Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Heroiczne bitwy
Autor Wiadomość
presecutor


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 10
Wysłany: 2013-01-18, 21:56   

Wiec tak. Screeny które zamieściłem na początku i byłem pewien że ogarne, to dlatego że lucyfera już ubiłem, tyle że nie zostawilem kogos, kto by zbierał czarty. Juz wiiem że jest to spory błąd. Stąd tam zakryta mapa. Ataki braci odpierałem skutecznie, a tu nagle chyba przy piątej czy szóstej inwazji dopiero wyjechali mi z taka armia... Gra na 100%

Pierwsze pięc najazdów robili z 1/5 tego co na screenach. Dziwne zachowanie ze strony komputera, dlatego sie przejechałem. o Bonusach nie wiedziałem, teraz zgarnę. No i baaaaardzo dużym utrudnieniem, jest brak zdolności taktyki, której nie wziąłem. Bardzo utrudniało grę.

Z lekką niechęcią, że będzie za prosto - ale dziś zacząłem na 80%.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-19, 13:58   

Z tego, co słyszałem o tej mapie, to nie będzie za prosto :)


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2013-01-19, 21:05   

Redalion napisał/a:
Ja przeszedłem na 100%

Save'y? :D
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2013-01-20, 19:53   

Grałem w tą mapę z 2 lata temu, nie sądzę, żebym miał gdzieś sejwy. :-P Wbrew pozorom, kiedy znasz wszystkie sztuczki z multiplayer (zarówno jeśli chodzi o poruszanie się, jak i walki), masz wiele save`ow do dyspozycji i możliwość cofnięcia złego ruchu hirkiem/źle lub niesatysfakcjonująco rozegranej walki + ogólny plan, jak to ma wyglądać (opisy z przechodzenia mapki na Jaskini Behemota), to nie jest to wtedy aż tak wymagająca mapa, jak to się ludziom wydaje. :) Trzeba mieć tylko trochę czasu i wiedzy i robisz ją na 100%. Problem się pojawia na 130%, gdyż masz znaczny problem z zasobami i ogólnie komp gra lepiej i tutaj żeby przejść, trzeba by się ładnie napocić. Próbowałem coś grać na tym poziomie, ale brak miasta dobrobytu mnie trochę zniechęcił, bo eksploracja nie szła już tak sprawnie i były problemy natury ekonomicznej, więc sobie odpuściłem. Może jeszcze wrócę do tej mapy, ale nie wiem, czy dam radę ją ukończyć na tym poziomie. :D Chyba najpierw wrócę do grania w lidze i się trochę podszkolę, to i ochota może na to będziesz większa. :mrgreen:
 
isan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1541
Wysłany: 2013-01-20, 23:06   

Bez save'ów i screenów ci nie uwierzę #Leance
 
presecutor


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 10
Wysłany: 2013-01-28, 17:13   

Znalazlem w weekend parę chwil, zdobyte Nekro bez hydr i behemotów ( zostawiłem w zamku na później)







Gram na 80% i tak jak myślałem - jest momentami za prosto. Tzn komputer czasami gra jak niewidomy gracz grajacy nogą. Przebiega obok pobocznych bohaterow, nie atakuje pustego zamku itd.

Ale mimo to dalej mapa jest wymagajac, czesto trzeba wracać do sejwów, walki po pare razy rozgrywać i kombinować.
Najbardziej wymagająca mapa w jaką kiedykolwiek grałem.
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2013-01-28, 21:57   

Widząc taką sytuację i że masz dopiero końcówkę 6 miesiąca, to się wyrobisz na spokojnie. Ten save sobie zostaw bo bardzo dobry i zastanów się , jak rozbić główny garnizon nekro, jest to jeden z najtrudniejszych elementów mapy (jest tam bodaj m. in. 10000 upowanych wampów, najlepiej rozwalić na 2 razy, znaczy uszczuplić część jedną armią, spierdzielić i uwalić resztę drugą). Przy tym etapie gry, jeśli szybko podbijesz nekro, będziesz mól zbierać tylko wojo z nekro i klikać turki, wojsko z nekro z około 5 miechów na bank powinno wystarczyć na Sprocketa, jeśli mądrze tą walkę rozegrasz.
Powodzenia. ;-)
 
presecutor


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 10
Wysłany: 2013-01-30, 09:25   

To tamten garnizon też trzeba zdobyć? Kurwa, myślałem że jest taki naszpikowany właśnie żeby zniechęcić do zdobycia tego zamku za garnizonem... :shock:

Nie dobrze.
Jeszcze jest jeden mankament - W 4 miesiacu jak naklepałem Lucyfera, cofnąłem się do siebie odpierać ataki Budzioli, bo nadchodził 5 miesiąc, więc jakoś tak mieli sie uaktywnić. No i czekam tydzien, drugi, trzeci, czwarty, cisza. No to poszedlem do Nekro jak widać na screenach, obszedłem całe Nekro, Budzioli nie widać.
Troche mnie to niepokoi, bo nie wiem jakiej armii sie spodziewać. Więc Budziole jeszcze przede mną, ale przyjmę ich w zamku, a mam chyba 1000 jaszczurów strzelających, 700 uruków, 150 cyklopów, więc będzie z czego pruć z zza murów.

[ Dodano: 2013-02-04, 11:17 ]
Witam!

Z dniem wczorajszym ukończyem Limef Inferior. Póki co tak jak napisałem wczesniej - na 80%. Mimo tego mapa sprawiłą spore trudności - głownie mocno obsadzone garnizony, bo komputer na tym poziomie gra faktycznie słabo.
Teoretycznie mógłbym napisać mały referat odnośnie samej mapy jak na Jaskini - ale chyba poczekam aż przejdę na 100% - na pewno za jakiś czas się zabiorę.
Póki co wrzucam pare skrinów
ENJOY!

walka na garnizonie - przegrana, zaraz poprawiona drugą armią


Walka ze Sprocketem





Zwycięstwo...Pomimo ogromnej różnicy w armii - Sprocket ma na tyle rozwinięte zdolności że sprawia problemy - co widać po stratach
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-02-20, 04:19   

Małe wyzwanie.

Premia startowa dowolna, poziom dowolny.

Trzeba zająć Conflux przed upływem czterech tygodni.

EDIT: Poprawiłem pewne niedopatrzenie.

Hydra's Power.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 637 raz(y) 6,44 KB

 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-02-21, 18:57   

podołałeś malek ? :)
restartować do ducha opresji ?
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-02-21, 19:26   

Duch opresji nie da rady wygrać tej mapy. Chodzi tu o pewien trick. Podpowiem, że Wystan jest startowym bohaterem z pewnego powodu.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-02-21, 19:50   

Sprawdzałem na mapie, jest opcja aby jaszczury dołączyły (domyślnie 3 ustawienie agresji) pytanie tylko jak je przekonać, dobrze myślę ?
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-02-21, 19:53   

Dokładnie :D
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-02-22, 12:56   

przeszedłem, jak dla mnie za dużo jaszczurów.
 
 
isan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1541
Wysłany: 2014-02-22, 22:51   

Też się udało, chociaż przyznam, że napsuło mi sporo krwi

E: Malekith masz jeszcze mapy tego typu?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 8 z 9
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group