - to dobry pomysł, czy lepiej rozbić owego patcha na kilka mniejszych archiwów (tak jak do tej pory)?
Liczę na spory odzew :).
~hell
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-07-01, 12:20, w całości zmieniany 1 raz
- Minipatch balansujący armie startowe i bohaterów magii.
Na mój gust zbytnia ingerencja szczególnie dla graczy online. Jeżeli już coś takiego ma być wcześniej powinno być wytyczone ile jednostek dajemy np. rycerzowi i przynajmniej jakaś ankieta kto za, a kto przeciw.
Hellburn napisał/a:
- Nowe dźwięki dla niektórych stworów.
Obejdzie się bez nich.
Cytat:
- Najnowszą wersję Heroes 3 HD.
A to ma być obowiązkowo.
Hellburn napisał/a:
Czy instalator - jeden plik - to dobry pomysł, czy lepiej rozbić owego patcha na kilka mniejszych archiwów (tak jak do tej pory)?
Podzielić na kilka mniejszych partów, ale jeden ma mieć wszystko co najważniejsze i to wokół niego powinno się wszystko kręcić.
Na mój gust zbytnia ingerencja szczególnie dla graczy online. Jeżeli już coś takiego ma być wcześniej powinno być wytyczone ile jednostek dajemy np. rycerzowi i przynajmniej jakaś ankieta kto za, a kto przeciw.
Ta zmiana byłaby opcjonalna (podobnie jak wiele innych np. muzyka 320kbs). Mogę tu wstawić dokładne zmiany, jakby ktoś chciał...
Amitamaru napisał/a:
Obejdzie się bez nich.
J.w. - dźwięki byłyby opcjonalne. Mogę tylko dodać, że wszystkie pochodzą z gier Might and Magic 6-8, a więc doskonale by pasowały (szczególnie, że niektóre oryginalne dźwięki się powtarzają, przykładowo nagi i meduzy, archanioły i krasnoludy).
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-06-05, 18:35
Jeszcze co mnie zastanawia a można by na to zwrócić uwagę. Wygląd bohaterów na mapie i podczas bitwy. Mag jest zamieniony z wojownikiem podczas bitwy skinem. Jak np walczymy Nelką z Towera to wygląda jak mag na mapie (fioletowy płaszczyk) i tak we wszystkich zamkach jest. Strasznie mnie to razi. Jeszcze słyszałem, że wersję w różnych krajach też się różnią np. w ruskim HoMM3 płatnerz daje -20%. Gdzieś to wyczytałem na forum. Chyba Malekith o tym wspomniał.
Ostatnio zmieniony przez Hektor 2011-06-05, 18:54, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-06-05, 19:36
Przepraszam faktycznie zależy od płci. Poddałem tą tezę pod szereg testów i faktycznie zależy od płci. Aczkolwiek według mnie to powinno zależeć od klasy bohatera.
Co mi się teraz przypomniało to błąd z jednostkami co podczas bitew zapadają się pod tekstury (jak np. stoją poniżej jakiegoś obiektu to podczas ruchu innych jednostek obiekt jest jakby nad nimi (na nich)).
Ja jestem jak najbardziej za i życzę powodzenia!
Brakuje bardziej rozbudowanych biografii bohaterów Confluxa :D
Biografie zostały przetłumaczone na nowo (a jeżeli jakieś tłumaczenie było ok, to zostawialiśmy jak jest), nie dodawałem nic od siebie.
Leance:
W patchu najprawdopodobniej znajdzie się także minipatch balansujący armie początkowe bohaterów i dodający po 1 punkcie do statystyk magów, a także łatka sprawiająca, że niektóre nieużywane czary (hipnoza, fala śmierci) staną się bardziej użyteczne. Wszystko to jednak będzie całkowicie OPCJONALNE. Ot, taki bonus.
Na razie prace stanęły z powodu mojej sesji, ale jak tylko skończę ten semestr to ostro wezmę się za przygotowywanie plików.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-06-19, 13:47
Najbardziej zależy mi na tym żeby ulepszona jednostka na 6 poziom w towerze nazywała się Skorpena. To jest dla mnie sprawa najwyższej wagi i nie uznaję innego nazewnictwa.
Skorpena to badziewne polskie tlumaczenie, oryginalne zdecydowanie lepsze:
Naga - Naga Queen.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum