Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Porady na dobrego barbarzyńce
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-02-09, 11:59   

Zależy co grasz, bo jak jest 2 twierdza to raczej nie znajdziesz nic aby je zastąpić. Często nawet lepiej uruki wywalić jak nie mamy cyklopów i łucznictwa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4004
Wysłany: 2011-02-09, 16:53   

Boss18 napisał/a:
to co dodam od siebie trzeba dbac o kazda jednostke bo wszystko pada jak muchy to nie cytadela gdzie wszystko jest wytrzymale ciezko sie bije neutrale w 1 tyg bez taktyki i ostroznie z moralami na Twierdzi i WZ bolą najbardziej
Jeżeli nie ściągasz kontr i wychodzisz armią stronga na pole wiedząc, że przeciwnik będzie pierwszy wykonywał ruch to pada wszystko szybko. W pierwszym tygodniu jak gra się na up Wilczków gra jest prosta, ponieważ nie trzeba mieć dużo obrony i dużo HP, aby nic nie tracić. Strong wali po ściągniętej kontrze i często po przeczekanym ruchu, a jak Wilk up uderzy to za bardzo nie ma co mu oddać.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-02-09, 18:25   

Powiedziałbym, że gra jest prostsza gdy gramy na up wilków w pierwszym tygodniu. Strongiem jest trudno zagrać nawet z upem, nie można się przeliczyć z jednostkami ściągającymi kontrę, neutrale trzeba dobrze rozciągać po polu walki, a czasami jeden moral może zakończyć grę.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4004
Wysłany: 2011-02-09, 20:01   

Mimo wszystko ja rzadko decyduję się na grę z up Wilkami od początku, ponieważ wole grać na Behy jak najwcześniej. Na PC2 mam zazwyczaj biedne mapy i ledwo wystarcza mi kamienia, aby Behemoty z zamkiem postawić, ale problem tkwi również w zakresie złota.
Skwer napisał/a:
Strongiem jest trudno zagrać nawet z upem, nie można się przeliczyć z jednostkami ściągającymi kontrę, neutrale trzeba dobrze rozciągać po polu walki, a czasami jeden moral może zakończyć grę.
Jasna sprawa, ale według mnie Twierdzą i tak ogólnie łatwo kosi się strażników - przynajmniej dla mnie jest to dużo łatwiejsze niż większością innych miast.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-02-10, 10:22   

Na pewno łatwiej jest lochem, zamkiem (na up kusz), wrotami, nekrem, bastionem i fortecą. Trudniej od stronga może być tylko Cytką i Infernem. Strongiem łatwo się gra gdy mamy up wilki + beszki, a tak to trzeba sporo myśleć podczas walki.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-02-12, 10:26   

Ja uwielbiam w 1 dniu postawić up gremli i z 100 ich kosić wszystko na mapie. Potem robi ich się 300 i dochodzi 6*1 dżinów. Można wyciągnąć porządny dmg z tak na maxa zbustowanych gremli.




 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-02-12, 17:30   

Spam się robi. Ja w 3 tygodniu na PC2L wycisnąłem z Gremlinów 5.2k, oczywiście na szczęściu.

 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2011-02-13, 09:56   

barbarzyncy i ich jednostki sa miastem z ktorego da sie wycisnac najwiekszy dmg swietnie sie sprawuja przeciw magom gdzie czesto po 1 haste nie ma co zbierac

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-02-13, 10:50   

To jeszcze zależy jaki to mag. Jeśli masz kulke przeciwstawienia to oczywistym jest że żaden mag szans nie ma ale w innym przypadku nie jest tak łatwo. Często gram magiem i wiem z jaką łatwością idzie pokonać wojów, jeżeli odpowiednio się to rozegra. Jak walnąłem berka na behy to na hita ściągnął 500+ swoich goblinów ;)
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4004
Wysłany: 2011-02-13, 11:49   

Aby mag mógł w FB w ogóle coś ugrać to musi rozpoczynać bitwę. Jeżeli nie będzie rozpoczynał, a taka armia Twierdzy wjedzie na przyśpieszeniu w jednostki maga to jest już po grze.
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-13, 20:53   

Dlatego najlepiej jest mieć przy sobie kulkę przeciwstawienia , ZAWSZE :)
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-02-13, 20:57   

stivi napisał/a:
Dlatego najlepiej jest mieć przy sobie kulkę przeciwstawienia , ZAWSZE :)

Tylko mieć możliwość zdobyć ją ZAWSZE to nie jest prosta rzecz. Na mniejszych mapach nawet rzadka. Wtedy trzeba zainwestowac w coś szybszego od ptaka gromu...
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-13, 21:01   

Nie tylko kula blokuje zaklęcia jak mniemam ;]
Poza tym z taktyką na expert praktycznie wszystkim podejdziesz pod wroga , o ile łańcuchem Cię nie popieści bo wtedy to już dup* zimna ;)
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-02-13, 21:06   

Cytat:
Nie tylko kula blokuje zaklęcia jak mniemam ;]

Płaszczyka zawsze też mieć nie będziesz.
stivi napisał/a:
, o ile łańcuchem Cię nie popieści

Jeśli zainwestuje się w coś zybszego od ptaszków, to łańcuszek będzie mógł nas pogłaskać. Jeśli już się ma taktykę, to warto zainwestować w coś, co da nam pierwszy atak. Bo inaczej dużo groźniejsze od (przecenionego) łańcucha może okazać się zwykłe przyśpieszenie.
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-13, 21:11   

Oj no to zwykły abs na magię z odporności + jakieś butki odporności etc. I wtedy dopiero będzie nas mógł pogłaskać . Jednak jeżeli już podejdziemy , to komputer nie jest chyba taki głupi i pociśnie w nas łańcuchem , chyba z wiadomych powodów
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group