popieram, choć mi brakuje ,że garnizony nie mają muru ,chociaż by słabego i z otwartą bramą. Druga opcja to stawianie w trakcie gry za np. 5k gold'a i 10 drewna
Pomógł: 3 razy Wiek: 14 Dołączył: 02 Lut 2011 Posty: 285 Skąd: z domu (twojego)
Wysłany: 2011-11-09, 18:25
Rayuxv napisał/a:
2 lvl Syrena --> Utopiec
5 lvl Delfin --> Rekin
Coś mi tu nie pasuje...
I w jaki sposób delfiny i rekiny będą łaziły po polu bitwy? Ślizgały na brzuchach, latały czy jeździły w wielkich słojach na kółkach? A topielce i utopce będą musiały wykopywać doły i zalewać je wodą, żeby mieć gdzie wciągać przeciwników. True story...
I w jaki sposób delfiny i rekiny będą łaziły po polu bitwy? Ślizgały na brzuchach, latały czy jeździły w wielkich słojach na kółkach? A topielce i utopce będą musiały wykopywać doły i zalewać je wodą, żeby mieć gdzie wciągać przeciwników. True story...
można by wykorzystac jakos plansze wodnistą (tę od zywiolakow wody). nie spinaj ziom, i tak tu mowimy o rzeczach, ktorych sie zmnienic nie da. a naskakujesz na swiezaka jakbys byl jakims profesorem
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-12-21, 21:06, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Wiek: 14 Dołączył: 02 Lut 2011 Posty: 285 Skąd: z domu (twojego)
Wysłany: 2011-11-09, 19:04
Nie spinam się i nie naskakuję, bo wtedy używałbym wykrzyknika albo pisałbym z caps lockiem. Pokazuję tylko błędy logiczne w tym pomyśle. No dobra, może trochę się spinam...
I w jaki sposób delfiny i rekiny będą łaziły po polu bitwy? Ślizgały na brzuchach, latały czy jeździły w wielkich słojach na kółkach? A topielce i utopce będą musiały wykopywać doły i zalewać je wodą, żeby mieć gdzie wciągać przeciwników. True story...
A żywiołak wody jak się porusza? Przecież to ryba...
A pomysł z kupowaniem jednostek przesadzony, jak trafi Ci się kilka utopii czy innych niezłych banków to jesteś ustawiony z jednostkami aż za bardzo
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
W H3 brakuje sklepów z zaklęciami. Powinna być budowla w której możemy kupić i zakuć czary. Powinny być dwie z 1 i 2 lvl, 1szy to 750zł drugi 1500zł. Potem szkoła z zaklęciami 3ciego po 2000zł. Tak żeby losowe były ale duży wybór np: z pośród 6ściu.
Kolejną rzeczą mógł by być portal - po wejściu do budowli możemy teleportnąć się do miasta z kapitolem, ale tylko jako gość (nie możemy wyjść z miasta) po zabraniu wojsk klikamy koniec tury i z powrotem nas do portalu zabiera.
za 10 kamienia powinno dać się wybudować mury w garnizonach.
Ziemi powinien wyglądać jak garbata istota jakby chodzący pagórek z jakąś roślinką rosnącą na górze i kamykami (tak jakby dosłownie wyrwał się z ziemi).
Wody to mogła by być jakaś nimfa stojąca na spienionych falach wokół niej (w takiej kotłującej się wodzie)
Ognia to taki - szponiasty potworek z płonącą grzywą bo teraz jest jakiś supermen.
Powietrze jest spoko nawet ( ale i tak w II był lepszy )
Żywioły nie powinny zmieniać materii zbytnio podczas ulepszania (jeżeli już muszą być wrota) można zrobić: żyw. ziemi => posłaniec ziemi, żyw wody => wodnik , żyw powietrza => władca wiatru / chmurnik (mit. słowiańska).
- obecnie beznadziejnie zmieniają żywioły - a gostek od energii powinien nazywać się techno-dancer-king
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum