Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Cytadela (Fortress)
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-22, 08:59   

ale jedno jest pewne...
bez wsparcia odpowiednich czarów na oblężeniu (nawet z kilkakrotnie silniejszą armią) może się okazać że ogromne strat ponieśliśmy w walce

 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-22, 12:50   

skwer123 napisał/a:
ale jedno jest pewne...
bez wsparcia odpowiednich czarów na oblężeniu (nawet z kilkakrotnie silniejszą armią) może się okazać że ogromne strat ponieśliśmy w walce
Kazdy zamek bez czarow ponosi duze straty.W cytadeli poniekad sa dwa poziomy latajace .PRzy takim defensie wiezyczki ledwo zabijac beda...

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-22, 20:04   

Niestety w cytadeli trzeba poświęcić jednego slota na balistykę - wtedy nie ma problemu z miastami.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-23, 03:14   

W Cytadeli największy kłopot to znalezienie jakiegoś innego zamku i rozwinięcie w nim magii, zwłaszcza magii wody. Z modlitwą armia Cytadeli przestaje być defensywna i daje nowe możliwości. A żadnej jednostce teleport nie daje więcej niż hydrze.

A jakie umiejętności poza płatnerzem, odpornością i balistyką opłacają się podczas grania tym zamkiem ? Hmmm... waham się ;-)
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-23, 07:31   

DO cytadeli ja biore magie ziemii,wody dowodzenie,platnerz ,madrosc, taktyke,a reszta to zalezna od chumoru jaki mam :-D

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-24, 16:12   

Do taktyki straciłem sympatię. Wolę sobie przed bitwami poukładać jednostki. Szybkie i na skraj hydra w środek, dwie słabsze obok niej i koniec filozofii. A przybliżać się do wroga Cytadelą i tak nie będę. To wolna armia więc z reguły i tak się czeka na ruch przeciwnika. A przeciwnik ułoży się tak, że taktyczne układanki wezmą w łeb. Raczej strata slota.

A odporności nie bierzesz :?: Przecież to jest umiejętność typowo obronna, a więc dla tego zamku stworzona.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 17:43   

Cytat:
Do taktyki straciłem sympatię. Wolę sobie przed bitwami poukładać jednostki. Szybkie i na skraj hydra w środek, dwie słabsze obok niej i koniec filozofii. A przybliżać się do wroga Cytadelą i tak nie będę. To wolna armia więc z reguły i tak się czeka na ruch przeciwnika. A przeciwnik ułoży się tak, że taktyczne układanki wezmą w łeb. Raczej strata slota.

A odporności nie bierzesz Przecież to jest umiejętność typowo obronna, a więc dla tego zamku stworzona.

Odpornosc biore w ostatecznosci. Moje priorytetowe umiejetnosci wypisalem wyzej..

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 21:00   

Logistyki mi brak.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 22:07   

Shakti napisał/a:
Logistyki mi brak.
Logistyke nie zawsze biore. Pozatym nie jest to umiejetnosc niezbedna do prowadzenia walki. Podczas zwarcia wolalbys napewno inteligencje od logistyki.Logistyke mozesz zastapic artefaktami,a np magii ziemii sobie artefaktem nie zastapisz ( porownanie takie :-P )

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 22:31   

Magia ziemi to podstawa. Spróbuj rozegrać jakąś planszę najpierw bez logistyki, a później z nią. Zobaczysz ile czasu zaoszczędzisz. Możesz rozegrać więcej bitew, masz szanse na trafienie na więcej artefaktów, szybciej wrócisz do rodzimego miasta itd.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 22:35   

Shakti napisał/a:
Magia ziemi to podstawa. Spróbuj rozegrać jakąś planszę najpierw bez logistyki, a później z nią. Zobaczysz ile czasu zaoszczędzisz. Możesz rozegrać więcej bitew, masz szanse na trafienie na więcej artefaktów, szybciej wrócisz do rodzimego miasta itd.
Logistyke zastepujesz artami+ magia powiewu ,ziemii( wrota wymiarow i miejski portal)i wtedy dostrzegasz role inteligencji.Gdy Ci przyjdzie rzucic 4 x wrota wymiarow ,pare czarow ofensywnych to sobie bez inteligencji nie poradzisz.Studnia nie bedzie kolo ciebie za kazda stoczona bitwa.A wracanie do zamku to strata czasu.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 22:48   

A ja mam te magie, artefakty i na dodatek logistykę. zawsze mogę skoczyć do jakiegoś źródełka, studni, kolejkę zakończyć w mieście. Nie odczuwam braku many. Jeżeli nie muszę rzucać czarów w bitwie, to ich nie rzucam - proste. Nie inwestuję w moc, a raczej w wiedzę i naprawdę many mam oporowo.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-25, 02:22   

To już wiem, że Adolf nie bierze odporności, ale jakoś nie dowiedziałem się dlaczego, a to akurat jest pytanie na temat. Bez niej łatwiej jest pyknąć Cytadelę. Na ofensywę silnej armii jest się przygotowanym bez niej, ale na magię ofensywną silnego przeciwnika już nie... 30 % mniej uszkodzeń po użyciu na naszej armii implozji to nie tak mało.

Logistyka bądź znajdowanie drogi to rzeczywiście dobry pomysł zważywszy, że Cytadela to Bagno i często na bagnie zaczyna ;-)
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-25, 09:35   

Główny bohater nie będzie po bagnach łaził - od tego są pionki. Czar ofensywny zwykle przyjmuje na siebie gnol, a to zwykłe mięso armatnie. Mamy kwatery oficerskie, żeby zawsze go dużo było i jest lajcik. Jak ci ktoś pociągnie implozją, to oddajesz przyspieszeniem, psalmem, teleportem, a może nawet oślepieniem, berserkiem i rządzisz. Nie ma strachu

Trochę nieprzyjemnie robi się, gdy atakujemy jakiegoś maga w zamku, ale z balistyką też szybko się wejdzie.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-25, 18:08   

Atos napisał/a:
30 % mniej uszkodzeń po użyciu na naszej armii implozji to nie tak mało.
Suchar. Odpornosc na exp daje 15%,wiec zbyt malo .Ogolnie spoko w tym jest,ze odzial moze "odbic" zaklecie przeciwnika.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 25
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group