Witam! Temat do opisywania jak wam się gra podoba, jakie macie z nią problemy itd.
Oczywiście chodzi o całą serię!
A więc tak - gra bardzo fajna tylko szkoda, że dla dorosłych... a tam, ja w nią gram a mam 11 lat . Moje problemy dotyczą na razie tylko części 2.
- Jak przejść do Navarro nie natykając się na żołnierzy Enklawy?
- Jak wywołać strażnika z Enklawy w Elektrowni Atomowej Gecko?
- Co się stanie jeżeli wygra się grę przed zaatakowaniem Arroyo przez Enklawę?
- Czy da się polecieć lataczem do Enklawy?
Chciałem jeszcze dodać, że mam Polską wersję językową (napisy) gry, bez żadnych patchów z płyty z Kultowych Gier Komputerowych (3 płyta razem z grami Fallout, Fallout Tactics,Spell Force Złota Edycja i Victoria.). Może ktoś pomóc?
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2011-01-29, 08:43, w całości zmieniany 1 raz
W terminalu koło reaktora można z nim pogadać. Jednak nikt nie przyjedzie tam wybić miasta.
To wiem, ale wpisuje odpowiedni kod i nie pokazuje mi się żeby połączyć się z inną stacją (a tak podobno trzeba].Powtarzam, że mam wersję polską bez patchów.
Mam jeszcze jeden problem dotyczący dwójki - Zawsze jak idę do RNK i próbuję uspokoić Jacka (policjąta który się wysadza i niszczy elektronię) i mi się nie udaje to gra się zacina i muszę wyłączyć menadżerem zadań. Co zrobić, żeby się tak nie robiło? Nie gadać do tego robota o Jacku, który chce się wysadzić?
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
To wiem, ale wpisuje odpowiedni kod i nie pokazuje mi się żeby połączyć się z inną stacją (a tak podobno trzeba].Powtarzam, że mam wersję polską bez patchów.
Nie trzeba. Musisz mieć odpowiednio wysoki poziom umiejętności nauk ścisłych (jak wysoki to nie wiem, ale podejrzewam, że da się go nabić samymi książkami czyli poniżej 100%), żeby pojawiła się taka opcja.
Olek napisał/a:
Mam jeszcze jeden problem dotyczący dwójki - Zawsze jak idę do RNK i próbuję uspokoić Jacka (policjąta który się wysadza i niszczy elektronię) i mi się nie udaje to gra się zacina i muszę wyłączyć menadżerem zadań. Co zrobić, żeby się tak nie robiło? Nie gadać do tego robota o Jacku, który chce się wysadzić?
Technicznie to pewnie patcha jakiegoś potrzebujesz, a w grze możesz nie podejmować rozmowy z Dorotą lub jeśli jesteś charyzmatyczny i wygadany, przekonać Jacka, żeby się nie wysadzał.
PS Twoi rodzicie wiedzą, że grasz w gry dla dorosłych? ;>
Nie z Dorotą tylko tym robotem co mówi, że Jack się chce wysadzić.
Podkradałem się tak, żeby Dorota mnie nie zauważyła i zagadałem do robota:
Jak widać nie zleca mi żadnego zadania. Także jeśli chcesz uniknąć tego zadania, nie wchodź jej w pole widzenia. Jest też taki myk, ale nie wiem czy działa w każdej wersji (moja to polska z CD Project 1.02), zerem na klawiaturze numerycznej mogę wyjść z rozmowy w dowolnym momencie i potem, gdy zagadam kontynuować ją od tego właśnie momentu.
Olek napisał/a:
Sami mi taką kupili.
Eee... a wiedzą, ze można w niej zabijać dzieci, korzystać z usług prostytutek i w ogóle?
Eee... a wiedzą, ze można w niej zabijać dzieci, korzystać z usług prostytutek i w ogóle?
Ja próbuje unikać takich rzeczy gdyż:
Player napisał/a:
można w niej zabijać dzieci
Chcę mieć dobrą karmę.
Player napisał/a:
korzystać z usług prostytutek
Nie używam.
Player napisał/a:
i w ogóle?
Jednye chemikalia jakie biorę to stimpaki, apteczki, prochy lecznicze i antyrady.
Mam kolejny problem.
Jakie są wymagania by główny informatyk w Navarro dał mi kod dostępu do komputera głównego?
I jak dostać się do Tandi? (tak, żeby z nią pogadać)
PS. Jeśli to screen z twojej gry to radzę ci wziąć profit powiększający ilość członków w drużynie i zwerbować Cassidy'ego. (jest w kryptopolis)
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Jakie są wymagania by główny informatyk w Navarro dał mi kod dostępu do komputera głównego?
Nie wiem*, ale zapewne trzeba mieć około 70% lub więcej retoryki.
Olek napisał/a:
I jak dostać się do Tandi? (tak, żeby z nią pogadać)
Popytaj któregoś z jej ludzi o pracę (ten w garniaku lub ten we wcześniejszym pomieszczeniu wyglądający jak jeden z braci Dunton, o ile się nie mylę).
Olek napisał/a:
Jeśli to screen z twojej gry to radzę ci wziąć profit powiększający ilość członków w drużynie i zwerbować Cassidy'ego. (jest w kryptopolis)
Nie to screen z gry mojego sąsiada, ale on jest debilem, bo nie ma w drużynie Cassidy'ego i lata po pustkowiach w habcie. Ale dzięki, poradzę mu, żeby wziął te proszki powiększające drużynę.
