Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Czego brakuje Herosom?
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-14, 21:02   

Po co komu technika - jetpack, czy gąsienice, jeśli można rzucić teleport albo przyspieszenie? Zasięg chowańca pewnie nie jest równy zasięgowi skorpeny na gąsienicach - a w Forge musiałby być porównywalny. Dwa elfy z drewnianymi łukami robiłyby tyle strat co ogr z bazooką. Dla mnie to oczywiste, że te dwie rzeczy się wykluczają. Gra straciłaby sens.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-14, 23:23   

Panie Tarnum chodzi o to, że s-f charakteryzuje coś takiego jak nanotechnologia, bronie, które opierają się na lekko nagiętych prawach fizyki i chemii. A w fantasy magię jak wytłumaczyć? Racjonalnie się nie da opisać zjawiska magii prawami chemii i fizyki nawet sporo nagiętymi. To jest właśnie ta różnica, która dzieli te dwa światy. I owszem jest gatunek literacki, filmowy, który łączy te dwa światy, ale jest on specyficzny. Heroes było na początku samym fantasy, ale teraz próbuje się na siłę dodać do niego elementy s-f. Nie tędy droga.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-15, 09:33   

Mylisz się - pierwotnie Heroes i reszta było miksem, potem stało się fantasy z ukrytymi elementami SF, a następnie starano się wrócić do pierwotnego stanu. Tędy jedna z dróg (nie mówię, że Heroes MUSI być mieszany, ale z pewnością może).
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-15, 11:15   

Niestety nie moge się z tym zgodzić. Heroes of Might & Magic był osadzony w świecie fantasy, a elementy s-f były w sadze Might & Magic. Mix był na początku czyli King's Bounty, świat Heroes of Might & Magic bazował na King's Bounty, ale s-f odrzucono.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-15, 11:45   

tTo, że fabuła Heroesów opowiadała o świecie bardziej fantasy, nie znaczy, ze miała miejsce w innym uniwersum absolutnie pozbawionym wszelkich potencjalnych, możliwych do logicznego wytłumaczenia wątków SF. Coś takiego można przypisać chyba tylko do Ashan. Poza tym znalazłem wywiad z jednym z twórców Heroes 3 - masz niezbity dowód (kwasowa grota to chyba wiarygodne źródło)

http://images27.fotosik.pl/81/4e1858c16a2d0e48.gif

Jeżeli plik graficzny Cię nie zadowala, przejrzyj sobie tę stronę w oryginale.

http://www.acidcave.com/forge.php#wywiad

Czy aż tak trudno Ci się przyznać, że nie masz racji? Czy wypowiedzenie słowa "sory, od początku miałeś rację" podważa twoją godność? Nienawidzę, gdy ktoś kłóci się dla zasady. Dyskusja o wątkach Sci-Fi jest chyba skończona.
 
Slonik 

Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-09-15, 13:10   

Witam wszystkich. Mam jedno małe pytanie gdzie mogę znaleźć coś o pochodzeniu zamków o które tak się spieracie? A co do waszej kłótni to mi się tez raczej nie podoba pomysł ze wprowadzeniem The Forge.
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-15, 13:17   

Widzisz, dopiero teraz przytoczyłeś jakiś dowód i przeglądając ten wywiad wkońcu musze przyznać racje co do s-f, ale powiem, że nie spodziewałem się że sami twórcy podeszli do tego w taki sposób :-/

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-15, 13:42   

Nie dziwię Ci się - i wcale nie mam Ci za złe tego, ze mi nie wierzyłeś. Kiedy pierwszy raz usłyszałem o The Forge, byłem wstrząśnięty. Nawet administrator tamtego forum twierdził, że to fotomontaż! Ale po pewnym czasie zacząłem odkrywać prawdę i zrozumiałem, ze już nigdy nie będę patrzeć na multiversum Might & Magic tak jak dawniej. Właśnie przeszliście do tego stanu.

A do Shaktiego - mówisz, że możliwości maszyn nie mogłyby być porównywalne do "normalnych" stworzeń. Tu się jednak z tobą nie zgodzę. Po pierwsze, The Forge opiera się prawie TYLKO na technice, przez co gildia magów byłaby tam trzy, a nawet dwupoziomowa. To technika dawałaby im jako-takie szanse na zwycięstwo. Przypuszczam też, że w świecie mocy i magii, jeśli coś nie jest techniczne, to jest magiczne, nawet jeśli nie panuje magią - i chyba stąd w nazwie sagi wzięło się słowo "Might", czyli moc, potęga.

EDIT po 100 latach :-)

Skąd wiesz, że starożytno-średniowieczne sprzęty nie byłyby porównywalne do współczesnych, a wręcz futurystycznych? Skąd wiesz, że chowaniec nie byłby w stanie rozgnieść w pył 16 cyborgów, a wydaje się graczom taki słaby, bo inne monstra są jeszcze potężniejsze? Fantasy to nie historia, tutaj przeciętna katapulta (o ile jest wsparta należytą magią, która jest tu na porządku dziennym) może mieć siłę ognia przewyższającą cały tuzin wyrzutni rakiet.
Gra właśnie nie miałaby sensu, gdyby coś namacalnego, opierającego się wyłącznie na spotykanych przez nas prawach fizyki i chemii było potężniejsze od przedmiotów czerpiących z nieujarzmionej, tak silnej, że aż niewytłumaczalnej magii?

Właśnie starcie Antagrichu sprzed ciszy (tego technologicznego) z tym po ciszy (tego magicznego) uświadomiłby nam, jak ekstremalnymi siłami operowaliśmy dotychczas.
Tak ekstremalnymi, że przewyższają urządzenia będące efektem tysięcy lat wytężonego rozwoju nauki...
Czy to nie piękne?
 
Mefisto 
Arcydiabły rlz!



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 181
Skąd: Z miasta
Wysłany: 2007-10-11, 20:09   

O co chodzi z tym Forge, z machinami itp. O czym wy gadacie, o Hirołsie czy o Star Treku?
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-10-11, 21:24   

Z tego co się dowiedziałem tutaj to star Trek ma więcej wspólnego z Heroes niż z Gwiezdnymi Wrotami :-)

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-20, 18:28   

porządnego dodatku (nie takiego jak WoG), takiego który by posiadał kilka nowych miast

 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-02-21, 10:43   

Miast i tak jest dużo. W jakiej grze masz 10 zupełnie różnych nacji?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-02-21, 15:42   

KWAK! Gwiezdne wojny wysiadają. Ale moim zdaniem, i tak nie chciałbym forge. -.- .

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-02-21, 17:40   

Miast nigdy nie za wiele. Zawsze byłoby to coś nowego, jakaś odmiana od starej rozgrywki ogranymi już miastami. Wiem, że jest ich dużo, ale większa liczba by nie przeszkadzała.
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-05, 18:40   

Mogliby to zrobić tak: stworzyć Forge i zamieścić do ściągnięcia ze strony twórców gry za darmo.Kto chce to ściąga, kto nie chce ten nie ściąga.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group