Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Mapy testowane
Autor Wiadomość
endriu_987
Swiete Miasto



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 43
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2007-10-01, 13:11   

ok gram w sojuszu w ta mape : zdobywanie kluczy okazało sie niepotrzebne, bo zdobyłem fly w zamku Rampart, osobiscie nielubie map gdzie zadanie polega na rozbudowie zamków, a w4 tygodniu mam 4 zamki i musze je budować:), w sojuszu komp(purpura) nie ma najmniejszych szans( przydałaby się max. rozbudowa 2 Inferno). W rampart dostałem też Town portal, takze luzik, teraz to polega na gonieniu i dobijaniu wroga. W singlu podejrzewam ze walka O " strategiczne " miejsca, cie ugotuje, surowcy jest w brud bez zbytniego wysiłku do zdobycia miejsc tychze. Zanim sie z nich wygrzebiesz, moze sz nie miec do czego wrócić, i jeśli już tam coś zdziałasz to przydałby się jakiś Armageddon Blade w nagrodę zeby wyrównać szanse sił, które straciłeś explorując te miejsca. W sibglu wytrawnym graczom radze wziąc poziom Impossible, garnizony choc słabe powinny wytrzymac zanim sie nie rozbudujesz, postaram sie to sprawdzić( jednak) daruje sobie te strategiczne:)
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-01, 16:26   

endriu_987 napisał/a:
ok gram w sojuszu w ta mape : zdobywanie kluczy okazało sie niepotrzebne, bo zdobyłem fly w zamku Rampart, osobiscie nielubie map gdzie zadanie polega na rozbudowie zamków, a w4 tygodniu mam 4 zamki i musze je budować:), w sojuszu komp(purpura) nie ma najmniejszych szans( przydałaby się max. rozbudowa 2 Inferno). W rampart dostałem też Town portal, takze luzik, teraz to polega na gonieniu i dobijaniu wroga. W singlu podejrzewam ze walka O " strategiczne " miejsca, cie ugotuje, surowcy jest w brud bez zbytniego wysiłku do zdobycia miejsc tychze. Zanim sie z nich wygrzebiesz, moze sz nie miec do czego wrócić, i jeśli już tam coś zdziałasz to przydałby się jakiś Armageddon Blade w nagrodę zeby wyrównać szanse sił, które straciłeś explorując te miejsca. W sibglu wytrawnym graczom radze wziąc poziom Impossible, garnizony choc słabe powinny wytrzymac zanim sie nie rozbudujesz, postaram sie to sprawdzić( jednak) daruje sobie te strategiczne:)

dzieki za komentarz.
ktory to zamek rampart? sniezna forteca (czerwony)?
rzeczywiscie mapa raczej stworzona pod najtrudniejszy poziom. a jak zauwazyles purpurowy ma 2 zamek inferno i jest przez to sam. zdarzenia czasowe rozbudowywuja drugi zamek inferno, wiec obojetnie kiedy sie go podbije jednostki juz beda (chyba po okolo miesiacu sie zaczyna) nazbierane.
moze powinienem wzmocnic garnizony, aby bylo wiecej czasu na eksploracje/rozbudowe?
jakie 4 zamki do rozbudowywania miales tak szybko? masz na mysli te w podziemiach? bo na powierzchni jest ich malo do budowania raczej.
rzeczywiscie odwiedzac tych najglebszych miejsc nie warto, bo szybciej sie podbije wroga niz to zajmie, ale jednak mozna tam zdobyc najlepsze z mozliwych artefaktow. jest to podstawowa wersja, wiec ostrze armagedony nie wystepuje.
wylosowywujac town portal i lot miales duzo szczescia. moze lepiej by bylo te czary oraz wrota wymiarow usunac ze wszystkich zamkow? nadal mozna by je zdobyc obiektow na mapie.
wspominajac o strategicznych miejscach bardziej mialem na mysli 2 dodatkowe srodkowe zamki z mala mozliwoscia rozbudowy oraz z okolicznymi kopalniami i wylegarniami stworzen. sa to dosyc dochodowe miejsca, a i bohaterzy moga sie tam skutecznie rozwinac.
czesto mnie denerwowalo na mapach, ze po pewnym czasie zadne miejsce nie stanowilo wyzwania, dlatego wprowadzilem tu tyle lokacji, gdzie mozna sobie powalczyc o cos dobrego.
a mozna tez szybko podbic wroga - zaleznie od przeciwnika i upodoban gry.
 
endriu_987
Swiete Miasto



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 43
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2007-10-01, 18:36   

ok inferno (drugie) zdobyłem, i na razie nic sie tam nie dzieje sa diabły i efrety, ja właśnie napisałem post, ze znowu nie rozumiem polskich nazw róznych rzeczy w H3, rampart to 2 takie same zamki w środku planszy na powierzchni, zamki w podziemi zostawiłem, bo po co ładowac kase skoro ma sie Town portala( zrobiłem tylko....hmmm -wir magii?) notabene te 2 srodkowe zamki -bastiony? nie mozna ulepszyc i trzeba non stop je odbijac( w I fazie gry)
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-01, 20:53   

skoro w drugim zamku inferno sa juz diably to juz nic nie bedzie sie tam dzialo. najczesciej wszystkie zdarzenia nastepuja zanim sie ten zamek zdobedzie. nawet lepiej jak wszystko sie 'samo' wybuduje wczesniej, bo wtedy przychodzi (najprawdopodobniej purpurowy) na gotowe zapasy jednostek. a jezeli podbije wczesniej to niestety ubywa mu surowcow za pojawianie sie budowli (tyle ile moze mu zniknac - reszta gratis).

zamki w podziemiach sa losowe, wiec jesli zrobiles wir magi to rozumiem, ze wylosowales lochy. no racja - jak masz town portal to rozwijanie ich nie jest potrzebne. ale z ratuszami ladnie na nich zarabiasz.

endriu_987 napisał/a:
notabene te 2 srodkowe zamki -bastiony? nie mozna ulepszyc i trzeba non stop je odbijac( w I fazie gry)


zamki na powierzchni (bastiony) nie sa raczej do rozbudowywania. sa w nich po 2 jednostki mozliwe do budowania (ulepszone). w gornym krasnoludy i pegazy. w dolnym drzewce i elfy (tych obok zamku sa 3 dodatkowe wylegarnie zwiekszajace znacznie przyrost). do tego dochodza okoliczne inne wylegarnie (z tego samego zamku) i kopalnie. wiec bez szczegolnego rozwijajania tych zamkow, bedac tam i zbierajac po okolicy co tydzien, mozna dorobic sie dodatkowej armii. i oczywiscie znowu traci to sens gdy sie ma town portal...
to sa wlasnie miedzy innymi te punkty strategiczne - sam piszesz, ze trzeba je ciagle odbijac.
niestety gra komputera ma to do siebie, ze ciagle robi male armie, ktore staraja sie zabrac puste zamki. nie da mu to zwyciestwa, a tylko przeciagnie żywot.
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-07, 16:37   

2 nowe mapki:
Wojna o Legion: Żal.pl ... po pierwsze mapa nie ma nazwy, po drugie mapa nie ma opisu, autor w ogóle nie zaglądał do ustawień mapy. Po trzecie: autor ustawił monolity wejścia przy graczach(bo są oddzieleni), a jako monolity wyjścia ustawił... takie same monolity wejścia. Żal.pl ... ocena: 1/10
Wojna o półwyspy: ta lepsza. Ogólnie średniak, niezrównoważenie sił na początku( 10 hydr chaosu vs. 10 archaniołów vs. 10 arcydiabłów). Czerwony ma najdalej do zamku.Na szczęście mapa jest prawidłowa w przeciwieństwie do poprzedniej. Ma także 1 zdarzenie czasowe(marnie ale zawsze coś). ocena: 5/10

edit

2 nowe mapki, jedna słaba druga majstersztyk.
6 gralli- słaba mapa, wszystko wybudowane od początku, niepotrzebne chmary potworów, i jeszcze jedno. LUDZIE! PATRZCIE JAKIE MONOLITY STAWIACIE BO JAK WEJDZIESZ W MONOLIT WJEŚCIA TO NIE WYJDZIESZ TAKIM SAMYM MONOLITEM USTAWIONYM W INNYM MIEJSCU! 4/10
MAPKA- No cóż nazwa może trochę nie za fajna, ale sama mapka to dzieło mistrza! 8 graczy, EVENTY(!), piękne dekoracje(bardzo mi przypadło do gustu położenie fioletowego inferna), monolity się zgadzają :) , pewne ekstrawagancje na szczęście nie sprawiając problemu( szkoły magii na wodzie na przykład), potwory strzegące kopalń, ogólnie cacy. 9-/10

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
bartman
Gość
Wysłany: 2008-04-08, 16:28   

Sluchajcie co myslicie o mojej mapce Wiele Lat Wojny? Robilem ja z mysla o sojuszu...ale kazdy moze ja odpowednio konfigurowac w edytorze.. Pozdro to all.
 
aniollech 
aniollech

Wiek: 38
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-21, 12:47   Moja fantazja!!!