* Jak mówiłem, dokładnych danych szukaj na stronach o Falloucie.
Wiek: 41 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 75 Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2011-01-28, 03:32
To ilu kompanów możesz miec w drużynie zależy nie tyle od perków ale od Charyzmy. Im większa charyzma tym lepsza mozliwość dogadania się, więcej opcjii dialogowych i lepsze reakcje ludzi na Twoją postać (choć to zależy też od karmy). Każde dwa punkty Charyzmy umozliwiają przyłączenie jednego kompana.. Jeśli chcesz mieć postać która umie dobrze gadać i pokojowo załatwiać większość problemów, zainwestuj w inteligencję i charyzmę. Będziesz też potrzebował wysokiej umiejętności Speech czyli Retoryki (min 100%).
Jeszcze co do kompanów - polecam goraco (poza Cassidym) mutanta Marcusa z Broken Hills i Skynet'a - robota z Sierra Army Base. Ale żeby zdobyć robota trzeba się sporo nameczyć i mieć skill Science na conajmniej 120%.
Ja o Fallout2 wiem niemal wszystko, grę przeszedłem ponad 20 razy różnymi postaciami i ustawieniami (najbardziej lubię bez broni - sam skill unarmed, lockpick i speech). Jak będziesz miał jakies pytania - dawaj śmiało. Napewno Ci pomogę :D
To ilu kompanów możesz miec w drużynie zależy nie tyle od perków ale od Charyzmy. Im większa charyzma tym lepsza mozliwość dogadania się, więcej opcjii dialogowych i lepsze reakcje ludzi na Twoją postać (choć to zależy też od karmy). Każde dwa punkty Charyzmy umozliwiają przyłączenie jednego kompana..
Ale jest też profit zwiększający maksymalną ilość towarzyszy. Mogę dodać, że niektóre opcje dialogowe zależą też od nauki i leczenia, ale nie wiem czy, Olek, chcesz wiedzieć takie szczegóły, bo może sobie samodzielnie odkryjesz.
SebaSan1981 napisał/a:
Jeszcze co do kompanów - polecam goraco (poza Cassidym) mutanta Marcusa z Broken Hills i Skynet'a - robota z Sierra Army Base. Ale żeby zdobyć robota trzeba się sporo nameczyć i mieć skill Science na conajmniej 120%.
Co najmniej 120%, ale żeby dostał mózg cybernetyczny czy jak to się nazywało. Bez takich zdolności zdobędzie się mózg upośledzonego człowieka bądź małpy.
SebaSan1981 napisał/a:
Ja o Fallout2 wiem niemal wszystko, grę przeszedłem ponad 20 razy różnymi postaciami i ustawieniami
Przeszedłem Fallouta może kilka razy, ale często zaczynałem od nowa, żeby testować różne pomysły na postacie.
Chciałem zainstalować Fallouta, ale niestety płyta z pierwszą częścią za wiele przeżyła :( pozostaje mi dwójka.
Najbardziej lubię postaci na "małe bronie", z wyszczególnieniem snajperki/Gaussa i z perkami do trafień krytycznych. Muszę kiedyś spróbować gry na dużo Charyzmy i Szczęścia oraz otoczenie się NPC-ami. Ktoś próbował?
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Już sobie z tym poradziłem, po prostu zainstalowałem drugą część i wio od nowa. W sumie niezłe tempo sobie narzuciłem, w jakieś 3-4 godziny skompletowana Nora, Klamath, Toxic Caves, a Modoc napoczęte (nie mam 9 lvl to nie zrobię całości).
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
A oto mój kolejny problem:
jakie są wymagania by zalogować się w terminalu kiedy walczy się z Horriganem? Na jednym z filmików widziałem jak koleś podszedł mając kartę prezydencką do terminalu i miał chyba zdolność Science [nauka] na ok 89% i udało mu się wejść w ,,rozmowę'' z terminalem i zrobić tak, żeby wieżyczki strzelały w Horrigana a nie we mnie. Ale nie jestem pewien czy to działa.
PS. Ostatnio miałem kolejne losowe spotkanie: Strażnik mostu śmierci.
Oto spis jakie muszą być odpowiedzi na 3 pytania:
1.[Imię swojego bohatera]
2.Ocalić swoją wioskę
3.Dogmeat
Oczywiście nie wiem czy pytania się nie zmieniają i nie gwarantuję, że będą poprawne.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Ostatnio miałem kolejne losowe spotkanie: Strażnik mostu śmierci.
Oto spis jakie muszą być odpowiedzi na 3 pytania:
1.[Imię swojego bohatera]
2.Ocalić swoją wioskę
3.Dogmeat
Trzecie pytanie jest o ile pamiętam losowe.
Jeżeli odpowiednio poprowadzisz rozmowę, to spotkanie zakończy się tak samo, jak w filmie Monthy Python'a, z którego cała scenka została zaczerpnięta .
Masz tutaj linka do stronki o Falloutach:
http://trzynasty-schron.net/
Znajdziesz tam odpowiedzi na większość swoich pytań jeśli dobrze poszukasz .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum