Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Porady na dobrego barbarzyńce
Autor Wiadomość
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-06, 15:10   Porady na dobrego barbarzyńce

Witam

Od jakiegoś czasu zacząłem grać w heroes 3 zamkiem Twierdza , i tutaj moja prośba do Was
Czy mógłby mi ktoś poradzić jak budować takiego barbarzyńce? Chodzi mi tutaj o umiejętności , artefakty etc.

z góry dziękuje i pozdrawiam
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-06, 15:57   

Którym grasz? Cragiem, Gurnissonem, Gretchin, Tyraxorem, a może jakimś innym?
Załóżmy, że grasz Cragiem, musisz bardzo uważać, żeby drugi slot mu się jakimś gównem nie zapchał, więc jak tylko się trafi jakiś w miarę sensowny skill, to najlepiej go bierz, nawet jeśli nie jest wymarzony. Najlepsze skille dla barbarzyńców to: skuteczność ataku (każdy z nią zaczyna), logistyka (dobra dla wszystkich), taktyka (zaczyna z nią Tyraxor), jakieś płatnerstwo i najlepiej magia powietrza z przyspieszeniem. Szczególnie Tyraxor ze swoimi wilczkami robi rozpierduchę, gdy ma mass haste. Pakuj w atak tyle ile się da i bardzo uważaj, żeby Ci nikt nie przywalił wilczków, bo są bardzo delikatne, za to mają dwa potężne walnięcia. Najlepiej używaj slotów po jednym goblinie do zdejmowania kontrataku a potem dobijaj wilkami na waicie, nawet warto wydzielić często jakiegoś pojedynczego wilka do zdejmowania kontry. W zamku w 1 tygodniu postaraj się postawić behemoty z zamkiem, aby w 2 tygodniu było ich 3, a zacznij najlepiej od ulepszenia goblinów i wilków.
Fajnie, że lubisz grać twierdzą, to moje ulubione miasto :-)


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2011-02-06, 15:59   

To nie jest Diablo/WoW. Tutaj nie projektuje sie postaci pod artefakty. A umiejetnosci takie same, jak u kazdego woja: Platnerstwo, Atak, Magia powietrza/Magia ziemi, Taktyka, Logistyka, druga magia i dwie umki jakie chcesz, np. ja zazwyczaj biore jeszcze Artylerie i Lucznictwo(Dla Twierdzy, Cytadeli i Zamku malo przydatne) albo Balistyke(na XL z 7 kompami)

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-06, 17:18   

1.yarzapp uwielbiam grać Twierdzią , bo reszta jakaś za prosta :)
a powiedzmy że gram na brave new world i jest quest z kulą przeciwstawienia , to warto pakować w experta powietrza , czy jakieś łucznictwo? bo fakt faktem ale 2 łuczników w twierdzy to jak na barbarzyńskie miasto nawet dobrze , i warto wspomnieć że bez kuli przeciwstawienia / odporności na magie , barbarzyńca się chowa . niby te przyśpieszenie troszkę da , ale magik bez magii jest do kitu. co o tym sądzisz?
2. Miałeś racje , gram Cragiem , bo on ma tylko atak zaawansowany , a drugi współczynnik ma wolny . Co do wszystkich nie wiem , ale chyba w większości drugim wsp. jest dyplomacja , a wydaje mi się że barbarzyńca ma wszystko zabijać
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-06, 18:29   

Reszta za prosta? Dobre sobie, to właśnie twierdzą gra się lekko i przyjemnie wchodząc we wroga jak w masło.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4004
Wysłany: 2011-02-06, 21:28   

stivi napisał/a:
bo fakt faktem ale 2 łuczników w twierdzy to jak na barbarzyńskie miasto nawet dobrze
Z atakiem barbarzyńców będą mocno biły, ale Cyklopi zazwyczaj zbyt późno się pojawiają, albo nawet w ogóle. Można wyczuć jak potoczy się rozgrywka i grając Cragiem zaryzykować i wziąć łucznictwo jak trafi się jakoś wcześnie, bo lepsze to niż zawalenie slota jakimś odkrywaniem...
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-07, 11:43   

IMO jeśli masz rokowania na przyzwoitą liczbę strzelców (czasem nawet udaje się postawić all budynki z zamkiem w 1 tyg, w tym cyklopy oczywiście -> do tego jakieś dwelle) to warto brać łucznictwo. Ostatnio na arence nie dostałem hasta grając strongiem, więc uznałem, że będzie mega ciężko (grałem na fortecę). Wystarczyła mi ziemia (ochrona przed ziemią, shield, stone, slow) i rozproszenie bez magi wody. Łucznictwo + barbarian + dobra ilość strzelców = pogrom (jak gra się na maga to wgl śmiech).
Co do pytania w temacie to yarzapp wymienił skille, które zawsze warto mieć.. co do reszty to opcjonalnie, musisz dostosowac się do tego, co daje Ci mapa, na jakie zasady gracie, przeciwko jakiemu zamkowi walczysz i inne pierdoły.
Powodzenia w oraniu przeciwników :-)
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-02-07, 19:11   

Maszkarra napisał/a:
Wystarczyła mi ziemia (ochrona przed ziemią, shield, stone, slow) i rozproszenie bez magi wody. Łucznictwo + barbarian + dobra ilość strzelców = pogrom (jak gra się na maga to wgl śmiech).

Wystarczy wjazd nawet bez haste. Jeżeli jesteś Czerwonym to od razu na Taktyce na pół pola, slow i wiazd. Jeżeli nie masz takty też się da, ale w 2 turze:]

 
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-07, 20:29   

Dobra dobra , po kolei :)
1.Lowcakur : może i mało gram w heroes i nie za bardzo angażuje się w sprawy formalne , ale wydaje mi się że jednak artefakty mają coś do powiedzenia . Na przykład typowemu barbarzyńcy nie dasz jakichś butów trupa no nie?
2.yarzapp no nie zawsze . Weźmy takie podbijanie zamków . Jeżeli nie posiadamy balistyki , to troszkę strat poniesiemy , zwłaszcza z walką z magiem . Berserk jednak robi swoje. Surowce też troszkę potrzebne są , jeśli chcemy mieć te 80% - deffa , czy cyklopy niszczące mury .
Do reszty się nie wypowiadam , bo te Wasze haste etc. to nie mam bladego pojęcia z czym to się je . :)
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2011-02-07, 20:33   

stivi napisał/a:
butów trupa

Dla fajnego wygladu, mozna je zalozyc. Albo po prostu dla kasy.

stivi napisał/a:
haste

Przyspieszenie, czar zwiekszajacy predkosc oddzialu.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-07, 20:38   

Lowcakur , ale można zamiast tego dać buty przyśpieszenia , albo sandały świętego ... To się przynajmniej do czegoś przyda.
Co do info dziękuję serdecznie:)
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2011-02-07, 21:22   

stivi napisał/a:
buty przyśpieszenia , albo sandały świętego

Wiesz, ja z góry zakładam, że nikt nie jest takim idiotą, żeby nosić buty trupas barbarzyńcą, posiadajac w sakwie sandaly...

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 16:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
stivi 
Yeah


Wiek: 29
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-02-07, 21:44   

Wiesz , są ludzie i są parapety... ja jednak zakładam z góry że jeżeli ktoś nie posiada żadnych butków to założy trupki , pogra chwile i sam się przekona że te butki nic mu nie dadzą i je sprzeda :-P z resztą odbiegamy od tematu ;) Podtrzymuje , że artefakty mają "jakiś" wpływ na budowę barbarzyńcy , ba , jakiegokolwiek bohatera:)
Tyle ode mnie.
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-02-08, 18:29   

Grałem ostatnio dość trudną mapę barbarzyńcą i muszę powiedzieć że zamiłowanie do miasta wróciło.

Zaletą jest to że boh dużo poziomów pakuje w Atak, rycerz śmierci czy alchemik i inne niewyraźne postacie bardzo rozdzielają poziomy i potem na 10 lvl mamy "taką se postać" - barbarzyńca na 10lvl ma luzem 10 ataku (jak zaczyna ma 4) + artefakty. I łomocze wszystko nie tracąc wielu istot.

Pamiętaj też żeby najbardziej dbać o liczebność ptaków gromu. One są najcenniejsze. Orkowie odkładają się łatwo bo to twardziele, podobnie jak ogry, ale jak będziesz tracił za dużo ptaków to będzie marnie.

Generalnie gra twierdzą opiera się na tym żeby "taktyką" i czarem przyspieszenie nie tracić ptaków i wilków.

Tak można to najkrócej ująć. I nie śpiesz się z cyklopami buduj na koniec jak będą jakieś nadwyżki. Niema sensu odkładać najpierw, fajnie się bije cyklopami neutralne armie - ale dobry mag szybko zdejmie je piorunami i innymi bo mają mało Hp i podczas bitwy nie trudno stracić kilka starannie odkładanych przyrostów.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2011-02-09, 10:27   

to co dodam od siebie trzeba dbac o kazda jednostke bo wszystko pada jak muchy to nie cytadela gdzie wszystko jest wytrzymale ciezko sie bije neutrale w 1 tyg bez taktyki i ostroznie z moralami na Twierdzi i WZ bolą najbardziej co wiecej co do cyklopow jesli wiesz ze po postawieniu cyklopow nie bedziesz w stanie upnac behow to sobie je olej a jesli wiesz ze masz krysztaly ale nie bedzie kasy na behy mozna je postawic gobliny od 3 tyg sluza tylko do sciagania kontry i dobrze je czyms sensownym zastapic

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group