W potworzeniu tej mapy skupiłem sie głownie na idei złożonego zadania, niestety mniej na szacie graficznej nad tym pracuje...
Prosze o opinie :!:


wyzwanie.h3m
mapka moja fantazja- wyzwanie
Pobierz Plik ściągnięto 525 raz(y) 72,55 KB

 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-04-21, 15:45   

Proponuję wejść na: download>mapy>wyślij mapę..

Fantasy.. better than life..?
 
SzatanSerduszko 

Wiek: 31
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 4
Wysłany: 2008-06-28, 13:35   

Witam Was po długiej przerwie. Ostatnio miałem trochę czasu i zrobiłem kolejną mapę, umieściłem ją już w uploadzie. :-)

[ Dodano: 2008-07-02, 08:50 ]
Mogę wiedzieć kiedy dodacie moją nową mapę? ;-)

[ Dodano: 2008-07-04, 07:50 ]
Kiedy mogę się spodziewać dodania mojej mapy?? :-?
 
shiitake

Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 2
Wysłany: 2008-08-09, 17:17   

Będąc tydzień na L-4 stworzyłem mapcie i zamieściłem w uploadzie.

Jakby ktoś chciał szybciej okiem rzucić i ocenić to podaje linka:

http://rapidshare.com/fil...322__w.h3m.html
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-09, 23:44   

Jako ze tutaj testerzy sie wypowiadaja dam tes slowo bo ostatnio zaczalem grac w mapke "Odizolowani" Bardzo mi sie ta mapa podoba i na 160% i wiecej stwarza problemy pierw zagralem Rampem i nie zadnym Gelu czy cos tylko Mephala i o moje dziwo przegralem tracilem troche woja i jak mi wrogowie wparowali to sie zdziwilem heh. Postanowailem 2 raz zagrac mape tym razem Cytka i Tazarkiem bardzo sympatycznie sie gralo i tutaj podpowiedz zeby gra byla interesujaca nie uzywajcie WW i MP ani lotu bo jest trudniej i to wiele trudniej. Ja nie uzywam fakt faktem ze tez dlatego ze tazarkiem nie mam madrosci ale to inna sprawa. Gram ja juz z 3 dzien po 1,1-5 godz i zostal mi juz tylko jeden wrog brazowy ja mam z 7 zamkow on z 4-5 i bez MP i WW bardzo trudno jest kontrolowac XL'ke z podziemiami. Mapka moze mylic bo jest duzo zasobow ale kompy tez sie rozwijaja i szybko maja 7 lvl. Ku mojemu zaskoczeniu brazowy oprcz kilku cyckow z 2-3 populacjami ma jednego naprawde dobrego boha teraz mniej wiecej porownanie.

Tazar - 35,35,20,20 (cos kolo tego)
Brazowy jakis boh z WZ - 45,45,35,35 (cos kolo tego)

Tazar - 160 Feniksow,40 Arcydiablow,80 Hyderek,100 wywern, 180 bazylichow,30 infrytow,200 byczkow

Brazowy - 100 feniksow , 44 arcydiably, 40 zlotych smokow,40 czarnych smokow , 70 tytanow podzielonych na 2. A jako ostatnia jed ma roznie czasami 50 Archow czsami 200 zyw umyslu

I jak mialem akurat arty na wode tzn. naszyjnik, helm,buty zaatakowal mnie i przegralem z 2 powodow (nie mialem na sobie naszyjnika +3 morale,szczescie i badziewnie zablokowalem sobie byczki i hyderki) ale to nie wszystko jak rozwalilem juz mu wszystkie jed i mi zostaly tyklo byczki i hyderki on zaczol przyzywac zyw ziemii a ze mial ze 300-400 many i za jednym przywolniem przywolal 160 zywiolkow ja majac oslepiona hydre i brak many walilem byczkiem i on ciagle przywolowal az w koncu byczek padl i do akcji wkroczyla hydra i tez padla a mialem ich na tamta chwile z 60. Wiec razem mozna powiedziec ze zabilem okolo 2000-4000 tys zyw ziemii ze statami dobrymi bo mial dobrego boha i dlatego przegralem ale mowie nie poddam sie i wczytalem i zamienilem tylko arty bo nie raz mi sie zle morale pokazalo w trakcie walki i skupany nie zaatakowal chcialem go dogonic ale MP i go nie bylo no i staram sie dalej grac ta mapke wkoncu go dorwe a jak dorwe zrobie screeny i wrzuce na AW.

Jeszcze troche do mapy bardzo fajnie pomyslana jako ze duzo zasobow szybka rozbudowa i oprocz zamku na swoim terenie siedliska dla kazdego lvl to tak jakbysmy mieli 2 takie same zamki. Co za tym idzie duze armie po wszystkich stronach i przyjemnosc z gry. Chodz szczerze powiem ze wieksza satysfakcje sprawia mi wykupienie populacji w jakims dennym zamku i obrona w nim przed przeciwnikiem bo wtedy mozna wiele sie nauczyc z kompem. Grajac w multi rzadko zdaza sie oblezenie a jak juz to jest jedno i koniec gry

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-10, 00:35   

Morał z porażki? Przydałoby ci się więcej many ;-) I wojownika można fajnie rozwinąć magicznie.

Też wpadłem do tego tematu bo chciałem "Robin Hooda" ocenić. Mniejsza i skromniejsza mapka, ale będę jej bronił do upadłego bo ma pomysł, klimat i styl. Początek megaoryginalny. Jeden zamek, bez karczmy, ale z kapitolem (i do końca gramy tylko Robinem). Jeszcze tak nie zaczynałem gry. Bastion i Ivor czy raczej Sherwood i Robin Hood. A naprzeciwko wrogowie z Zamku. Bo wiadomo. Szeryf z Nottingham czyli musi być Zamek. I wszystko się tego stylu trzyma. Zbieranie skarbów w podziemiach w pewnym momencie mogło zrobić się monotonne, ale takie nie było. No bo w końcu "Książe złodziei" skarby musiał szeryfowi ukraść :-) A przed walkami czas umilają fajne komentarze ;-)

Błędów żadnych nie dostrzegłem

Ode mnie 5 /6. 4 za samo wykonanie. Dodatkowa gwiazdka- za pomysł ;-)
 
Ven

Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 7
Wysłany: 2008-08-10, 00:51   

Dzięki za tak dobrą opinię o mojej mapce. Szczerze mówiąc wydawało mi się, że usunąłem czary takie jak Lot, Wrota wymiarów i Miejski portal z Gildii Magów oraz artefakty umożliwiające ich używanie (np: księge magii ziemii) - właśnie dla tego by gra była trudniejsza. Widać jeszcze nie opanowałem wszystkich opcji w edytorze :). Niedługo pojawi się kolejna odsłona map XXL tym razem przeznaczona dla trybu mulitplayer (wątpie by komputer sobie na niej poradził).


Edit: w Robin Hooda też grałem - fajna mapka, z pomysłem ale dosyć prosta (trudność 200%). Wystarczyło zabić dość szybko szeryfa by mieć spokój z komputerem. Trochę artefakty miałem kiepskie w podziemiach ;/

The game has began....
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-12, 02:33   

O "Odizolowanych"
Fantastyczna mapka :!: Czegoś takiego właśnie szukałem. Początek po mojemu. Duża mapa, pełen wybór, jeden zamek, zrównoważona trudność. Bogata w zasoby, pojedyncze walki, przeciwników, nieprzesadzona. Trudna nie dlatego, że najeb... na niej potworów trzy miliony. Trudna poprzez samą swoją konstrukcję, poprzez koncept autora, który tak to wszystko fajnie wymieszał ;-) Błędów nie znalazłem, szacun za niespodzianki, wyskakujące czasem spod nóg stwory, monolity z których potem nie można wyjść... masa jest tych smaczków. I szacun za bogactwo wszystkiego przy jednoczesnym nieprzeginaniu ze wszystkim. Nie wiem kto tworzył mapy, które są pierwotnie obecne w Herosie (sami twórcy gry?), ale za wielu tak dobrze zrobionych map to nie wymyślili ;-)

Daje 5/6. 5 tylko dlatego, że nie przeszedłem jeszcze mapy do końca i tę jedną gwiazdkę zostawiam na później ;-)

Pomyślałem sobie, że to nie jest błąd dlatego najpierw spytam:
Majer jak dość do tej pieprzonej watahy Bazyliszków, których likwidacji chce prorok? Da się jakoś ?
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-12, 12:02   

wlasnie dla mnie to blad jest i wydaje mi sie ze bez czaru ani rusz. Podobalo mi sie miejsce wejscie do nieba poszedlem tam pozniej i legiony mnichow potem aniolki a boha specjalnego lucyfer czy jakos tak pilnuje tylko 1 arch to mnie dziwi

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group